čtvrtek 6. listopadu 2014

Listopadové duo She a Essence

Krásný čtvrteční večer, 

doufám, že si naplno užíváte krásného počasí, protože na to že je listopad, tak je venku opravdu krásně. Tohle počasí si můžeme také zpříjemnit nějakým krásným lakem na nehty a já jsem v tomto případě zvolila laky dva - She č.233 a Essence č.165. Oba dva laky mám moc ráda a v tomto ročním období je nosím opravdu velmi často. Třpytky ve mě evokují přicházející Vánoce a tmavší fialová je pro mě typicky nostalgická barva podzimu. Oba dva laky vám mohu doporučit. Schnou opravdu rychle, lak od Essence na  nehtech vydrží o něco déle, což většinou skoro všechny laky se třpytkami.

Essence štěteček je širší než klasický a She má právě ten klasický, avšak s oběma se mi manipuluje dobře. Cena obou laků je nízká a proto jestli sháníte nějaké laky do tohoto počasí, tak určitě sáhněte po těchto kráskách. 






6 komentářů:

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!