neděle 25. ledna 2015

Novinky - News

Krásné nedělní ráno

taky se koukáte na Pretty Little Liars? já se musím přiznat, že každý den nedočkavě vyčkávám další díl právě probíhající páté řady seriálu. Je to taková oddechovka, určitě od toho nečekejte nic extra, nicméně mně se seriál moc líbí. Mojí nejoblíbenější postavou je momentálně Hannah, která mě inspirovala k vytvoření účesu, který jsem na ní viděla v posledním dílu 5x16. Na fotkách, které jsem našla na googlu sice účes není moc vidět, ale je to vlastně francouzský cop spletený po stranách hlavy a pak z něj vytvořený drdol nebo v mém případě růžička. Rozcuchaný look je v tomto případě okay.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Good morning Guys! do you watch Pretty Little Liars? I have to admit that I am pretty addicted to it. It´s kind of relaxing time for me when I watch it so don´t expect anything special. My favorite character is Hannah who has inspired me to create her beautiful hair style from the last episode 5x16. In the photos, you can see that she has got two french style braids on the sides of her head and a bun at the back of her head. It looks kind of messy and very chic. I created mine bun as a flower and it looked really good as well so I am going to wear this hair style more often. 

zdroj
Konečně jsem ulovila vánoční svetr, který jsem chtěla asi už 3 roky. Tenhle je ze slev z Gatu za 150 Kč, je krásně heboučký a teplý. Určitě si ho teď v lednu a únoru ještě párkrát obléknu. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Finally, I found my Christmas sweater which I wanted to have for so long time. This one is from Gate and it´s super warm and soft. I will definetely wear it during january and february. 


Tuhle blůzičku mám z Ebay a už jsem ji sdílela i na své facebookové stránce. Na první pohled jsem se do ní zamilovala a hned jsem si ji musela koupit. Stála asi 200 Kč a i když materiál je nic moc, tak koupi nelituji. Omlouvám se, že na fotce je látka pomačkaná, fotila jsem ji totiž hned po otevření balíčku. Barva blůzy je ve skutečnosti o trošku růžovější, než na fotce od prodejce. Koupit ji můžete zde.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I have bought this blouse on Ebay because when I first saw it I literally fell in love. I am sorry that I didn´t iron it but I took this photo just after openning the package. The material is not so good and the color is a little bit more pink than in the seller´s photo but I still do love it very much. 

Tenhle make-up od Rimmel je mým naprostým oblíbencem. Na pleti se dá skvěle rozetřít a tak není vůbec vidět, že ho mám na obličeji a navíc poměrně dobře zakrývá mé červené žilky na nose a pupínky na bradě. Nejvíce se mi ale líbí jeho sametový finish a taky fakt, že mi na pleti vydrží skoro celý den a pořád vypadá skvěle. To se Rimmelu opravdu povedlo. Určitě na něj udělám recenzi.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
This make-up by Rimmel is supercool and it has been my favorite one recently. It covers redness on my nose and also little spots, it has got super natural and smooth finish and lasts on my skin all day long. Well done Rimmel! I will definetely post some review later on. 


A nakonec novinky z mého života. Ve vánočním postu jsem vás informovala, že se chystám na 6 měsíců do Španělska a jelikož se můj odjezd blíží a já se jej nemůžu dočkat, tak jsem se s vámi chtěla jen trochu podělit o svoji radost z tohoto projektu. Do Bilbaa letím asi za 3.týdny a na své cestě se zastavím v Bruselu, ale jen na pár hodin, které mi ale určitě postačí k malé prohlídce města. Od února tedy čekejte články i videa ze Španělska a dalších zemí či měst, které navštívím.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I have informed you before that I am planning to go to Spain for a half a year. I can´t wait this adventurous stay and I would like to share my exitement of it. I am flying to Bilbao in 3 weeks and on my way there I will stop in Brussels where I want to spend a couple of hours and watch the city. In the middle of February, you can expect some posts and videos from Spain, other countries and cities which I am going to visit. 



22 komentářů:

  1. Pll je úplne skvelé ! do čerta neviem sa dočkať ďalšieho dielu.. Najviac ma dojalo ,keď Caleb povedal ,že ten sklad je napísaný na Hannine meno :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na tom stejně! Mě zase to, když Spencer s Calebem otvírali ten barel ;)

      Vymazat
  2. Svetřík a halenka se mi líbí a ten fialovej lak na nehtech je pěknej :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo ty se máš na 6 měsíců do Španělska:-) Jinak PLL totálně miluju. Taky vždycky vyčkávám na další díl:-D A ten svetřík mám podobný akorát s vločkama:-)
    Jinak bych tě chtěla pozvat na můj blog, kde začínám výzvu 100happydays, možná by ses ke mě připojila a také začala:-)
    http://passengersmaniac.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pozvání!! a ten tvůj svetřík musí být určitě taky fajn :)

      Vymazat
  4. Ten účes je nádherný, taky sleduji a neustále vyčkávám další díl :). Za mě jednoznačně Hanna a Aria, ale všechny holky jsou super :). já bych ten účes nezvládla, jsem děsné nemehlo na toto :D. Make-up od Rimmelu mám taky a jsem spokojená, je mou každodenní rutinou :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ariu mám taky moc ráda. Ta se mi líbila stylem oblékání v první a druhé řadě. ;)

      Vymazat
  5. Sveter aj blúzka sú krásne úlovky, to Španielsko úplne závidím a teším sa na fotky a príspevky odtadiaľ... ;-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  6. ten fialový lak!!! nádhera!

    OdpovědětVymazat
  7. Your braids look fantastic!
    xx Hazel http://thetasteofhazel.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Na prolhané krásky koukám taky, ale posledních pár dílů jsem ještě neviděla - šetřím si je protože vím, že tento seriál je jak droga. Člověk koukne na jeden díl a hned musí mrknout na další:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych to nevydržela jen tak čekat :)

      Vymazat
  9. prolhané krásky taky miluji :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se mi líbí blůza z ebay, taky si chci podobnou pořídit až ji někde uvidím :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!