středa 1. října 2014

My current fall wish list


Krásný večer,

dnes se s Vámi podělím o svůj momentální ,,wish list" nebo-li seznam věcí, které bych si přála, avšak věřím tomu, že si nepořídím ani půlku, protože podzim se většinou přehoupne rychle do zimních chladnějších dní a já se budu poohlížet po zimních kouscích. Ačkoliv ve svém listu ani tak nemám moc věcí, které by se hodily vyloženě do podzimního období. Kosmetiku a doplňky mohu nosit kdykoliv a diář je na celý rok. Jediné, co patří do tohoto období jsou leginy s nějakým zimním motivem, parka, teplý svetr a boty. Možná i rtěnka v odstínu Merlot, která mi barevně ladí právě do podzimu. Doufám, že se Vám můj wish list líbí a že mi dáte vědět, na co máte zálusk Vy!

XO XO BeautyPusinka!


Christmas wish list


1. Kakaové máslo od Palmer´s 
2. Zlaté hodinky (ebay) 
3. Teplé leginy s Vánočním motivem
4. Kryty na telefon (už mám objednané na Ebay) 
5. Zlaté náušnice (také objednáno z Ebay) 
6. NYX matte rtěnka v odstínu Merlot (ebay nebo Cherryculture) 
7. Marc Jacobs - Daisy nebo Passenger Cruise od Dupond (parfums.cz) 
8. Kokosový olej (krasa.cz) 
9. Boty
10. Batoh (dresslily) 
11. Svetr nebo cardigan
12. Řetízek s vločkou (asi Ebay) 
13. Diář 2015 (ebay) 
14. Tepláky (Gate) 
15. Parka ( asi Ebay) 
16. L´oreal true match make-up (parfums.cz) 


24 komentářů:

  1. Mohu poprosit odkaz na ten diář ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, tady je: https://www.oliverbonas.com/gift_ideas/by_recipient/diary_mums_2015_seagree.htm

      Vymazat
  2. Kokosový olej miluju, kupuju v DM, diář si taky musím pořídit a parku mám od loňska a už se těším až jí vytáhnu :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V DMku jsem ten olej taky viděla, tu parku ti závidím! :)

      Vymazat
  3. Nějaké nové legíny by se mi taky hodily :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný wishlist, kokosák je určitě skvělej kup :) Ty obaly na mobil se mi taky moc líbí
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné botky, legíny a obaly na telefon!:)
    Taky mám na blogu podzimní wishilist, tak se koukni:)
    http://www.lespetiteshipsters.blogspot.cz/2014/10/for-better-fall.html

    OdpovědětVymazat
  6. Super wishlist! :-) Začala jsem sledovat tvůj blog, budu tedy rády, když budeš sledovat i ty ten můj. :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  7. super výběr :) takové fajn nositelné kousky ;) já na podzim nejsem vůbec připravená, nemám ráda když musím chodit hodně oblečená, už teď mám rýmu :( no bude to boj jako každý rok :D

    mim. pokud si chceš zahrát o krásný náhrdelník, mrkni ke mně ;) http://life-of-nikola.blogspot.cz/2014/10/liebster-award-tag-soutez.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si tím už naštěstí prošla a snad už letos nemocná nebudu, ale je to hrůza. Jinak, já mám naopak vrstvení různých kousků oblečení velmi ráda :) kouknu k tobě! díky za following!

      Vymazat
  8. Já už se strašně těším, až si budu pořizovat nový diář, jsem na to úchylná :)

    OdpovědětVymazat
  9. To je milé minimálne polku by som z toho chcela aj ja a uz dlhsie rozmyslam nad kupou najme bundy(presne nejaký taký stýl ako si tam dala) obalu na telefón, a kokosový olej potrebujem nutne

    OdpovědětVymazat
  10. Já si koupila kabát rovnou s kožichem vevnitř, protože je mi zima i na podzim:)
    Jinak na podobné boty jsem koukala taky, ale vím, že bych si v nich určitě zlomila nohu. A diář vypadá super:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem o tom kožíšku přemýšlela!

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!