středa 31. prosince 2014

2014

Krásný a poslední den tohoto úžasného roku 2014,

nadpis vystihuje tématiku článku a proto je vám jistě jasné, že se dnes pokusím o sumarizaci letošního roku. Začnu něčím pozitivním a tím bude založení mého blogu, letos v lednu. O trošku slavnostněji může působit fakt, že jsem si ho založila ve Francii. Letos jsem dokonce čtyřikrát vyhrála Giveaway a jednou velkou krabici Alnatura výrobků od DM drogerie, což mi udělalo pokaždé obrovskou radost. Taky jsem trošičku studovala numerologii a zjistila jsem, že moje roční vibrace je v devítce, což je vlastně rok, kdy jsem měla získat spoustu zkušeností, poučit se ze svých chyb a uvědomit si spoustu věcí. (ve zkratce) Myslím si, že tohle všechno se mi dělo a bude ještě chviličku dít. Tenhle článek je mým stým publikovaným a za rok jsem získala krásných 67 čtenářů a dosáhla jsem 14.000 zhlédnutí mého blogu doposud. Moc vám za vaši přízeň děkuji a doufám, že můj blog rádi navštěvujete, že se vám líbí moje články a recenze a že mě v příštím roce budete číst i nadále. Pojďme se spolu tedy podívat, jak probíhal celý můj rok měsíc po měsíci. Snad vás neunudím. ;)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hey my lovely readers,

I have decided to summarize my year 2014 and share it with you because it has been a lovely year, sometimes hard but I have been taught to stay calm, patient and fight for to be happy and cheerful. I have started writing my blog in January 19 in France. So far, I have written 100 articles, my blog was viewed 14.000 times and I have got 67 lovely followers. Thank you so much. I am happy that you like reading my blog and giving me nice comments. Let´s check out my year month by month, hope it will be not boring for you guys. Enjoy it!


V lednu jsem podnikla cestu do Francie autem a sama. Celkem za cca 16 hodin jsem dorazila na západní pobřeží Francie. Stálo mě to spoustu benzínu a peněz za poplatky ve Francii, ale stálo to za to.  Navštívila jsem známou nudistickou pláž Pointe D´Arcay, kde to v centru vypadalo jako v Beverly Hills. Během mého pobytu jsem si založila tento blog, jehož výročí bude 19.ledna, tudíž zanedlouho. Mým prvním článkem byla recenze na tři rtěnky od Essence, který si můžete prohlédnout zde. Po necelém roce používání těchto rtěnek, bych recenzi nezměnila. Rtěnky stále často používám a patří mezi mé oblíbené.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
January - at the beginning of January, I went to France by car. It was a 16 hours long road trip on my own but a good experience also. I paid lots of money for petrol and taxes on highways in France (bloody expensive) but it was worth it. I visited a famous nudist beach Pointe D´Arcay which is on the west coast. But there was nobody in that cold time because I wouldn´t be able to take off my swimsuit at all. :) My first article was about Essence lipsticks (click here) and I can say that I wouldn´t change it because I have been using them during the whole year and they are the same as I wrote down in my post.


V únoru jsem byla asi hodně kreativní a blog se nesl na vlně DIY aneb udělej si sám. Na některé z nich se můžete podívat zde.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
February - I was very creative in that month and my blog was full of DIY projects ( Do It Your Self). If you want, you can check them out here.



Březen byl klidný, začala jsem jezdit na kole s bratránkem a vydrželo nám to až do září. Hezky jsem si vytvarovala postavu. Navíc jsme poznali okolní krajinu, vesničky a města. V březnu jsem publikovala poměrně často. Nejvíce jsem pyšná na recenzi o červených rtěnkách na rty, která se stala jednou z nejčtenějších. Podívat se na ni můžete zde. Také nemůžu opomenout DIY týkající se mozaiky na nábytku v mém pokoji, odkaz zde.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
March - was a fairly calm month. I begun riding on bike with my cousin and we kept riding till September. I can say I formed my body very nicely and we also visited our beautiful surroundings.In blogging, I am quite proud of one post which became very popular for my readers and it´s about red lipsticks. You can check it out here. I can´t forget my DIY concerning mosaic which I created on my furniture. Click here.



