čtvrtek 5. února 2015

DIY - old powders in one

Krásný čtvrteční večer, 

po dlouhé době se s vámi dnes podělím o jedno DIY, které mě napadlo, když jsem přemýšlela, co udělat se zbytky pudrů a krásným praktickým obalem tuhého make-upu se zrcátkem od Alverde. Pudry jsem tedy všechny vysypala do malé mističky, kde jsem je pořádně promísila a poté jsem směs vsypala do prázdného obalu, který můžete vidět na fotkách. Tam jsem pak zbytky pořádně zamačkala kulatou dózičkou a voilá multifunkční pudr je na světě. 

Musím říct, že odstín mi barevně absolutně sedí, protože jsem smíchala dva světlé a dva tmavší pudry z čehož vzniklo perfektní kombo. Pokud máte navíc ještě nějaký make-up v druhé části obalu, tak máte 2v1, což je super, ne? Myslím si, že tahle varianta se vám bude skvěle hodit na cestování. 

Jak se Vám toto DIY líbí? 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hey guys! 

After a long time I am going to share with you a DIY project that I made up when I was thinking about my powder leftovers. I have got a very good plastic packaging with a mirror from Alverde make-up so I thought I can practically use it for this DIY. I basically took all of my powder leftovers, mixed them up in a little bowl and pressed them into the green bowl. It´s super easy and very useful when you are travelling because you can keep your make-up and powder in one. 

Hope you like it. 

xxx






6 komentářů:

  1. Teď se mi nedávno rozpadl můj oblíbený NYC pudr, vyzkoušela jsem tuto metodu a skvěle se opravil. Určitě doporučuji! :)
    Zvu tě ke mně na giveaway o 2 balíčky Essence: http://laleitr.blogspot.cz/2015/02/giveaway-o-2-balicky-essence.html

    OdpovědětVymazat
  2. Zajimavý nápad :)
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!