pátek 14. listopadu 2014

Jordana cosmetics

Krásné ráno,

také jste využili sváteční slevu na eshopu www.jordanacosmetics.eu ? Já jsem na YT viděla spoustu recenzí a zajímalo mě, jaká tedy Jordana ve skutečnosti je. Využila jsem tedy slevového dne a objednala si vychvalovaný balzám na rty v odstínu Tropical Frenzy, oční stín v tužce - Continuous Almond, matnou rtěnku Eggplant a jednu klasickou v odstínu Fiesta a nakonec konturku na rty Currant. Kromě jednoho produktu jsem se vším nadmíru spokojená. Pojďte se tedy se mnou podívat na podrobnější recenzi těchto produktů. 


Matná rtěnka od Jordany v odstínu Eggplant mě mile překvapila. Popravdě jsem se do této rtěnky zamilovala a teď na podzim a v zimě ji budu nosit opravdu často. Je to taková tmavá burgundy barva s kapičkou hnědé. Jak už jsem psala, tak rtěnka je matná, na rtech vydrží poměrně dlouhou dobu a trošičku vysušuje, ale je božská. Na vykreslení kontury jsem použila tužku od Jordany v odstínu Currant, která se k této rtěnce perfektně hodí. Jediné, co mi vadí jsou obaly rtěnek, které jsou vyrobené z laciného plastu, ale na druhou stranu ten zlatý nápis Jordana vypadá poměrně efektně.



Druhá rtěnka od Jordany v odstínu Fiesta mě bohužel moc zklamala a to jsem se na ní těšila úplně nejvíce. Čekala jsem, že to bude krásná fialová barvička a skvěle pigmentovaná. Odstín na webu a ve skutečnosti nesedí, je to spíš vínová barva. No, to bych ještě Jordaně dokázala prominout, ale ta pigmentace je katastrofa a navíc rty při aplikaci hrozně tahá a to je mi dost nepříjemný. Abyste z ní vůbec něco dostali, tak po rtech musíte přejet několikrát. Hydratace je nulová a obal je stejný, jako u předešlé rtěnky a to nic moc, ale za ty peníze nemůžu chtít velkou slávu.

Takže se Jordaně omlouvám, ale tuhle rtěnku za sebe rozhodně nedoporučuji.



Balzám na rty Tropical frenzy je bezvadný. Hydratační, barva je krásná, taková šťavnatá růžová. Pigmentace je střední, je potřeba více vrstev, ale už po první aplikaci na rtech zůstane krásná růžová barva. Tyhle balzámy jsou kvalitativně srovnávány s těmi od Revlonu. Určitě si do budoucna objednám ještě nějaké další odstíny, protože ta aplikace je jednoduchá a hodí se skvěle na cesty.



Tyhle stíny v tužce v odstínu 04 continuous almond nejsou vůbec špatné. Já ji používám spíše jako podklad pod oční stíny, protože ty pak vypadají intenzivněji. Barva sama o sobě se mi na víčkách samotná nelíbí, ale je třeba vhodná pod obočí, protože je hezky matná. Pigmentace je opravdu vysoká a výdrž je taky vysoká. Já mám mastná víčka a tužka mi na nich vydržela více než 8 hodin.


Shrnutí:

Matná rtěnka Eggplant - doporučuji 
- matný efekt, vysoká pigmentace, krásná podzimní barva, nízká cena
- mínus jenom za obal

Klasická rtěnka Fiesta - nedoporučuji 
- nízká pigmentace, špatně se aplikuje, odstín nesedí, dost vysušuje rty

Konturovací tužka Currant - doporučuji 
- skvělá pigmentace, úžasný odstín, měkká, hezky se s ní pracuje, nízká cena

Balzám na rty Tropical Frenzy - doporučuji
- hydratuje rty, krásná šťavnatá barva, středně pigmentovaný, nízká cena, super obal

Oční stíny v tužce Continuous almond - doporučuji
- matný stín, vysoká pigmentace i výdrž, vhodný pod obočí a pod oční stíny, nízká cena

Celkově jsem s objednávkou spokojená a určitě si od Jordany zase něco objednám. A co vy? znáte Jordanu?

18 komentářů:

  1. Od Jordany jsem měla jen lak na nehty a zrovna ten typ mě nesedl. Jinak Tvoje objednané produkty mě zaujaly, ta 2. rtěnka je naprosto nádherná a balzámek mě láká moc :). Skvělý článek
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Veru! jen zrovna tu druhou bych vůbec nedoporučila, jak jsem psala v článku, ale zbytek je super! Laky jsem nezkoušela, ale lákají mě ty jejich pískové.

      Vymazat
  2. Tu pastelku mam taky, jen jiny odstin a je uzasna.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda té druhé rtěnky, jinak ta první je božská. Pastelku mám také, jen červenou a jsem spokojená.
    Mimochodem od jordany miluji pískové laky na nehty.
    Ty máš tak úžasné rty! Na těch rtěnky krásně vyniknou! Obdivuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? ta první je moc krásná! děkuji za kompliment, to už je podruhé!! moc mě to potěšilo :) ty pískové laky vyzkouším!

      Vymazat
  4. Od Jordany jsem neměla ještě nic, chvíli mě lákala, když o ní dost často mluvila Petra Lovelyhair, ale teď už mě ani moc neláká :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě teď po vyzkoušení snad láká ještě více :) ty matné rtěnky jsou boží a za tu cenu :)

      Vymazat
  5. Líbí se mi na tvých rtech ta druhá barvička :) já bych si sama koupila ten růžový balzám na rty :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) škoda jen, že je kvalitativně strašná..ten balzámek bych ti ale doporučila :)

      Vymazat
  6. Tá prvá sa mi páči asi najviac je taká nevšedná a temná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou, je opravdu originální :)

      Vymazat
  7. wow, ta první rtěnka je prostě božská :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s tebou souhlasím! nosím ji teď velmi ráda!

      Vymazat
  8. První rtěnka je opravdu úžasná, věřím že k podzimu se hodí:)

    OdpovědětVymazat
  9. první rtěnka je naprosto dokonalá! jak tím, že je matná, tak barvou. vysušování bych jí asi odpustila, všechny mé matné rtěnky vysušují, takže už jsme si vlastně zvykla! :D a moc se mi líbí také balzámek.. ta růžová je úžasná :))

    jinak.. u mě na blogu probíhá giveaway o kabátek Oasap dle vlastního výběru, tak budu moc ráda, když se zapojíš :)) http://fashionladyan.blogspot.cz/2014/11/kabatkova-giveaway-s-oasap.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, ta první je naprosto božská! díky za pozvání :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!