středa 21. ledna 2015

MILANI

Krásný středeční večer, 

doufám, že vás momentální pochmurné dny neotrávili a že budete mít alespoň trochu nálady na přečtení si mé dnešní recenze, která je věnovaná zapečené tvářence od Milani v odstínu 10 Delizioso Pink. Tuhle krásku jsem ulovila na vinted.cz, ale jinak si ji můžete koupit na e-shopu

O ní samotné bych řekla, že je bohatě pigmentovaná, trošičku práší, na tvářích ale vypadá moc hezky a lze ji lehce rozetřít do ztracena. Barva jako taková se mi moc nelíbí, jelikož mám radši přirozenější look, ale občas po ni taky sáhnu. Obal se mi líbí moc, protože na mě působí elegantně a navíc ve spodním víčku najdete zrcátko a malý štěteček. Otvírání je jednoduché a určitě se nemusíte bát, že by se vám tvářenka otevřela v kabelce. Cena dle e-shopu je 149,- Kč. 

Jak se Vám produkty od Milani líbí? vlastníte nějaký?







11 komentářů:

  1. Barvička je to moc pěkná, já znám od této značky jen takové ty růžičkové tvářenky, jinak vůbec nevím, co nabízí :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. So nice colour of powder blush!!
    bagagusik.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný, určitě jednou vyzkouším milani tvářenky :)
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. tahle značka mne poslední dobou hodně láká!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě lákají i další produkty, třeba bronzery.

      Vymazat
  5. Wow, ten odstín vypadá božsky. :3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!