pátek 21. listopadu 2014

Dámská sebeobrana a GIVEAWAY

Krásné páteční dopoledne,

dnes se spolu podíváme na téma ,,dámské sebeobrany", jenž se zdá být a je k vzhledem k mému častému cestování do zahraničí poměrně důležitým bodem k zamyšlení. Musím se vám přiznat, že jsem na svoji bezpečnost nikdy moc nedbala a můžu říct, že jsem se díky své lehkomyslnosti často dostala do velmi komplikovaných situací, kdy jsem se jako žena, cítila velmi zranitelná. Ráda se ale cítím bezpečně a proto jsem se dnes rozhodla k sepsání článku o tom, jak jsem se dostala do poměrně nebezpečné situace, když jsem letěla na výlet do Francie a také se nakonec zmíním o pár produktech, které s tímto tématem souvisí a jenž mi byly poskytnuty e-shopem http://www.hqh.cz/ k představení a také mi pro Vás dali něco do giveaway, což se ale dozvíte až na konci tohoto článku.

Asi před dvěma lety jsem se rozhodla navštívit moji kamarádku, která žije na západě Francie. Do Paříže jsem letěla večerním letem a navíc s vysokou horečkou, protože jsem naneštěstí zrovna v týden odjezdu dostala angínu. Jelikož jsme s kamarádkou neměly moc peněz na zaplacení nějakého noclehu v Paříži, tak jsem si řekla, že tu noc zůstanu na vlakovém nádraží a že počkám na svůj ranní vlak. Znáte to, mladá, nezkušená a všechno zvládne. To jsem ale netušila, že to nádraží po půlnoci zavřou a že budu čekat 6 hodin venku s horečkou a s obrovským zavazadlem, které jsem si musela pořád hlídat.

Venku jsem si sedla na betonový plot, kde se mnou bylo ještě pár Španělek, jedna francouzská Romka, která na mě pořád mluvila, šťouchala do mě a já ji tehdy nerozuměla ani slovo. Pak tam byl ještě jeden starší pán, nějaký Ital díky němuž jsem se cítila alespoň trochu v bezpečí. Celou noc jsem musela být vzhůru, protože jsem se bála, že mi ta Romka nebo někdo jiný ukradne zavazadlo. Navíc, aby toho nebylo málo, tak tam každých pět minut projížděl chlápek bez nohy na vozíčku a nabízel nám drogy. Pak jsem ho viděla v dáli s dalšími dealery, kteří byli zřejmě naštvaní, že nic neprodal. No a to nejhorší nakonec..krysy..všude..to jsem si nedokázala představit ani v tom nejdivočejším snu nebo spíš noční můře. Tyhle krysy byly obrovské, protože se pásly těma všema zbytkama hranolek, hambáčů a baget. Navíc se vůbec nebály a dokázaly jít až k mým nohám nebo k zavazadlu a kousat. Prostě pobíhaly úplně všude i pod roštem před tím nádražím, kam jsme pak všichni utekli. Jestli někdo znáte vlakové nádraží Montparnasse v Paříži, tak si na mě vzpomeňte, až tam někdy budete čekat na vlak. Věřím tomu, že to ale takhle vypadá na všech velkých nádražích, možná i hůř, kdo ví?!

zdroj
To jsem vám teď v krátkosti popsala svůj příběh z Francie, ale proč ho vlastně píši? od jednoho eshopu www.hqh.cz jsem dostala k vyzkoušení osobní alarm a pepřový sprej a jelikož jsem o pořízení nějakého ,,pepřáku" už dlouho přemýšlela, tak jsem jejich nabídku s radostí přijala a přislíbila jim zmínění se o těchto produktech a celkově tématu dámské sebeobrany a upozornění na to, jak se ženy mohou bránit a cítit bezpečněji. Právě v té situaci, v které jsem byla a do kterých se v zahraničí často dostávám, by se mi něco takového hodilo. Vím, že bandě chlapů bych asi stejně neutekla, ale omráčit můžete kohokoliv a pak se stačí dostat na nějaké veřejné místo, kde vám někdo pomůže. Samozřejmě že přepadnout mě někdo může i u nás na vesnici nebo kdekoli jinde a proto je dobré nosit u sebe alespoň ten sprej, či nějaký ten alarm k upoutání pozornosti.


Design těchto produktů se mi moc líbí a je to speciální edice pro dámy. Provedení pepřového spreje ve tvaru rtěnky je dle mého názoru moc roztomilé, tudíž mi ani v kabelce nebude překážet, jen si ho dám asi na místo, kde ho budu moci lehce vyndat. A snad mě napadne mířit tak, abych neomráčila i sama sebe. Koupit ho můžete zde.



Alarm jsem zkoušela a ten zvuk je opravdu silný. Při odcizení (odjištění pojistky) alarm vydává zvuk o hlasitosti přes 100 db až do té doby, dokud se nedeaktivuje znovu zasunutím té pojistky zpět na místo. Připevnit si ho můžete na kabelku nebo klíče. Pokud jste si také všimli symbolu stužky na alarmu, tak jeho koupí vlastně přispějete na boj proti rakovině prsu. Alarm si můžete koupit zde, za 169 Kč.


