neděle 9. listopadu 2014

Arm knit an infinity scarf - Šála za třicet minut

Krásný večer,

už jste si někdy sami upletli šálu nebo čepici? mě osobně pletení moc baví, ale nesmí to být něco složitého a zdlouhavého. Dneska se s vámi podělím o tip na super rychlou šálu, kterou zvládnete uplést zhruba do hodinky. Inspirovalo mne jedno video z youtube, na které se můžete podívat přímo pod tímto textem. Na šálu budete potřebovat silnější vlnu. Já osobně jsem použila dvě klubíčka a šála se mi povedla hned na první pokus! jsem za ní moc ráda a určitě si poletím pro nějakou burgundy barvičku, protože ta se mi právě teď na podzim a zimu líbí úplně nejvíce. 
                                                                                                                                                                   

Good evening Guys, 

have you ever tried to knit an infinity scarf ? You can make it in 30 mins and without using knitting needles. It´s super easy, quick and it looks so amazing, don´t you think? I found a video on YouTube which I share with you and you can definetely try it on. If you make one, please share some pics on my facebook page or send me a photo on my email.



Pokud šálu vyzkoušíte, tak mi určitě dejte vědět, jak se vám povedla a určitě mi pošlete i nějaké fotky!

A tady už můžete vidět můj výtvor! Jsem z ní nadšená. Nosím ji každý den, skvělé je i jako takové pončo, když vám je trošku zima, ale nechcete si brát svetr. V zimě pak bude skvělá na úplné zachumlání a navíc si do ni můžete schovat i ruce.



Mějte krásný den! 

28 komentářů:

  1. Áno! O tomto šáliku som už počula, dokonca videla aj toto isté video :). Ešte som ho však nikdy neskúšala, no chcela by som. Vyzerá ozaj zaujímavo.
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) určitě šálu vyzkoušej! je super! nosím jí teď skoro každý den!

      Vymazat
  2. páni vypadá dokonale :) škoda,že na tohe nejsem šikovná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není to tak těžké, za zkoušku nic nedáš :)

      Vymazat
  3. Jéé to je moc pěkný. Možná se do toho pustím taky, ale nevím jeslti na to budu mít trpělivost :D

    OdpovědětVymazat
  4. NO to je parádní, musím si koupit klubíčka :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Inak dávam ťa sledovať, budem rada ak nás budeš sledovať aj ty. máš úžasný blog !

      Vymazat
  6. Krásná šála, kdysi jsem pletla, ale nevím, jestli bych si ještě vzpomněla :)

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? je to lehké, koukni na to video :)

      Vymazat
  7. Tak toto je perfektné! určite vyskúšam :)

    http://simonatblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je super! Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!