Duben - narozeninový měsíc, oslava  narozenin s kamarády v maškarním stylu. Sluníčko a opalování. Na blogu jste si v dubnu mohli přečíst článek o supermarketech ve Francii a pár oblíbených produktech, které si tam ráda kupuji. Také jste mohli vidět moji velikonoční dekoraci, společenský účes a pár lakovacích článků. V dubnu jsem začala třídit odpad a vytvořila si super krabice, které používám doposud. Články můžete zhlédnout zde.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
April - nice month because of my birthday. I celebrated it with my friends and also family in a carnival style. On my blog, you could see an article about supermarkets in France, some Easter decoration and my favourite nail polishes. You can check them out here.


Květen byl asi nejtěžším měsícem tohoto roku v osobním životě. Na druhou stranu jsem získala novou práci, kde se mi ale bohužel moc nelíbilo vzhledem k tomu, že jsem v hlavě neměla srovnané myšlenky. Dost jsem jezdila na kole s bratrancem, hrála tenis a s kamarádem jsem byla na skvělé přednášce úžasného pána Erich von Danikena, který mluvil o objevech v Egyptě.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
May - was a really difficult month in my personal life. On the other hand I got a new job but unfortunately I did not like it much but not because of the job itself but I just couldn´t deal with my bad experiences in my life in that time. I tried to keep on doing things which made me happy such as the biking, roll skating, going out with my friends and it helped me so much. At the end of the month, I was at one good event where was the famous Mr. Erich von Daniken who was talking about the Ancient Egypt.


Červen - tento měsíc byl plný cestování. Nejdříve jsem se vydala do Francie autobusem od Student Agency.V Paříži jsem navštívila kamarádku, u které jsem přespala a ráno zjistila, že Francouzi opět stávkují a tak můj vlak zastavoval na jiném místě, než by měl. Naštěstí pro mě přijel přítel, takže jsem byla zachráněna. Po pár dnech jsme já a přítele tatínek vycestovali do Čech kempingovým autem. Cesta trvala 20 hodin a odřídila jsem to celé já...bláznivé. U nás jsme pak navštívili pár zámků a různá hezká místa. Červnové články si můžete prohlédnout zde.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
June - Fortunately, this month turned out very well compare to May. I went to France again. I visited my friend in Paris and after that I went to the west coast. Unfortunately, there was a strike which is happening quite often in France so my train stopped at a railway station further away to my final point but my boyfriend managed to pick me up so I was saved. After my short trip in France, I went to my country by a van with my bfriends´s dad. It took 20 hours by that van and I was driving all the way by myself...insane. But I made it and I am proud of me. Afterwards, we had a lovely week in the Czech Republic visiting some sightseeings, castles mainly and we also went swimming to a lake. You can check out my June articles here.

zdroj

Červenec - byl poměrně dost nabitý různými krásnými zážitky. Nejsilnější byl asi jeden z Francie, kdy jsem se sama bez pomoci přítele postavila na prkno a surfovala na vlnách, vydrželi jsme tam 3 hodiny a pak jsme jeli do McDonaldu na velkou baštu, je to taková naše tradice. Byl to skvělý zážitek jen škoda, že už jsme pak na surfování neměli čas. V dalších dnech jsme navštívili město Montelimar, které se nachází na jihu Francie a také město Thiers, kde se vyrábějí nože. Viděli jsme sopku Puy de Dome, koupili si nugát a levandulová mýdla a strávili krásný večer při západu slunce. Na konci července jsem nafotila pár fotek u slaměných kol, které jsem už dlouhou dobu chtěla a fotky se mi moc líbí.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
July - was a very busy month with lots of nice experiences. The best one was in surfing when I was able to stand up on the board by myself and catch my own waves. We were surfing 3 hours and it was so good. After we went to eat some McDonald food because we do this often after surfing. During other days, we visited two beautiful towns on the south of France. We enjoyed being in Thiers which is a town of knives. We also bought some lavender soaps and nougat. At the end of the month, I took some photos with the straw rounds as you can see in the photo. I quite like how it turned out.

