pondělí 17. listopadu 2014

Tipy na dárky pro muže

Krásný večer, 

dnes tu mám pro vás pár tipů na dárky pro vaše drahé polovičky. Jsou to všechno věci, které jsem já osobně kupovala svému příteli a udělali mu velkou radost. Vše ale záleží na tom, co má váš přítel rád, protože je mi jasné, že boxovací hrušku neocení každý muž, ale pokud má rád třeba jiný druh sportu, tak by se mu mohlo hodit určitě něco jiného. Snad vás mé tipy na dárky nějakým způsobem inspirují.
zdroj

1. Prvním tipem jsou trenkywww.t-shock.eu, kde jsem si sama navrhla design, vložila nápis či obrázek a ,,vystajlovala" jsem si ty trenky dle vlastního uvážení. Můžete si vybrat i jiný kousek oblečení, třeba tričko nebo mikinu a na výběr jsou také různé barvy, styly písma a obrázky. Trenky přišly dobře zabalené a vše vypadalo tak, jak jsem si sama navrhla. Příteli se dárek moc líbil a byl z něj nadšený, hlavně díky vtipnému textu na přední straně. Ceny se liší podle toho, kolik obrázků a nápisů na vašem kousku máte. Já jsem platila něco do 300 Kč i s poštovným.





2. Druhá věc je opravdu individuální. V mém případě to je boxovací hruška z Intersportu, ale pokud má váš přítel rád třeba tenis, tak mu můžete koupit raketu s míčky, tenisové boty atd. Hruška stála asi 500 Kč po slevě a doporučovala bych koupit ještě držák na stěnu, protože je hrušku potřeba pevně zavěsit. 


3. Oblíbený film, DVD, CD, PC hra - já jsem vybrala tuhle trilogii, kterou jsem již svému příteli k   
    Vánocům objednala. Tyhle filmy máme oba rádi a protože jsme první dva díly nemohli sehnat v
    angličtině, tak jsem se rozhodla pro koupi všech tří přes internet. Tyhle jsou přímo 


www.dvdsvet.cz

4. Spodní prádlo - můžete chytře obdarovat sama sebe, ale vaší drahé polovičce povědět, že je to přece jen a jen pro něj. :) Kupte si krásné spodní prádlo. Mohu Vám poradit, že v F&F mají krásné spodní prádlo a dokonce je tam nějaká limitka inspirovaná knížkou ,,Padesát odstínu šedi". Spodní prádlo tam mají jak pro ženy, tak i pro muže a mohu vám říci, že vypadá opravdu krásně! Pokud máte rády a váš přítel tedy rád černou a krajku, tak to pro vás bude ta správná volba. Cena té limitované kolekce je o něco vyšší, než běžné spodní prádlo, ale stojí to za to! Já jsem tuhle podprsenku pořídila ve slevě za 209 Kč a kalhotky za 64 Kč a 84 Kč.



5. Kapesní nůž www.kapesni-noze.cz

- tohle snad ocení každý muž, protože tyhle kapesní nože se vždycky hodí. Navíc, když vyberete
  nějaký multifunkční, tak vás váš partner bude zbožňovat.


6. Hodinky, peněženka nebo Brýle od Woodies  http://www.woodies.cz/eshop/wewood
- určitě se koukněte na stránky woodies.cz, protože tam mají krásné a originální doplňky pro muže i ženy, vyrobené ze dřeva. Tento nápad se mi velice líbí a sama si nějaké hodinky či brýle přeji.


7. Parfém Paco Rabanne - 1 million www.parfums.cz

- je to klasika, ale poměrně drahá záležitost. Můj přítel už toaletní vodu od Paco Rabanne vlastní a
  proto vím, že krásně voní a její koupi rozhodně doporučuji.


A co budete Vašemu příteli, kamarádovi či někomu dalšímu darovat Vy?


20 komentářů:

  1. Skvělé tipy :) Ty trenky jsou skvělý :) Já jsem dávala příteli k výročí jako jeden z dárků tričko, kde je napsaný: Nesahej na mě, jsem zadaný :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Haha, nikdy mě nanapadlo dát chlapovi jako dárek svoje spodní prádlo :D :D to je fakt dobrý nápad:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  3. I often choose technology for bring as a present, sometimes films, dvds, games are also a good idea!
    Thanks for your ideas dear! :)

    Lucia Gallego Blog
    Lucia Gallego Blog Facebook

    OdpovědětVymazat
  4. musím ovoňať tú pánsku paco rabannu, ten môj používam davidoff cool water man:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty hodinky mě totálně dostaly, musím se poptat jestli by se příteli taky tak líbily :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se ti ani nedivím! i mě dostaly a nejradši bych si je koupila i pro sebe! :)

      Vymazat
  6. spodné prádlo, parfém, hodinky :) To sú taká jasná osvedčená klasika :) Super článok!!

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. moc díky za tipy! :) nikdy nevím, co mužům kupovat :D u žen je to jednoduchý

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/ (staneš se prosím prav. čtenářkou? já se stávám tvojí, děkujeme mockrát)

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělé tipy na dárky :) přítel tento parfém používá a je naprosto skvělý, ještě by si přál Paco Rabanne Invictus, který je taky naprosto úžasný :)

    www.mujsvetkosmetiky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, já jsem byla přáním mého milého celkem překvapena... přál si nějakou vychytávku k mobilu, tak jsem chvíli pátrala a nakonec vybrala tot :http://www.mobilpouzdra.cz/nabijecky/power-bank-nouzova-nabijecka-mimon-3600-mah.html a z původní recese, se stal užitečný dárek .-)

    OdpovědětVymazat
  10. Čau, já to letos pojala také přes záliby a koupila svému drahému novou motorkářskou bundu ( http://www.motomaniac.cz/Moto-obleceni/Bundy/Acerbis-Casteltown.html)
    Uvařím něco dobrého a potom mám v plánu soukromou módní přehlídku :-)
    Tak uvidím jaký budu mít úspěch.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tyto tipy jsou opravdu šílené. Nicméně před vánoci se budou takové seznamy hodit. Vybírat dárky pro muže před vánoci je vždy stresové .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!