neděle 22. února 2015

Beauty wish list


Krásný večer!

dnešní beauty wish list je seznam věcí, které už dlouhou dobu chci a v nejbližší době si je prostě musím pořídit, samozřejmě s ohledem na finance ;). Pokud se divíte, že chci v únoru opalovací krémy a kraťasy či zlaté tetování, tak to mohu jednoduše vysvětlit a to tím, že jsem právě ve Španělsku, kde je tepleji, než u nás a tudíž jsem už teď na letní vlně. Mimochodem, loni jsem se i u nás začala opalovat už v březnu, takže se vlastně ani není čemu až tolik divit.

Nicméně tyhle Hawaiian Tropic opalovací krémy jsou naprosto boží. Viděla jsem je nejdříve u své oblíbené bloggerky Anabelle Fleur, která si jejich vůni pochvalovala a teď už chápu proč. Hodně mě láká olejíček na obličej, který stojí kolem 130 Kč, což je dle mého názoru super cena. Zkuste si je ovonět a zamilujete se. Rovnou se zmíním o kakaovém opalovacím krému od Palmer´s, který jsem už zkoušela a opět patří do mých must have produktů a navíc mi je milé jejich složení.

Beauty wish list

Beauty wish list by beautypusinka featuring Marc Jacobs


Parfémy Paco Rabanne - Lady Milion a Marc Jacobs - Eau so fresh a Daisy jsem naprosto posedlá. To je takový můj velký ,,parfume crush". Zamilovala jsem si je totiž hned na první ovonění. Daisy jsem měla již před třemi lety, když jsem si ho koupila v Anglii a mezi muži sklidil hodně úspěchů, ale řekla bych, že Lady Milion je pro pány ještě více atraktivnější. Daisy je hodně výrazná květinová vůně vhodná na jaro a léto a denní nošení, kdežto Lady Million je spíše lehce sladší, ale také květinová, výrazná, ale spíš těžší vůně dle mého názoru sedící spíš na podzim a zimu nebo večerní nošení, protože je velmi elegantní a smyslná.  Každopádně to je jen můj subjektivní názor a vy to můžete cítit úplně jinak. 

Jako další zmíním stíny Color tattoo od Maybelline, které si v drogériích neustále zkouším, ale stále se nedokážu rozhodnout, který odstín by mi seděl nejvíce. Zatím jsem si oblíbila jeden teplý, hnědý odstín a jelikož vím, že stíny mi na očních víčkách drží celý den bez použití báze, tak vím, že se moje investice vyplatí.  

Kabuki štětec si přeji už delší dobu. Chtěla bych si ale pořídit nějaký dražší a kvalitnější, jelikož jsem zjistila, že mi ty moje štětce z ebay začínají dráždit pokožku, protože po mém častém umývání štětinky přirozeně zdrsněly, což se mé pleti nezamlouvá. Líbí se mi například tento Kabuki od Nars.

Tetování - líbí se mi to zlaté, které letělo hodně loni a jelikož se mi tyhle doplňky moc líbí, tak si je na to letošní léto určitě pořídím. Jinou věcí je ale tetování opravdické o kterém přemýšlím už poměrně dlouho a tak mi to snad letos vyjde. Zatím nevím co přesně, ale vím kam. 

Posledními věcmi jsou sluchátka, která se mi budou hodit na běhání a tenhle design se mi velmi líbí a jeansové kraťasy do pasu v tomto stylu ještě nemám a moc se mi líbí, tudíž doufám, že nějaké pěkné objevím třeba ve Španělsku.  

12 komentářů:

  1. Ty krémy Hawaiian jsou opravdu dobré. Mám jeden a krásně se třpytí a voví po kokosu :3
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou, zkoušela jsem je sice jen v obchodě, ale hned jsem si je oblíbila.

      Vymazat
  2. Hawaiian smells soooo good <3<3<3
    These tattoos look awesome!

    xoxo Colli // tobeyoutiful

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkné věci!:)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Od Hawaiin Tropic jsem měla opalovací krém a byl skvělej, tento rok si ho koupím znovu :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Kabuki štetec doporučuji ten od Da Vinci :)
    Jinak mě láká ten opalovací krém od Hawaiin Tropic :)

    OdpovědětVymazat
  6. Abych se přiznala, já už také nakupuji na léto. Koupila jsem si letní šaty, nějaké to tílko na svetry co jsou právě všude v akci vůbec nekoukám. V květnu letím na chvíli taky do Španělska a potom na celé letní prázdniny též, takže je to potřeba. Kabuki štětec by se mi líbil ale hlavně ten olej na obličej vypadá lákavě. Možná se také po něm podívám..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten olej je naprosto božskej! už jsem si ho koupila a tak krásně voní, že bych ho nejradši používala místo denního krému. Já se teda na svetříky ještě koukám, protože tu máme docela zimu. Líbí se mi ale takové ty volnější, lehčí, které se dají nosit i v létě třeba večer. :)

      Vymazat
  7. Tetovačka by mi taky nevadila :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!