úterý 16. prosince 2014

Nákupy na Ebay I.

Krásné úterní ráno,

tenhle článek mám rozepsaný už dlouhou dobu a jelikož jsem si na Ebay v poslední době koupila poměrně dost věcí, tak článků na téma ,,nákupy na Ebay" čekejte více. Možná to pro vás budou i tipy na to, co si koupit a od jakého prodejce beze strachu, že to bude vypadat jinak, než jste třeba čekali. Avšak vás musím varovat, že můj kousek může být zrovna v pořádku nebo naopak zničený a vy můžete mít naprosto opačnou zkušenost, takže je to velmi individuální. Určitě sledujte hodnocení prodejce, někteří mi dokonce i osobně napíší email s tím, že kdyby se cokoliv stalo se zásilkou nebo mi nepřišla, že je mohu okamžitě kontaktovat a oni to nějak zařídí. Zatím musím zaklepat, s dodávkou zboží jsem zatím neměla žádný problém. Jen jedna věc (obal na telefon) mi přišla trošku naprasklá, ale vteřinové lepidlo to zachránilo.

Co se týká placení, tak já používám PayPal, který je vlastně propojen s mým osobním bankovním účtem. Komunikace probíhá v angličtině s čímž nemám problém, ale vím, že třeba moje sestra, která ji skoro vůbec neovládá často potřebuje moji pomoc.

Stalo se mi, že jsem si nevšimla drahého poštovného u jedné položky, která stála asi dolar a tak jsem rychle napsala prodejci, který byl velmi vstřícný a požádal mě, abych na Ebay vyplnila takový krátký formulář, že danou položku nechci a poprosili mě o udělení pozitivního hodnocení.

Dodací lhůtu si kontrolujte vždycky před koupí vaší věci. Většinou to dodání trvá tři týdny až měsíc. Dávejte si pozor taky na cenu poštovného, která je většinou vysoká, když má položka podezřele nízkou cenu oproti ostatním prodejcům, kteří nabízejí stejný kousek. Já většinou rovnou zaškrtávám ,,free shipping", což znamená, že poštovné je zahrnuto v ceně.

A teď se spolu podíváme na dva obaly na Iphone, které jsem si nedávnou pořídila. Moc se mi líbí prošívaný design obalů, což vypadá opravdu luxusně. Mám je v bílé a černé barvě. Černý obal mi přišel prasklý, což můžete vidět na fotce. Obaly na telefonu drží perfektně. Ta prošívaná část je vlastně jen kus tenké látky přilepený na plastu. Zboží přišlo dobře zabalené asi do tří týdnu od objednání. Jeden mě stál 34 Kč i s poštovným. Momentálně používám ten černý a zatím jsem s ním spokojená. Kupovala jsem je ZDE.




A co Vy a Ebay? objednáváte? jaké máte zkušenosti? co byste mi mohli doporučit? 

37 komentářů:

  1. Obaly jsou moc pěkné :) Já si naposledy přes kamarádku objednala masku na spaní a je skvělá
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, tu bych taky potřebovala ;) ale musím si dát nakupovací stopku, tak až někdy po Vánocích :)

      Vymazat
  2. Sama za sebe můžu říct, že Ebay zbožňuju. Zatím mě nepotkalo nic špatného a doufám, že ani nepotká, jediné co se mi stalo bylo to, že přišla špatná velikost šatů, ale to byla nejspíš moje chbya, takže si na to teď dávam pozor.
    Jinak obaly jsou moc krásné :)

    http://bayachick.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ráda slyším! no, na ty velikosti si člověk musí dávat pozor, protože ty čínské e-shopy mají většinou o číslo menší velikosti, než máme my.

      Vymazat
  3. Z Ebay jsem ještě nic neobjednávala, a musím se přiznat, že mě to ani nějak moc extra neláká..
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. To ja na ebay a hlavne aliexpresse teraz nakupujem ako blázon, tiež sa už chystám na članky o tých vecičkach len nemam dostatok času. Velmi rada si, ale stale prečitam nejaké skusenosti :) a inak obaly na mobil vyzeraju velmi pekne. Pači sa mi tvoj blog, čo keby sme sa sledovali navzajom?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Aliexpress zase nakupuje moje sestra a moc si ho oblíbila. Určitě budu ráda ;) díky za milý komentář.

