středa 24. prosince 2014

Vánoční Tag - Christmas Tag

Vánoční tag - Christmas tag 




doufám, že si všichni užíváte dnešní Vánoční den a pokud se třeba nudíte při čekání na Štědrovečerní večeři, tak si můžete přečíst můj dnešní tag, který jsem viděla na spoustě blozích a moc mě bavilo jej číst. Přeji Vám všem krásné prožití Vánočních svátků hlavně v pohodě a bez stresu, protože o tom to hlavně je.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Merry Christmas my lovely readers! I hope you have been enjoying the Christmas time very well so far and if you have some free time right now, you can read my Christmas tag. I try to share with you how I celebrate this event in the Czech Republic, our traditions, films etc. I wish you Merry Christmas and just enjoy this lovely time without stress.

1. Jaké cukroví máš nejradši a naopak? 
Nejradši mám vosí hnízda, banánky s čokoládou, marokánky, rohlíčky, všechny čokoládové, s kokosem a různé druhy nepečených kuliček, hlavně ty s rumem. Letos jsem dělala samé zdravé mňamky, takže mezi mé oblíbené patří i cukroví z ovesných vloček. Ráda naopak nemám linecké slepované marmeládou a sněhové cukroví.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. What cookies do you like the most and which one is the worst?
In my country, we make lots of traditional cookies which are very delicious. I have no idea what are the names in English nevertheless I prefer cookies with some cream inside or everything with chocolate and coconut. Whereas I don´t like cookies with marmalade. I quite like the Christmas pudding although it´s quite sweet for me.

Kuličky jsou jen z kokosu, medu, vajíček a skořice. Šneci z ovesných vloček. 

2. Jaké barvy jsou podle tebe Vánoční? 
Skoro všechny barvy se třpytkami, ale nejvíce asi červená, zlatá, stříbrná, zelená a bílá. Pokoj mám vyzdobený bílými sněhovými vločkami a věnec máme do zelena. Stromeček jsem vystrojila do červena, zelena, stříbrné a bílé.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. What colours symbolize Christmas for you?
I would say generally all colours with glitters but mainly red, gold, silver, green and white. Our Christmas tree is decorated in all of the mentioned colours so it proofs my choice.

3. Co jíte na Štědrý den? 
Rybí polévku nebo zelňačku, protože mně rybí nechutná. Kapra či jinou rybu a bramborový salát nebo jen brambory, takže klasika. Pak většinou pojídáme cukroví, ořechy nebo rozkrojená jablíčka. Pijeme šampaňské, já většinou bez alkoholu nebo ovocné pivo. Druhý den mamka připravuje husu.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3. What do you eat on the Christmas Eve?
We eat a fish soup or a cabbage soup. The main meal is a fried carp or any other fish with a potato salad ( vegetable, potatoes, ham, pickles). After that, we eat the cookies or apples and nuts. We normally drink some champagne but I prefer drinking a fruit beer. The next day, we eat a goose.

Tyhle fotky jsou z minulých Vánoc :). Cukroví, stromeček a dárečky no a večeře. 

4. Jaké filmy o Vánocích sleduješ nejraději? 
Určitě klasiku - Popelka, Babička, Sůl nad zlato atd., taky mě baví Sám doma, Harry Potter, všechny filmy se Santou, Grinch, Nothing Hill, Mrazík. Taky jsem začala sledovat i nějaké ty naše nové a nejsou zase tak špatné, i když některé mám na black listu.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4. What movies do you watch during Christmas?
I like the classical Czech and Slovak movies or cartoons as Cinderella, Granny etc. I also love Home Alone, Harry Potter, all films with Santa Claus, Grinch. Honestly, there are lots of movies which I like.

zdroj
5. Kupuješ dárky na poslední chvíli, nebo včas? 
Každý rok to mám jinak. Většinou pár dárků koupím už na začátku listopadu a pak to doženu dva týdny před Vánoci a tak to mám letos.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5. Do you buy Christmas presents at the last moment or in advance?
For me, every year is different. Mostly, I buy some presents at the beginning of November and if I miss some I go shopping two weeks before Christmas maximum. I don´t like the queues and people everywhere.

6. Jaký dárek, který jsi dostala pod stromečkem, se ti nejvíce vryl do paměti? 
No, asi když mi bylo 10 let, tak jsem dostala takový dětský notebook a byla jsem tak šťastná, že mi nadměrným smíchem modral obličej a mamka mi namočila obličej do sněhu :D. Pak asi elektrické piano, které mám do teď.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
6. Do you remember any important present what you got under the Christmas tree?
Well, I was 10 years old when I got a laptop for children and I was so happy and laughing that I couldn´t breathe and my mum took me outside and put my face in snow. Unforgettable. 

