pátek 16. ledna 2015

In Dermacol mood

Krásný páteční podvečer, 

recenzi na tenhle make-up mám připravenou už strašně dlouho a jelikož je u nás tento produkt věrně známý, tak mu moc pozornosti věnovat nebudu, ačkoliv si to velmi zaslouží. Já jsem ho měla v odstínu Nude, což je poměrně dost tmavý odstín, ale jelikož jsem se loni dost opálila, tak na mě byl v jednu chvíli dokonce i světlý. Měla jsem tu variantu s pumpičkou, což mi vyhovovalo. Make-up moji pleť zanechával velmi hebkou se sametovým finishem, dobře se roztíral, lehce kryl. Pleť mám mastnější a v tomhle ohledu mi Imperial moc nevyhovoval, ale když jsem ho zapudrovala, tak to šlo. Konzistence make-upu je tekutější, roztírala jsem ho plochým štětcem. Tenhle produkt doporučuji všema deseti a určitě si jej pořídím znovu. 









Make up můžete vidět na této poslední fotce. Myslím si, že sametový finish je naprosto božský a navíc tmavý nude odstín dodá vaší pleti krásný opálený vzhled a řekla bych, že efekt je zcela přirozený, co myslíte? 


19 komentářů:

  1. Vypadá moc pěkně. V textu bych se vyhnula neustálému používání slova make-up snad v každé větě. Jinak se recenze povedla, i když je kratičká. :)

    http://kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. máš pravdu, trošku jsem text poupravila ;) stručné, ale výstižné ;) díky

      Vymazat
  2. Krásný make-up, skutečně velmi přirozený!

    OdpovědětVymazat
  3. Tento znám teda jen v tubičce a nebo jsem si ho v drogériích nevšimla :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě jsem ho v téhle podobě dlouho nikde neviděla. Kupovala jsem ho před rokem v DMku.

      Vymazat
  4. Dermacol má skvelé make-upy všeobecne, tento som ešte neskúšala, ale na tebe vyzerá naozaj prirodzene :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Niki! jiný jsem zatím nepoužila, mám jen ten ve zlaté tubě, který je hodně krycí.

      Vymazat
  5. Dermacol makeupy jsou výborné, akorát na mě mají příliš oranžový podton :(

    http://makeup-challenges.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. opravdu? já jsem zkoušela jen tento od Dermacolu a podtón mi přišel neutrální, do oranžova ani ne.

      Vymazat
  6. Tento som testovala aj ja. A hoci som zástankyňou matného finishu, u tohto make-upu mi ten žiarivý vzhľad nevadil. Mne osobne sa veľmi páčil. :)

    OdpovědětVymazat
  7. your skin is so gorgeous!!!
    I following you on GFC please follow me back :)
    kisses from ukraine:-***

    http://maliovanka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Hi dear, very interesting post! Lovely blog
    Would you like to follow each other on GFC, Bloglovin, G+ Instagram? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you
    kiss,
    Diana
    www.chaneldea.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  9. Tento make-up používá moje kamarádka, ale má ho normálně v tubě. Taky si ho velmi chválila :) Já s ním ale žádné zkušenosti nemám.
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt super, určitě jej mohu doporučit.

      Vymazat
  10. Toto byl jeden z mých prvních makeupu a rozhodně jsem nesáhla vedle :-) Je super :-)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!