neděle 2. listopadu 2014

Lips..Lips..Lips

Krásný nedělní večer!

Minulý týden jsem zavítala do DM drogerie, kde jsem si koupila dva nové odstíny tužek na rty od Essence, které mám moc ráda. Recenzi jsem na ně už dělala zde. Tyto dva odstíny, které jsem si teď nově koupila jsou opravdu super. Nejvíce se mi líbí odstín č. 15 - Honey Berry, což je matná růžovo-fialová barvička, která se do tohoto podzimního počasí hodí opravdu skvěle. Druhý odstín má č. 08 - Red Blush, což je opět matná burgundy červená a stejně tak, jako předešlý odstín se i tento skvěle hodí do tohoto ročního období.

Pokud chcete mít matné rty a zrovna nemáte moc peněz a nemůžete si dovolit koupi nějaké nové rtěnky, tak si pořiďte právě tyto tužky od Essence, které stojí 29 Kč, alespoň já jsem je za tu cenu vždy kupovala a nejen, že budete mít krásné matné rty, ale navíc tužky na rtech vydrží delší dobu, než některé rtěnky a o kontury rtů se už ani nemusíte starat. Pokud by vám toto nestačilo, tak rty můžete přetřít nějakým leskem na rty nebo rtěnkou v podobném odstínu.


08 - Red Blush 


S rtěnkou pak vypadá takto. 






Používáte konturovací tužky? který odstín se Vám líbí nejvíce?

Mějte krásný týden! 

12 komentářů:

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!