7. Jaké oblečení nosíš během Vánoc? Nosíš raději pyžama, či sváteční oblečení? 
Zvláštně se oblékám jen 24. prosince, jinak nosím co chci. Pyžamo jen na spaní, nebaví mě v něm chodit celý den nebo ráno. Na Štědrý večer se většinou hezky namaluji, obleču stejně tak, jako naši. Letos váhám, nejspíš si vezmu černý overal z Ebay, který má krásný detail krajky na bocích a k tomu nějaký třpytivý náhrdelník nebo nějaké šaty. O výsledek se s vámi podělím později.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
7. What clothes do you wear for Christmas? do you prefer pyjies or any festive clothes?
I wear some special clothes just on Christmas Eve but during the other days I take whatever I like to wear. Not really jimjam because I just like sleeping in it but not wearing it during the day. I like to create some special make-up, shiny eye-shadows with glitters but no lipsticks because we mainly eat during the evening so it would come off anyway. I am thinking to take this black overall from Ebay. It has got a nice lace detail on the neck and hips. I will share my Christmas outfit with you later on.


8. Nosíš na Štědrý večer jiný make-up, než jindy?
Od té doby, co jsem vstoupila do světa kosmetiky, tak každý rok zkouším nové líčení, a proto ani letos tomu nebude jinak a budu se snažit o vytvoření nějakého kouřového třpytivého líčení, ale na rty dám jen balzám vzhledem k tomu, že se bude celý večer jíst a rtěnka by se mi stejně setřela. Sázkou na jistotu je tento lak, který nosím už celý týden. Koupila jsem jej v Rosmannu za 14 Kč. Je od Miss Sporty v odstínu 3336. Potřeba jsou dvě až tři vrstvy.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
8. Do you wear a different make-up on the Christmas Eve than the other days? 
I have already answered this question before and the answer is ,,yes". I try to use more sparkling look, I use nail polishes with glitters also. At Christmas, I have been recently using this nail polish by Miss Sporty in shade 3336.



9. Punč, svařák, grok či vaječnák? 
Asi punč. Já jsem alkohol přestala skoro úplně pít. Maximálně si dám ovocné pivo a to spíš v létě. Když jedeme na trhy, tak si dávám punč, často dětský, ale měla jsem i ten s alkoholem a nebyl špatný. Holt nejsem alkoholová ;).
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
9. Punch, mulled wineor egg liqueur? 
To be honest, I´m not into alcohol too much. I sometimes drink some fruit beer but that´s all. When we go for Christmas markets, I sometimes buy punch, or punch for children ;). The others are definitely not tasty for me. 

10. Kde slavíš Nový rok? 
Každý rok doma. Jednou bych ho chtěla slavit na horách, což mi letos skoro vyšlo, ale nakonec jsem to musela zrušit. Taky mě láká Paříž nebo jiné velkoměsto.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
10. Where will you celebrate the New Year´s Eve? 
Every year at home. I would love to go in mountains one day. I could have gone this year but unfortunately I had to cancel it at the last moment. I also like the idea of spending it in Paris with my boyfriend or anywhere else with a nice atmosphere. 

11. Jaké jídlo jíš na Silvestra? 
Většinou děláme nějaké jednohubky a chlebíčky, ale já už to moc nejím, protože se už nějakou dobu snažím stravovat zdravě, což mi taky velmi prospívá. Letos zřejmě vykouzlím nějaké chlebíčky z celozrnné mouky, pomazánku z avokáda a lučiny, hrubou sůl, pepř a nějaký salátek. Jo a taky čočku, ale to až a Nový rok.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
11. What food do you eat on the New Year´s Eve? 
We have slices of little bagguettes with some special spread but I don´t really eat it because it´s quite fatty and unhealthy so I create my own specialities which are slices of some wholemeal bread, soft cheese, avocado, pepper and Himalaya's salt. Some salad with rocket and eggs. That´s all for me. On the New Year´s day, we eat boiled lentils. That´s a tradition here for to have lots of money during the year. 

12. Dávaš si a dodržuješ nějaká předsevzetí? 
Každý rok si nějaká dávám, ani ne hubnoucí, ale spíš si sepisuju, co bych chtěla v ten daný rok dokázat. Letos jsem se chtěla naučit francouzsky = vyšlo to, chtěla jsem více sportovat = na plné čáře, učit se na piano - pokulhávám atd. Mám jich hodně, zhodnotím je ke konci roku a vytyčím si další cíle.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
13. Do you follow any resolutions for the New Year?
Every year, I write down my aims, what I want to achieve. I don´t really write down that I want to loose my weight or be on a diet. At first, I don´t need it and second I can begin to eat healthier and do more sport even during the year so why just to limit me for the New Year´s day.

