neděle 4. ledna 2015

New in za Prosinec

Krásný nedělní večer,

dnešním prvním článkem tohoto roku bude New in nebo-li, co jsem si koupila či dostala v prosinci. Snad se Vám můj list bude líbit a dejte mi určitě vědět, co jste si pořídili vy.


New in

New in by beautypusinka featuring short boots

Před Vánocemi jsem u Dorotky vyhrála Rimmel giveaway a proto jsem měla možnost vyzkoušet skvělé produkty od této značky. Nejvíce mě potěšila řasenka Wonderfull, která je na moje řasy jak dělaná. Stíny jsou taky super a nejvíce využívám béžovou barvičku. Sama jsem si pak koupila barvu na rty Provoca lips v odstínu Little Minx, kterou jsem viděla u Shaaanxo a je naprosto božská. Na rtech vydrží extrémně dlouho,ale taky jde pak těžce odlíčit. 


Džínovou košili jsem si koupila ve Vánočních slevách v Oodji a je naprosto božská. Chtěla jsem ji už dlouhou dobu a konečně ji mám, ale využiju ji spíš až v létě.

Dvoje botičky jsem dostala od rodičů k Vánocům, vypadají hodně podobně, jako tyto na mém listu, ale identické jsem na Polyvore bohužel nenašla.

Krajkový top je hodně populární na asijských e-shopech a já jsem jej viděla na Petře Lovely Hair a Luxy Lady. Moc se mi zalíbil a tak jsem si zjistila cenu na choies a ebay a nakonec si jej objednala z ebay, protože tam vyšel levněji.

Koženkové plavky jsem viděla taky někde na internetu a moc se mi líbily, ale nemohla jsem je nikde sehnat. Navíc ty, co jsem našla byly pěkně drahé, takže jsem opět brousila na Ebay a našla je tam. Přijdou mi teď v lednu.

Nehtíky se sobíkama se mi moc líbí, ale bohužel jsem je nezvládla nakreslit, takže příště si seženu nějaké nálepky.

A nakonec vánoční svetřík, který snad ještě seženu ve slevách. Hezké měli v F&F, takže se tam na ně ještě kouknu.

23 komentářů:

  1. Samé pěkné věci :) To budeš ale kočka
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Nehty se sobíky jsou rozkošné, ale já bych na to asi neměla nervy, si to na nehtech tvořit :D nechci vidět, jak by dopadla pravá ruka. Navíc mám na to nehty krátké :( byh nakreslil možná tak nos :D
    Provoca vypadá dobře :) já mám stejně ale raději matný look, takže bych ten finish glossový nevyužila:(
    no a cokoliv džínového je klasika!:) super věci :)
    PinkPomegranate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě na to taky nemám nervy :) proto si radši koupím ty nálepky. díky :)

      Vymazat
  3. Veľmi pekné vecičky. Džínová košeľa je super. Tiež jednu doma mám a nosím ju veľmi rada. Koženkové plavky vyzerajú super, len si ich neviem predstaviť na leto. Potom prosím napíš recenziu na ne. Ďakujem :)
    Ešte dodatočne prajem všetko dobré do nového roku :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Recenzi na plavky určitě napíšu. Viděla jsem je na jedné zahraniční blogerce a vypadaly na ní opravdu krásně, tak uvidíme ;) Děkuji za přáníčko, i já Tobě přeji vše nej do nového roku :)

      Vymazat
  4. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. That is one great wishlist!

    Would you like to follow each other? Let me know.
    Kisses
    teenfashioncorner.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Hello dear! Nice blog!
    Follow me and I will follow back)

    Follow this blog please! My Blog: violaceous_flavor
    Write me in my blog if you following me)

    OdpovědětVymazat
  7. Wow – love this look! ♡
    Adoorablee.blogspot.com ♡

    OdpovědětVymazat
  8. Adore this shoes :)!!!!

    Want to follow each other on GFC & bloglovin etc.?
    Let me know!

    Greets from the EDELFABRIK
    Chrissie

    OdpovědětVymazat
  9. Wow ! U look so pretty !
    would u like to follow each other n stay in contact..
    Hope to see u soon on my blog
    www.ananyatales.com

    OdpovědětVymazat
  10. Nádhera :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Já hodlám ve slevách taky ulovit nějaký vánoční svetřík :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to bohužel nepodařilo, takže příště a asi si nějaký objednám na ebay ;)

      Vymazat
  12. Tu rtěnku jsem dostala, už se těším až ji vyzkouším :))

    http://makeup-challenges.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je skvělá! jen mě trošku zklamal ten finish. Kupodivu nevypadá tak, jako na Shanon rtech. Možná protože je má o dost plnější ;)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!