pondělí 6. října 2014

Podzimní bordó lakování

Krásný podzimní podvečer,

dnes bych vám chtěla ukázat dva laky na nehty v krásném bordó odstínu, které nejradši nosím právě v tomto období.

Je to lak od Miss Sporty č. 24 a lak od Fashion Make-up 0320. Oba dva laky mají XXL štěteček, tedy ne ten klasický a kupodivu jsem si na tyto typy aplikátorů zvykla, takže se mi s nimi už manipuluje dobře a mám je velmi ráda. Vlastnosti obou laků jsou téměř stejné, jen bych řekla, že Miss Sporty má hustší konzistenci než FMake-up, barevně jsou odstíny malilinko odlišné, dle fotek můžete vidět, že Miss Sporty je o něco tmavší a vínovější. Oba dva schnou velmi rychle, výdrž asi 1.týden.

Laky od Fashion make-up jste mohli vidět již v tomto článku, kde jsem psala o lacích a další produktech této značky.





A tady vínová od Fashion Make - up. Můžete vidět, že je o kapánek světlejší než varianta Miss Sporty, tudíž je nositelnější v létě. 


Taky máte rádi bordó nebo vínovou barvičku? 

19 komentářů:

  1. Moc krásné nehtíky :) Tyhle barvičky mám ráda moc, zrovna jsem si taky v takové vínové koupila lak
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. I love that color!! please visit me in free time:) http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks Kate, I will have a look on your blog!

      Vymazat
  3. To je nádherná barvička, hodila by se mi k jednomu lesku :)

    OdpovědětVymazat
  4. thanks for your comment sweetie!!! perfect color!! i love the comb with the light one! kisses!:)

    www.fashionizein.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. You are welcome :) the light one is also nice!!

      Vymazat
  5. Jsou moc krasne, ja si na podzim koupila v KIKO take bordo, ale lehce zastreny a jsem s nim nad miru spokojena :-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  6. super! ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Love the color of the nail paint. Would you like to
    follow each other on GFC & Bloglovin?


    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpovědětVymazat
  8. lak miss sporty mam už druhe balenie krasna farba:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!