pátek 12. prosince 2014

Fall I have bought list - Listopadové úlovky

Krásný večer,

copak jste si v listopadu pořídili Vy? v F&F, jsem využila 25% club card slevu a pořídila jsem si chlupatý ,,fluffy" svetr v růžové barvě, tartanovou mikinu a úžasný klobouk. Zavítala jsem taky do Takka, kde jsem si v dětské sekci vyhlídla krásnou tartanovou košili v burgundy barvičce, kterou jsem nikde nemohla sehnat a legíny se zlatými zipy. Celý listopad jsem si ale zkoušela koženkové kalhoty a legíny, které se mi momentálně líbí, ale žádné padnoucí jsem bohužel dosud nesehnala. Nejhezčí měli asi v H&M v hnědé i černé barvě.

Můj list se vlastně skládá z toho, co nosím, co jsem si koupila a dvě z věcí si ještě přeji.

1. Tmavé rty - klasika podzimního a zimního období, já jsem si momentálně moc oblíbila
    matnou rtěnku od Jordany v odstínu Eggplant, která je naprosto božská!
2. Černé leginy z Takka a černé koženkové kalhoty, které snad ještě někde seženu.
3. Podobnou kabelku té, co je na listu teď moc ráda nosím. Koupila jsem ji v OKShopu.
4. Tartanová mikina z F&F a tartanová košile z Takka.
5. Červené koženkové leginy mi ještě přijdou z Vinted.cz
6. Ráda nosím různé doplňky, výrazné náušnice i náhrdelníky a klobouk, který mám z F&F.
7. Fluffy svetr, který je na listu je moc krásný, já mám ten svůj z F&F, ale růžový.
8.Tyhle boty se mi moc líbí a ještě si je plánuji v listopadu koupit.
9. Nakonec můj listopadový oblíbenec Paco Rabanne - Lady Million, božská vůně, ale tu
    mám na svém wishlistu a nevím, zda si ji budu mít letos možnost pořídit.


Fall look

Fall look by beautypusinka featuring a wide brim hat

A nakonec s Vámi sdílím můj oblíbený outfit. Focený byl před dvěma týdny ve Francii, kde bylo asi 14 °C, ale foukal strašný vítr, takže byla docela kosa. Doufám, že se Vám můj dnešní krátký článek líbil a že mi dáte vědět, co rádi nosíte právě vy!



12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Díky! já mám stejný problém se zimními čepicemi...málokterá mi padne ;/

      Vymazat
  2. Veľmi pekná kombinácia čiernej a béžovej :) outfit sa ti podaril
    rada by som ťa pozvala na môj blog
    #myBeautygram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuju! na tvůj blog se určitě kouknu :)

      Vymazat
  3. Taky bych chtěla, aby mi slušely klobouky:(
    https://difdirections.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Padnoucí se určitě jednou najde..taky jsem dlouho hledala :)

      Vymazat
  4. Bunda je krásná a ten klobouk je super! :) Já jsem kupovala jen samé dárky, takže pro sebe nic :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! já se rozmazluju až moc :) dárečků zatím moc nemám, ale snad to příští týden doženu!

      Vymazat
  5. V kloboucích já vypadám jako blbec :D Čekám kdy seberu odvahu na takhle temné rtěnky :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě jsou kupodivu tyhle temné nositelnější než křiklavě červené, ikdyž ani těch už se nebojím :)

      Vymazat
  6. pekný outfit :)

    ja som si zaobstarala jeden fialový rúž a jeden taký tmavší hnedo fialový vamp rúž od Makeup revolution a úplne som sa zamilovala :)
    tie čierné legíny so zipsom mám,sú dobre teplé :) takú nejakú košeľu mám na liste aj ja ...kockovanú košeľu mám ale chcela by som aj takú červenú :)

    ♥Kflori's world

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) já už jsem na ty jejich rtěnky taky koukala. Mám je na wishlistu. Leginy jsou opravdu teple, to máš pravdu. Já jsem tu svoji objevila v Takku a miluju ji. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!