Pepřový sprej ve tvaru rtěnky vás ochrání třeba i před agresivními psy nebo nějakou nežádoucí osobou. V nabídce mají i speciální spreje pro běžce anebo barvící spreje. Spreje obsahují účinnou látku kajenského pepře, což působí i na lidi, kteří jsou pod vlivem omamných látek.

Ráda bych ještě zmínila právě probíhající 15% ní slevu na obranné spreje, jenž se dle mého názoru skvěle hodí i jako Vánoční dárek pod stromeček. Platí jen pro tento týden. 

Nakonec vyhlašuji malou giveaway o růžový alarm, který mi byl poskytnut e-shopem http://www.hqh.cz/ právě pro Vás. Podmínky jsou sledování mého blogu přes GFC a další komentář si můžete připsat za sledování přes FB zde. Napište mi komentář s vašim emailem či kontaktem na Vás a můžete se i zmínit o tom, jak se k této problematice stavíte právě Vy. GA potrvá do půlky prosince.

Nakonec bych ráda poděkovala e-shopu www.hqh.cz za poskytnutí všech produktů a za skvělou spolupráci.

Giveaway vyhrává....Kate s komentářem, gratuluji!!!

 Kate21. listopadu 2014 13:04
Fakt tě obdivuju, že jsi přes noc zůstala na nádraží v Paříži.
Já jsem už o pepřáku hodně přemýšlela, protože chodím na různé párty a tak. A vždycky, když jdu, tak na mě a kamarádky řvou pouliční bezdomovci. Vždycky děláme, že s někým telefonujeme a mluvíme " Jo, ty nás tam budeš čekat jo " :D Bohužel Ostrava je hodně nebezpečné město, takže doufám, že vyhraju a budu mít aspoň malou jistotu a nebudu se tolik bát :) Pokud nevyhraju, tak si pro ten pepřák stejně skočím :)
Skvělá Giveaway a skvělý článek ! :)
katerina.z.1998@seznam.cz

31 komentářů:

  1. Super článek, na tom nádraží to muselo být strašné, to bych se zbláznila. Já jsem celkově docela poseroutka, pracuju ve fitku a dělám do 8 večer, kdy je v tuhle dobu už úplná tma a je to ve třetím patře a když jdu pak dolů po tmavém schodišti a ještě za roh k popelnicím vyhodit koš, tak mám skoro zástavu srdce, není to vůbec příjemné. Sleduju tě už dlouho jako Il Freedomová, svobodka13@seznam.cz

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! tak to věřím, to bych se asi taky bála ;)

      Vymazat
  2. Hezký článek, sleduji na GFC i FB lucieracakova_gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji přes GFC :) GA je to moc pěkná, já se všude za tmy bojím, tak už dlouho si chci nějaký pepřový sprej pořídit :). Třeba moji kamarádku přepadli i za bílého dne, takže to se pak bojím všude :D
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? je pravda, že už jsem o těchto případech taky slyšela. Díky za účast!

      Vymazat
  4. Na FB sleduji, tak přidávám 2. komentář :)
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsi opravdu statečná, takhle sama celou noc před nádražím...a ještě v Paříži...
    Zajímavá soutěž :o)
    Sleduji přes GFC jako LSG Lucie Schreder Gondorčínová
    lucie.gondorcinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Luci! děkuji za účast a přečtení článku :)

      Vymazat
  6. A na Facebooku sleduji též, jako Lucie Lsg.
    lucie.gondorcinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné :) Pepřák u sebe nosím stále .
    Sleduji jako Lady eS a email mám v případě výhry na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Fakt tě obdivuju, že jsi přes noc zůstala na nádraží v Paříži.
    Já jsem už o pepřáku hodně přemýšlela, protože chodím na různé párty a tak. A vždycky, když jdu, tak na mě a kamarádky řvou pouliční bezdomovci. Vždycky děláme, že s někým telefonujeme a mluvíme " Jo, ty nás tam budeš čekat jo " :D Bohužel Ostrava je hodně nebezpečné město, takže doufám, že vyhraju a budu mít aspoň malou jistotu a nebudu se tolik bát :) Pokud nevyhraju, tak si pro ten pepřák stejně skočím :)
    Skvělá Giveaway a skvělý článek ! :)
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Kate! tak to by se ti určitě skvěle hodil! že je v Ostravě nebezpečno je známé. Bezdomovci mě taky občas děsí a ten telefon je dobrý nápad ;)