zdroj



Srpen - samé opalování. Takhle hnědá jsem snad ještě nikdy nebyla a moc se mi to líbilo. K tomu všemu patří neonové nehty i růžové a korálové rtěnky. Oči jsem si nijak moc nemalovala zato v módě jsem se toto léto vyžívala. Neonové plavky, overaly, šaty, různé šortky, slaměný klobouk. V jídle to byly ryby a saláty. Uzený losos, olivový olej, rukola. V blogování jsem byla také aktivní. Sdílela jsem s vámi mojí první objednávku oblečení z Choies, objednávku clip-in vlasů, opalování ve Francii a další články, které si můžete prohlédnout zde.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
August - lots of sunbathing so I can say that I have never been so tanned like this year, it´s a pity that it came off so quickly thought. In summer, I was playing with lots of neon colours on my nails and also lips. In fashion, I worn my favorite neoprene swimsuit from choies, playsuits, dresses, shorts and my favorite straw hat. I shared with you my first order from Choies and also order of my clip-in hair.
Have a look here.


Září - v září jsem si našla brigádu na kterou jsem chodila až do konce roku. Jinak si z tohohle měsíce kupodivu moc věcí nevybavuji a nic extra se ani nedělo. Prostě jsem si svoje září hezky užívala. Nicméně na blogu jsem vám ukázala délku svých vlasů a jejich barvení. Také jsem sdílela dva skvělé recepty, jeden na palačinky a druhý s paprikami, olivy a feta sýrem. Kouknout se můžete zde.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
September - I found a part-time job till the end of the year. Otherwise I don´t really remember if there was something important on during this month. I was just enjoying my September :). Nevertheless there were some interesting articles on my blog. I showed you my hair and how I dye it and I shared two good recipes on pancakes and peppers with feta cheese and olives. You can have a look here.



Říjen - na doporučení jsem si přečetla knížku Miluj svůj život od Louise Hay a také jsem zhlédla film se stejnojmenným názvem. Nejen tahle knížka, ale i osůbka, která mi o ní řekla, mi neuvěřitelně pomohli pochopit spoustu věcí s kterými jsem ve své mysli od malička bojovala. V říjnu jsem také poprvé vyzkoušela Jordana kosmetiku a musím říct, že jsem si jejich matnou rtěnku Egg Plant hrozně moc oblíbila. Tužka na rty i stíny v tužce jsou taky super. Na Jordana produkty se můžete podívat zde a na říjnové články se můžete podívat zde.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
October -  I read one amazing book written by Louise Hay and I watched he movie as well. It helped me to understand many things in my life and to be able to deal with them in a better way. Besides reading I tried some Jordana products and I fell in love to a matte lipstick called Egg Plant.  If you want to have a look on my October posts, click here and on Jordana order click here.


Listopad - byl v duchu cestování, opět po Francii. Navštívila jsem ostrov île de Ré, pobřežní město Les Sables d-Olonne. Byla jsem na premiéře francouzského filmu La Famille Bélier o kterém jsem Vám psala zde. a díky kterému jsem pochopila svět hluchoněmých. Provětrala jsem francouzštinu a zjistila, jak je důležité býti fit a jíst zdravě. Co se týče módy a líčení, tak jsem v listopadu hodně nosila klobouk a prošívanou nude bundu. Často také hnědé tenisky na zvýšeném podpatku. Kalhoty i topy jsem hodně obměňovala. Vedla u mě tartanová košile, chlupaté svetry. Co se týče jídla, tak jsem si v listopadu nejvíce pochutnávala na pomazánce z avokáda a lučiny namazané na slunečnicovém chlebu z Lidlu, který je nejlepší. K tomu kopu rukoly. Nesmím ani zapomenout na dýňovou polévku, kterou miluji a kvalitní hořkou čokoládu.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
November - was again about travelling in France. I visited an island île de Ré and a coastal town Les Sables d-Olonne. I have also seen an amazing movie La Famille Bélier click here. I practiced my french and found out how important is to eat healthy and be fit. In Fashion, I worn my hat and the nude jacket a lot. I tend to wear lots of nude and brownish colours and burgundy lips. Concerning food, I fell in love to avocado spread with some soft cheese on slices of sunflower seeds bread. I cannot forget my favorite pumpkin soup and a good dark chocolate.



