sobota 7. února 2015

Beauty Pusinka in Spain - Espana - Španělsko

Beauty pusinka goes to spain

Krásné ráno, 

několikrát jsem na blogu zmiňovala, že se chystám do Španělska a jelikož tam budu zhruba půl roku, tak jsem se rozhodla pro menší změnu designu blogu a také nadpisu, který jsem tématicky přejmenovala. Momentálně balím a věřte mi, že umístit všechno co potřebuji do jednoho velkého a malého příručního zavazadla není opravdu jednoduché.

Doufám, že budete blog sledovat i nadále. S chutí se s vámi podělím o své zážitky z cest, můžete se těšit určitě na nějaké hauly s oblečením a kosmetikou. Pokud vás bude něco zajímat, tak mi určitě napište a nebo mě sledujte na facebooku, kde budu sdílet více informací a random fotek. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hey guys, 

I have already mentioned that I am going to Spain for 6 months so I have thematically changed the design of my blog and I hope you like it. I am just packing my clothes and believe me that it´s not easy to fit all my stuff into one big and one small luggage. 

I hope that you guys still keep in touch with me and I will definetely show you some reports from my travels, fashion and cosmetics hauls from Spain and other interesting things. If you are interested in anything, do not hesitate to follow my facebook page where I share more random photos and information. 






21 komentářů:

  1. Klobouk ti velice sluší :) Ať se ti tam daří, pro nás to bude skvělé oživení blogu :)

    BayaChick

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :* doufám, že se vám články budou líbit :)

      Vymazat
  2. Užij si to :)
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Už se těším na články, ať se ti tam líbí :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  4. Teda to balení nezávidím, ale jinak to budeš mít super! :) Jsem taky zvědavá na články ze Španělska.. hlavně bych chtěla vidět nějakou španělskou kosmetiku :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hodně štěstí a at se ti tam líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Týjo tak balit by se mi vážně nechtělo, ale jinak ti to Španělsko vážně závidím, taky bych nejraději teď odjela někde do tepla. :-) Určitě to příjemné oživení blogu a už těším na nějaké ty články a fotky plné sluníčka, když u nás máme teď zimu. :-D :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na to teplíčko taky moc těším :) články a možná i videa určitě budou :) díky!

      Vymazat
  7. Super článek! Užij si to tam!

    http://beaufash-klarka.blogspot.cz/2015/02/diy-tabulka-na-pripominky-upozorneni-na.html

    OdpovědětVymazat
  8. Balit se na půl roku musí být mazec :) Tak si to tam hlavně užij a těším se na články, jestli budou
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  9. Moc ti sluší ten klobouk. To věřím že je to těžké narvat všechno potřebné tak aby jsi přežila půl rok někde pryč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Terko! bylo to fakt těžký, teď si tady ještě spoustu věcí musím půjčovat ;)

      Vymazat
  10. Strašně ti to sluší!:) Jinak nechápu jak sis mohla zabalit "jenom" dva kufry.. já bych mělo zabaleno tak minimálně 5 kufrů:D
    http://monniegawlasova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :* no, měla jsem s tím velké problémy, ale když jednou začneš cestovat, tak pochopíš ;).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!