      Vymazat
  5. Zajímavě vypadá ;-)
    já mám taky z ebay plno krytů ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, plánuji koupi dalších :) hezký módní doplněk ;)

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Teď nedávno jsem si objednávala skater skirt a hodinky, sukně přišla do 15 dní a na hodinky ještě čekám, ale atím jsem spokojená se vším, co mi kdy přišlo:) Jinak obaly jsou moc pěkné:)
    http://difdirections.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skater sukni jsem si taky chtěla objednat. Mám ji na wish listu :)

      Vymazat
  8. Super článek, plánuji si objednat štětce z ebay, jsou tam skvělé ceny :). Tak doufám, že to dojde v pořádku, je tam freeshipping, akorát doufám, že nebudu muset platit clo :/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štětce jsem si tam už objednala a jsem s nimi spokojená! jen mi chybí nějaký pořádný blendící. Já jsem jednou clo platila kvůli VS plavkám a docela dost vysoké :/

      Vymazat
  9. Obaly vyzerajú veľmi dobre, taktiež veľmi rada objednávam z eBay, najbližšie plánujem objednať zopár náhrdelníkov. :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, náhrdelníky už mám taky nějaký. Je tam supr výběr.

      Vymazat
  10. ty jsou krásné :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Ten bílý je super, takový by se mi na můj mobil taky líbil :-) já mám na ebay hrozně moc věcí vyhlídnuto, ale bohužel nemám paypal takže mám smůlu no :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to chápu, ale není těžké si jej založit.

      Vymazat
  12. Na ebay nakupuji hodně ale už se mi mockrát stalo že mi zboží vůbec nedošlo . Poslední dobou je to čím dál více časté. Prodejci pak naštěstí vrátí peníze ale je to na prd těším se a ono ani po 2-3 měsících NIC . Jinak ebay mám ráda teď jsem tam nakoupila hodně obalů na mob. a různé štětce :) Snad dojdou ! :D
    Pokud si se ještě nezúčastnila moc ráda bych tě pozvala na naši vánoční giveaway :)

    KlarissAddell

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas si mě svými nákupy inspirovala :) díky za pozvání

      Vymazat
  13. ja na ebayi nakupujem priebežne. Práve mi mali doraziť štetce, ale asi sa po ceste stratili, takže budem musieť čakať ďalší mesiac, kým mi prídu náhradné....snáď prídu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si štětce na Ebay taky kupovala a používám je už 3 roky. Tak snad ti brzy přijdou :)

      Vymazat
  14. gorgeous phone case, I love buying phonecases on ebay. so inexpensive :)
    would you like to follow eachother? let me know and I will follow you back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. thanks! i agree..it´s really cheap on ebay :)

      Vymazat
  15. Love the phone cases! They look very Chanel:)

    www.charltonlee.com

    OdpovědětVymazat
  16. wowow!! lovely phone cases!!

    www.fashionizein.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ebay je jeden z nejlepších zahraničních internetových obchodů kde koupíte snad všechno za malé peníze. Samozřejmě když kupujeme oblečení, ujistila bych se co to je za oblečení. Spousta jich velikostně na naše evropské nesedí protože je to šité zejména pro asijatky. Takže pozor bych si dala hlavně pokud má člověk velikost větší než M.
    Samozřejmě také některé věci nemusí ve skutečnosti vypadat tak krásně jako na internetu ale například na DRESSLINKU se občas špatné a dobré věci dají poznat i z obrázku.
    Co se týče poštovného a doručení. je dobré si vždy a vše dobře přečíst. potom se vám jentak nestane že uděláte chybu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou! nakupování přes internet jsem si hodně oblíbila a ty velikosti a poštovné si musí každý předem zjistit.

      Vymazat
  18. Kryty sú fakt moc moc pekné :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! stále je používám! jsou super!

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!