neděle 19. října 2014

ETHIQUABLE zdravé čokolády, müsli a brambůrky

Krásné nedělní ráno!!!

dnešní článek je věnovaný vynikajícím Bio produktům od firmy Ethiquable, které jsou mými momentálními oblíbenci, co se jídla týče. Tyto produkty jsou zatím k sehnání pouze ve Francii, pokud jsem dobře pochopila jejich francouzský text na webu www.ethiquable.coop a najdete tam dokonce místa, kde tyto produkty můžete zakoupit. Avšak jsem se nedávno z jejich facebookové stránky dozvěděla, že se jejich produkty budou dovážet také do Belgie a Německa. Mají i svůj eshop zde: http://www.boutique-ethiquable.com/


Já jsem milovnicí snídaní a  moc jsem si oblíbila müsli s quinoou, které si kupuji právě ve Francii. Je to křupavé müsli s hořkou čokoládou, quinoou a kešu ořechy (přímo toto). Ethiquable produkty jsou opravdu velmi kvalitní a certifikované Bio produkty. Pokud umíte francouzsky, tak si můžete veškeré informace o těchto produktech přečíst přímo na jejich webových stránkách. Kakao, jenž je v tomto müsli obsažené pochází z Dominikánské republiky, kde je sbíráno místními rodinami, které jsou zapojené do projektu od Ethiquable díky němuž rodiny dostávají možnost financovat příchod nějakého učitele a vytvořit třídy pro děti i dospělé, kde se mohou všichni vzdělávat. Quinoa zase pochází z Bolívie, kde je opět spoustu rodin podílejících se na tomto projektu, díky němuž mají financované vzdělání.

Složení müsli: Rýže, ovesné vločky, čokoládové lupínky 16%, kakaová hmota, třtinový cukr, kakaové máslo, emulgátor, sojový lecitin, vanilkový extrakt, quinoa 10,3% , slunečnicový olej, extrakt z rozmarínu, kokos, pšeničná mouka, kešu 2,2%, kukuřičný sirup, kakaový prášek.

-  Vše pochází z ekologického zemědělství
-  Fair traid

Kdyby někoho zajímala energetická hodnota, tak je uvedená na jejich stránkách u každého produktu. Přímo u tohoto müsli to je pro 100 g - 466 kcal / 1958 kJ. Krabička má 375g.

Hořké čokolády pojídám už delší dobu a jsem na nich opravdu závislá. Jsou výborné a od té doby co je jím, tak už mi žádné jiné nechutnají. Úplně jsem přestala jíst mléčné čokolády, které mi i přestaly chutnat. V nabídce je mají i v Ethiquable, ale čím jsem starší, tím více mi chutnají tyto hořké varianty. Musím vás ale upozornit, že čím vyšší procento kakaa čokolády mají, tím více jsou kyselejší a méně sladší, takže pokud na to nejste zvyklí, tak doporučuji zprvu nejdříve ochutnat třeba 70% s nějakou příchutí, karamel, máta, pomeranč jsou nejlepší. Mamka ochutnala jednu z mých oblíbených, která má 85% kakaa a nechutnala jí, ale lidé, kteří je pojídají běžně si je ihned zamilují. Jednou jsem u kamarádky ochutnala čokoládu se 100% kakaa a ta mi fakt nechutnala. Byla šíleně kyselá a už mi vůbec čokoládu nepřipomínala, takže pro mě těch 85% max.Velké plus je to, že čokolády jsou opravdu kvalitní, takže hřeším alespoň zdravě. Mohu vám říct, že skoro každý den s ním alespoň 4 čtverečky odpoledne, místo svačiny a nepřibrala jsem ani deko.

Co obsahuje například 72% hořká čokoláda Haiti : kakaová hmota z Haiti 66%, třtinový cukr, kakaové máslo, kakao obsažené v čokoládě min. 72%.



Další a poslední mňamku, kterou vám dnes doporučím budou banánové brambůrky ,,Chips Fruitées banane plantain origine Équateur" . Ohh, jsou božský! opravdu doporučuji. Myslela jsem si, že budou chutnat opravdu jinak než běžné chipsy, ale vůbec ne, jsou chutí velmi podobné klasickým slaným chipsům jen s tím rozdílem, že tyto jsou o dost zdravější. Banány jsou sbírané v Equadoru. Ingredience obsahují jen plantážový banán a slunečnicový olej!! To je vše! Brambůrky mají 85g a já jsem je snědla na jedno posezení. Byly výborné!




Ještě bych ráda vyzkoušela burákové máslo, které mají v nabídce, třtinový cukr, marmelády, kávu a čaje.

A co Vy? znáte Ethiquable? máte rádi hořkou čokoládu ?

Mějte krásnou neděli! 

8 komentářů:

  1. O Ethiquable slyším poprvé :) A hořkou čokoládu mám ráda, miluju všechny čokolády :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. mmm milujem horku čokoládu :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Oooh, miluju jakoukoliv čokoládu a tahle musí být výborná❤
    Zvu tě na www.lespetiteshipsters.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. mňam miluju hořkou čokoládu :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!