neděle 26. října 2014

Paletka očních stínů od Claire´s

Krásný nedělní večer, 

doufám, že jste si užili víkend a že jste připravení na poslední říjnový týden v tomto roce. Já jsem měla sobotu částečně pracovní a neděli studijní. Dnes jsem měla hlavu ponořenou ve francouzštině a občas jsem sjížděla nějaká videa na youtube od Carli Bybel, znáte jí? 

Dnešní recenzi na paletku očních stínů od Claire´s mám připravenou snad už od začátku letošního roku, ale až dnes se mi podařilo nafotit nějaké publikovatelné fotky. Bohužel nemám žádnou zrcadlovku a tak mi ten můj digitál žere všechny barvy a fotky líčení pak nejsou příliš věrné. I přesto vám dnes ukážu pár fotek očních stínů, kde jsem použila tři krásné podzimní barvičky a to: bordó do banánku, studenou modrou doprostřed oka a do koutku krémově bílou. Přidala jsem tenkou černou linku na horní víčko a použila skvělou řasenku od Astoru - Play it big.

Konzistence stínů je máslovitější, trošku práší, ale dobře se vrství a stínují. Stíny mi dnes na očích vydržely celý den, bez báze a navíc mám mastnější víčka, tudíž tahle paletka je pro mě opravdu super! Pokud si chcete pořídit nějakou jednu paletku, která není moc drahá, ale dá se z ní udělat celkem pěkné líčení, tak vám mohu doporučit tuhle platky od Claire´s. 








Použité stíny č. 24,16 a 1. 




bílý stín  č. 1 v koutku oka, uprostřed je světle hnědý stín č. 7 a v poslední části je nejtmavší zlatý stín č. 13. 
Odstín 13,7 a 1. - Shade n. 13,7 and 1. 


Shrnutí: 

- skvělá pigmentace i výdrž
- velký výběr stínů
- nepráší

Mínusem je jen obal, který je obyčejný a navíc se mi rozbilo otvírání, takže se mi to víčko pořád zasekává. 

8 komentářů:

  1. Barvičky jsou to hezké, líčení jsi udělala krásně, ale co jsem koukala na ceny, tak bych si asi radši koupila třeba Sleek paletku :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! já jsem paletku kupovala za 5 liber v Anglii, což bylo asi 150 Kč, to je myslím hezká cena ;) ale Sleek mám taky ráda!

      Vymazat
  2. Barvy jsou moc pěkné a líčení se mi taky líbí :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Tak na ty stíny kouknu, až půjdu kolem. Díky za tip :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad je ještě budou mít, kupovala jsem je před dvěma lety ;)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!