Prosinec - do půlky prosince jsem fungovala pracovně. Pak jsem si již užívala relaxu, knížek, blogování, učení se španělštiny, francouzštiny a zdokonalování se v angličtině. Přečetla jsem pár skvělých knih - The secret, Já to dokážu, Hercule Poirot. Napekla jsem zdravé cukrovíčko, ale dala jsem si pár kousků normálního. Tento měsíc jsem se snažila více nosit šátky a šály, protože jich mám poměrně dost ve skříni a vůbec je nenosím, což je škoda. Nakonec jste chtěli vidět můj Vánoční outfit. Overal jsem si nevzala a tak vlevo nahoře můžete vidět fotku s růžovými šaty svetrového typu a teplé punčocháče. Prostě pohodlné a teplé.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
December - I have been working at the beginning of this month and after that I have been just chilling out so far. But I begun learning Spanish and also building up on my skills in French and English. I have been reading some interesting books recently such as Hercule Poirot or I can make it by Louise Hay. I made some healthy cookies for Christmas but I haven´t eat it much thought we still have lots of them. I enjoyed my Christmas very well with my family. This month, I have been wearing my black hat a lot, burgundy lipsticks, scarfs and lots of accessories. You can also see my pink Christmas outfit in the photo. Very simple and comfi.


Nesplnila jsem si naučení se na snowboardu a celkově bych se ráda podívala na hory, což mi letos bohužel nevyšlo, tak snad příští rok.

A co mě čeká příští rok? 

Asi největším projektem bude Španělsko, kde strávím půl roku v pobřežním městě Bilbao. Moc se tam těším hlavně kvůli surfování, lidem, jiné kultuře. Celkově mám španělskou kulturu a lidi moc ráda. Líbí se mi jejich jazyk, který jsem už trošku pozapomněla, takže jej teď čas od času procvičuji.
Chystám se hodně sportovat, opalovat se, užívat si života, získat nové zkušenosti a spoustu se toho naučit. Jo a na to nejdůležitější jsem zapomněla - cestování. Už teď vím, že se podívám do Barcelony a na jih Španělska.

Taky mě v únoru čeká jedna nemilá věc a to vytrhnutí osmiček, které mě letos dost trápily.

Snad mi vyjde koupě malé kamerky a o všechny své zážitky bych se s Vámi ráda podělila. V blogování budu dál pokračovat a chtěla bych, aby se blog stále týkal hlavně kosmetiky a módy, ale asi jistě tušíte, že se tu projeví vlna cestování, objevů a tipů ze Španělska.

Děkuji, že čtete můj blog a přeji Vám vše nejlepší do Nového roku 2015!
Thank you for reading my blog. I love you guys! Happy New Year to all of you! 

15 komentářů:

  1. Moc pěkně jsi tento rok fotkami a slovy shrnula :). Přeji Ti vše nejlepší do nového roku :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Veru! Taky ti přeji vše nej do Nového roku :)

      Vymazat
  2. prajem aby aj ďalší rok bol rovnako úspešný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pekne si zosumarizovala tvoj rok, prajem ti aj v tom novom všetko dobré a nech ťa blogovanie stále baví :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gorgeous recap post.
    ☆:*´¨`*:.•.¸¸.•´¯`•.♥ Happy New Year ♥.•´¯`•.¸¸.•..:*´¨`*:.☆
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, such a great and huge collection! I love your blog, its so interesting!

    Would really appreciate if we would follow each other on GFC, G+ and BL, so that we can keep in touch!
    Just started following you, would be so nice if you could do the same :)

    Wish you and your beloved a happy new year, good luck and health!
    xoxo Colli || TOBEYOUTIFUL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks for you nice comment, Nicole! I wish you the same!

      Vymazat
  6. HAPPY 2015..
    I AM NOW FOLLOWING YOU, PLEASE FOLLOW BACK
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá jako super rok! :)
    Taky přeji vše nej do toho nového!

    OdpovědětVymazat
  8. Love your lip sticks and nail polishes :) Happy New Year!
    Would you like to follow each other on GFC?

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!