neděle 11. ledna 2015

Mentolově - Mint

Krásný nedělní večer,

dnes bych vám ráda ukázala jeden krásný a levný lak na nehty od Miss Sporty, který má takový tmavší mentolový odstín, jenž se dá dle mého názoru nosit jak v zimě, tak v létě. Laky od Miss Sporty jsou velice levné a nejsou vůbec špatné. Lak nepruhuje, má hustší konzistenci. Aplikuji vždy dvě vrstvy, výdrž je průměrná. Olupuje se po dvou až třech dnech. Štěteček je širší než ten klasický. Lak určitě stojí za zkoušku. Líbí se Vám? 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Good evening guys,

Today, I would like to quickly show you this mint nail polish by Miss Sporty which you can wear during winter or even in summer. Those nail polishes are super cheap and not so bad. They don´t make any lines on your nails and stay on two or three days minimum. I always put two layers because it looks better. Let me know if you like nail polishes by Miss Sporty.





22 komentářů:

  1. S lakom od Miss Sporty skúsenosť má. Zopár som ich už mala a nie sú úplne zlé za tú cenu.
    Farba je zaujímavá, ale na mňa príliš divoká. Ja som verná červeným odtieňom :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, špatné nejsou. Červená je klasika a líbí se mužům ;). Tyhle odstíny jsou opravdu odvážnější, ale nejsou špatné.

      Vymazat
  2. Moc pěkná barva :) Laky od Miss Sporty jsem ještě nezkoušela.. ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat
  3. Barva je to pěkná :) Já mám doma si 8 laků od MS, když v létě byly v akci 1+1 zdarma a 1 mě vyšel na 16 Kč, tak jsem nakupovala :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Absolut amazing color!!!! Follow you back :)!

    Greets from the EDELFABRIK
    Chrissie

    OdpovědětVymazat
  5. Lak se mi líbí moc, je to moje oblíbená barva :)

    BayaChick

    OdpovědětVymazat
  6. Pekná farbička, ale lak mi musí vydržať aspoň týždeň, inak podľa mňa nie je kvalitný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám kvalitní lak od Chanel a vydrží též 3 dny. Spíš záleží na tom, co člověk zrovna dělá. Když budeš mýt nádobí, pracovat na zahrádce a dělat nějaké další manuální práce, tak se ti oloupe i ten nejkvalitnější lak. ;)

      Vymazat
  7. Hezká barvička, i když mint mám asi radši trošku světlejší :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  8. Hodně neobvyklá barva! Mám ráda, když se experimentuje s barvičkami na nehtech :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky holky! máte pravdu, je to neobvyklá barva a kupodivu se okolí dost líbí, ikdyž musím uznat, že je poměrně dost křiklavá.

      Vymazat
  9. Great color and post! Love your blog too, just followed via GFC, hope you keep in touch!

    99 OUTFITS | LOOKBOOK | INSTAGRAM | BLOGLOVIN' | TWITTER | CHICTOPIA

    OdpovědětVymazat
  10. farba je krásna :33333

    http://novybloggg.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. úžasná farba :)
    Pozývam ťa na moju giveaway.

    OdpovědětVymazat
  12. Happy and blessing New Year!
    I wish you all the best!
    Hugs,
    Joanna from http://syros2js.blogspot.com
    I am following you via gfc! I hope you follow back!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks Guys!!! Díky za Vaše komentáře!

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!