13. Kdybys mohla někomu letos koupit jeden dárek - pro koho by byl? 
Asi mým rodičům a asi by to byla nějaká cesta do zahraničí nebo relaxační pobyt.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
13. If you have a possibility to by just one Christmas present for someone - who for? 
I think I would give  my parents flights to another country or some wellness stay. 

14. Co děláš o Vánočních prázdninách? 
Nic moc a všechno. Trávím čas s rodinou, užívám si vánoční atmosféru, koukám na filmy a pohádky a jím cukroví. Občas jezdíme na vánoční trhy, píšu vánoční přání. Také plánuji, co budu dělat příští rok, čeho chci dosáhnout, kam se chci podívat. Zapisuju si spoustu věcí do nového diáře, srovnávám si oblečení v šatníku atd.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
14. What do you usually do during Christmas holiday?
Nothing special really but I am always busy. I spend lots of time with my family, I enjoy the atmosphere, I watch movies, cartoons and eat the cookies. We sometimes go for Christmas markets in Prague or Dresden. I write Christmas wishes to my friends and also I plan my agenda. 

15. Oblíbená vánoční vůně? 
Skořice, pomeranč, perníkové koření, vůně rohlíčků, vanilka, purpura. Miluju svíčky, vůni horké čokolády, vánočních čajových směsí a cukroví.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
15. Favourite Christmas fragrance?
Cinnamon, orange, gingerbread spice, vanilla, I love smell of candles, hot chocolate and cookies.

Veselé Vánoce a krásný Nový Rok 2015! Merry Christmas everyone and Happy New Year 2015! 

31 komentářů:

  1. Moc pěkný tag :) Já taky nesnáším rybí a marokánky jsou taky moje oblíbené cukroví. Krásné Vánoce :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Veru! Také Ti přeji Krásné Vánoce!

      Vymazat
  2. Hezký tag! :-) Baví mě je číst, protože zkrátka každý to má jinak. S tím sepsáním cílů do dalšího roku to je fakt dobrý nápad, takže to tak letos nejspíše taky udělám, protože předsevzetí stejně nikdy nedodržím :D Přeji ti tedy Krásné Vánoce! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, i mě je baví číst :) Také ti přeji Krásné Vánoce, Beatko. ;)

      Vymazat
  3. You had me smiling at your memory when you were 10 years old :)) Great tag, the questions are interesting and answers even more :) Merry Christmas! xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks a lot! I am happy to made you laughing about my story ;) . Merry Christmas, Maja!

      Vymazat
  4. ☆:*´¨`*:.☆(¯`*•.¸,¤°´Merry Christmas`°¤,¸.•*´¯)☆:*´¨`**:.☆

    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  5. Fajný tag:) Jsem ráda, že jsem se o tobě dozvěděla zase něco víc:)
    Z cukroví mám nejraději rafaela a vosí úly..a největší filmovou klasikou je u mě Sám doma, láska nebeská a prázdniny:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rafaelo mám taky moc ráda ;). Jsem ráda, že se ti tag líbil. Hezký Vánoce, Kejt!

      Vymazat
  6. som zvedavá na výsledný finálny look z Vianoc:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nakonec jsem si vzala něco jiného, ale jednu fotku mám, takže ji pak sdílím ;)

      Vymazat
  7. chci také umět tak dobře anglicky :)

    OdpovědětVymazat
  8. krasny zeleny lak! a pekny tag :) take ja veru mozem :)

    OdpovědětVymazat
  9. Na té první fotce vypadáš úplně bombasticky! Hezké tagy, moc se mi líbí ten overal :))

    BayaChick

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! ten overal vypadá moc hezky i ve skutečnosti, jen ten materiál je trošku horší, ale za tu cenu ;)

      Vymazat
  10. Dostala jsem chuť na tu pomazánku z avokáda a lučiny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt výborná! doporučuju. ;) udělám si ji i na Silvestra, navíc je zdravá :)

      Vymazat
  11. Great post! Follow each other on GFC? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it. Let me know with a comment on my blog!

    Keep in touch! ❤❤❤
    Algo pasa con Mary

    OdpovědětVymazat
  12. Hello I'am Chris From France!!
    this is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    "Directory Blogspot" is 15 million visitors! .193 Country. 18000 Websites
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    Bonne Année ! Happy New Year! Feliz Año Nuevo! Buon Anno! Feliz Ano Novo! Glückliches Neues Jahr!
    for you and your entire family.
    A small gift for you
    **********************
    http://nsm08.casimages.com/img/2014/12/25//14122507483612502812823262.gif
    ******************

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělý tag! :) Já mám z cukroví nejraději vanilkové rohlíčky a raffaelo :) Tu pomazánku z avokáda musím také někdy zkusit! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! raffaelo mi taky moc chutná! tu pomazánku ti doporučuji vyzkoušet ;)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!