      Vymazat
  9. A na fb sleduju samozřejmě taky :)
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Já chodím domů takovou zkratkou, protože jinak je to 3x delší a ještě k tomu do kopce... problém je, že tato cestička je vlastně soukromý pozemek a není nijak osvětlená. Kolem jsou zrovna garáže a křoví - upřímně, kdyby mě někdo odvlekl, tak si toho nemusí nikdo všimnout.. Což je děsivý. Nicméně je to okrajová část města a žádná individua se tady nepohybují. Proto tudy prostě chodím s klíčkem mezi prstama jako zbraní (stejně by mi to asi na nic nebylo) a modlím se, aby tam nebyl nějakej magor. Je to spíš nepříjemný než nebezpečný no...
    A když jsi tak vykládala o Paříži, tak tu mám sice moc ráda, ale je fakt mega nebezpečná (asi jako každý tak velký město). Já jsem jen jednou šla dopoledne sama na hřbitov Pere Lachaise a nemohla jsem najít vstup. Tím pádem jsem trošku zabloudila do přilehlého parčíku pod zdmi hřbitova. Věděla jsem, že tam asi žádný vchod nenajdu, ale park vypadal celkem čistě a opuštěně, tak jsem pokračovala dál. V tom jsem ale na lavičkách a i zemi spatřila několik podezřelých spících bezďáků a (nejspíš) i feťáků. Většina z nich si mě bohužel všimla a dívali se na mě takovým pohledem, že jsem si myslela, že odtam se jen tak nedostanu a že mi něco udělají. Zas jsem si totiž uvědomovala, že v okolí zase nikdo "normální" není a že bych neměla šanci se ubránit. Přidala jsem do kroku (vlastně jsem téměř "nenápadně" běžela) a dívala se jen před sebe (zásada "hlavně se nesetkej s pohledem"). A nakonec jsem uviděla světlo na konci tunelu a dostala se na normální ulici. O rok později, když jsme se s kamárádkou rozhodly jít večer samy na Montmartre a vracely se v noci, jsme musely předstírat, že jsme lesby (tzn. držely jsme se za ruku:D), abychom se zbavily dotěrných a podezřelých chlapů...
    Takže jo, nějakej ten pepřák se vždycky hodí :D P.S. Pardon za tak dlouhý komentář...
    nemcovaklarka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naopak Ti za tak dlouhý komentář moc děkuji! kdybych tím parkem procházela já, tak bych měla s prominutím pěkně ,,nasráno". Mně se teď posledně ještě stala taky taková zvláštní příhoda, když jsem šla vymóděná s obrovským zavazadlem pěšky na Gare de l´Est a procházela jsem černošskou čtvrtí(za bílého dne), kde si přede mnou banda kluků přehazovala zapalovač, asi tak 5 metrů a pak to vzdali. Bylo mi strašně, protože jsem nevěděla, co dělat, kdyby mě náhodou zastavili. Žádná policie, všude afro-američani a pepřák by mi v tomhle případě ani nepomohl. Jo, Paříž je hodně nebezpečná, ale na JAR nemá. ;) moc děkuju za skvělý komentář!!!

      Vymazat
  11. Týjo tak to tě obdivuji, já bych strávit noc v cizím státě na nádraží s krysami asi nezvládla. Jinak super tip na ten pepřák, libí se mi že na první pohled vypadá opravdu neškodně a nenápadně.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! byla to pro mě fakt velká zkušenost ..s tím pepřákem souhlasím, vypadá jako nějaký parfém ;)

      Vymazat
  12. Ten příběh byl fakt zajimavý, nedokážu si představit, že bych byla ve tvé situaci.
    vellunks@gmail.com nebo blog http://difdirections.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Zvu tě na mou giveaway o skřipce do vlasů:
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-)

    OdpovědětVymazat
  14. No tak to je odvaha..já byla ve Francii rok zpět a to byla hrůza. Na každém rohu se na mě usmíval černoch nebo turek a dával mi nabídky..natož tak v noci. To by se asi ani neptal. Fakt statečná.
    luciekatrnakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to je tam normální. Včera jsem jela metrem v Paříži a taky jsem od nich dostávala samé nabídky. V noci je to fakt děs. Díky za účast a komentář!

      Vymazat
  15. Super inspirativní článek! :)
    sleduji, laleitr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Incredible style and blog! :)

    I would like to invite you to my blog! I would be so happy if we support each other on GFC, Facebook and maybe Bloglovin!
    I will follow right back and I will like your page on Facebook from my personal account when you do so, just let me know!

    Blog | Facebook Page | Bloglovin | Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks! I have already followed you on Facebook :) thanks for your nice comment! take care

      Vymazat
  17. Wow, I feel impressed after reading your history... Thanks for sharing this products dear!

    Lucia Gallego Blog
    Lucia Gallego Blog Facebook

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks, Lu! :) I am happy that you like my story!

      Vymazat
  18. Tak něco takového by se mi hodilo, hlavně teď, když je brzy tma.., i když člověk aby se bál i za bílého dne..
    Sleduji :-)
    e-mail: lucifikx94@gmail.com
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  19. Děkuji za pozvání :).
    sleduji, email: stepanka.tuckova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!