středa 3. prosince 2014

Tipy na dárky pro ženy

Krásný středeční večer,

dnešní článek bude plný tipů na dárky pro ženy. Všechno to jsou věci, které by potěšily právě mě, ale myslím si, že i spoustu žen. Doufám, že vás svými tipy alespoň trošičku inspiruji ke koupi nějakého fajn dárku pro vaši přítelkyni, maminku, kamarádku nebo babičku.

Tipy na dárky pro ženy
zdroj


1. Voňavka, parfém, toaletní voda - doporučuji Marc Jacobs - Daisy , Chanel -  Chance, St. Dupond - Passenger Cruise, Dolce & Gabanna - Dolce, Paco Rabanne - Lady Million. Z těch drogérkových mi třeba voní Avril Lavigne - Forbidden rose nebo jakákoli svěží a ovocná vůně. Skvělé parfémy seženete na  www.parfums.czwww.parfemy.cz

www.parfums.cz


2. Dekorativní kosmetika nebo pečující kosmetika - tady by mě neurazilo asi nic, ale radost by mi udělala nějaká rtěnka od L´orealu z té nové řady Color riche. Seženete i v drogériích nebo třeba na www.krasa.cz. Dále bych doporučila třeba i kokosový olej, nějakou paletku očních stínů nebo laky na nehty.

www.krasa.cz

3. Spodní Prádlo - toto je kupované v F&F, kde mají opravdu široký výběr prádla. Moc se mi tam líbila kolekce inspirovaná knížkou Padesát odstínů šedi. Prádlo je sice trošku dražší, ale je krásné. Hezké a kvalitní seženete také na www.mojepradlo.cz. Tohle je navíc takový dárek pro oba.


4. Obaly na telefon - tohle by mě osobně také udělalo radost. Je to maličkost a není vůbec drahá, takže koupí těchto obalů nepřijdete o moc peněz. Tyto mám z Ebay.


5. Hodinky - každou ženu určitě potěší nějaké hodinky. Já jsem tyto kupovala na Ebay a stály asi 60 Kč. Nejsou nijak extrémně kvalitní, ale vypadají moc elegantně. Já bych si přála hodinky z www.woodies.cz. Mají tam úplně úžasné dřevěné hodinky, brýle a stylové peněženky.


6. Koš na kolo - tohle je věc, kterou potřebuji. Když už dárek, tak něco, co opravdu využiji.
zdroj

6. nová kabelka či boty - to potěší asi každou ženu. Vybrat však musíte Vy.




7. Knížka - doporučuji třeba tuhle skvělou knížku od Louise Hay - Miluj svůj život, ale já bych si teď osobně přála druhé vydání učebnice francouzštiny pro samouky.
zdroj
8. Diář 2015 - klasika, nenadchne ani neurazí

www.aaapapir.cz
Krásné Vánoce!!!

15 komentářů:

  1. Super tipy, myslím si, že jsou to takové ty dárky na jistotu, které každná žena potěší. :) Já mám ráda, když přítel vymyslí ještě nějakou originální maličkost.
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou! taky preferuji originalitu :)

      Vymazat
  2. Samé skvělé tipy a díky za doporučení na tu knížku :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Super tipy najviac by sa mi páčili tie obaly na telefón :D

    pozývam ťa na moju giveaway http://janie-hannagonova.blogspot.sk/2014/11/vianocna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Brala by som asi všetky :3


    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Nice wishlist !!!!!!
    Would you like to follow each other GFC ?


    xx
    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpovědětVymazat
  6. AHoj ahoj :)) mám takový pocit, že ebay a aliexpress jsou snad moje homepages :D krásné obaly !:))a ty Tvé tmavé rty? bomba !:)
    pinkpo.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Magdi! taky je už beru jako homepages :D ahhah...díky moc!

      Vymazat
  7. Voňavku od MJ mám a miluju jí! Za nic na světě bych jí nevyměnila! Hodně ji používám i teď v zimě, připomíná mi léto!:)

    www.gabrielaschejbalova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!