úterý 28. října 2014

Mat i lesk v jednom by Rimmel

Krásný večer!

nemohu se s vámi nepodělit o skvělý tip na božský lesk na rty od RIMMELu ,,Lasting finish KISS&STAY lipgloss" v krásném podzimním odstínu 220 Crystal rose. Musím se vám přiznat, že jsem lesk dostala už před rokem a použila jsem ho snad jen 1x, protože jsem si myslela, že je na mě moc výrazný. Avšak postupem času jsem si zamilovala všechny varianty výrazných rtěnek i lesků na rty a když jsem v týdnu tento rtěnko-lesk vyzkoušela, tak jsem si normálně imaginárně fackovala tvář, protože jsem celou tu dobu přehlížela tak božský produkt.

Testovala jsem jej pro vás dnes, po celý den. V mém testu obstál na jedničku! Snad ani jedna z mých rtěnek mi nevydržela celý den a to podotýkám, že jsem několikrát jedla a samozřejmě i pila. Na skleničku se lesk obtiskával, ale pořád jsem si kontrolovala intenzitu barvy. Je jasné, že se lesk postupem času trošičku vytrácel, ale řekla bych spíš, že držel jako přibitý.

Lesk je oboustranný, z jedné strany je matná rtěnka, takže pokud máte rádi matný finish, tak zde svoji aplikaci můžete klidně ukončit. Řekla bych, že to je varianta pro denní nošení. Před aplikací jsem použila tmavě hnědou konturku, která skvěle ladí s odstínem lesku. No, není to krásná podzimní barva? Aplikátor je klasický, tyčinka s houbičkou na konci. Jediné velké mínus je vůně alias strašný pach lesku! smrdí fakt děsně po sirupu na kašel a mně to dost vadí. Naštěstí, po přetření druhým leskem je pach pryč.


Druhá strana je lesk se třpytkami, který je pro mne vhodný na večer. Aplikátor je v tomto případě štěteček. Rty opticky zvětší a krásně hydratuje, protože čistě jen ta barvička rty trošku vysuší. Na fotkách se rty mohou zdát poměrně neutrální, ale foťák klame. Ve skutečnosti je barva opravdu výrazná a určitě se setkáte s nejedním pohledem na vaše neodolatelné rty!


Tenhle produkt vám tedy za sebe doporučuji všemi deseti a navíc je to vyloženě podzimní odstín.

Shrnutí:

- vysoká výdrž
- varianta s leskem nevysušuje
- možnost výběru matného či lesklého finishe
- snadná aplikace
- denní i večerní využití

Cenu bohužel neznám, byl to dárek. Mínusem je nakonec ten sirupový pach, který se ale vytratí po nanesení lesku se třpytkami.


Znáte tento lesk od Rimmelu? který finish preferujete? 

13 komentářů:

  1. Tento lesk neznám, vypadá na rtech krásně, jen pro mě by byla ta barva tmavá :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je tmavší,to máš pravdu, ale mně se teď na podzim moc líbí :)

      Vymazat
  2. Na podzim se barvička ideálně hodí, tobě na rtech moc sluší :)

    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  3. I like the two-in-one lipstain/lipgloss :) Even the first lip stain looks gorgeous by itself :) xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Ta barva je úžasná!:)

    Zvu tě na: http://www.lespetiteshipsters.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. na podzim vypadá vážně skvěle! :) ale já raději matné rtěnky

    S pozdravem http://allys-cook.blog.cz =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u toho lesku je super, že nabízí obě varianty ;)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!