neděle 1. února 2015

Šampónování v BIO kvalitě

Krásné nedělní dopoledne,

dnes se spolu podíváme na šampon, který jsem si koupila ve Francii a hned po prvním vyzkoušení mi vyhovoval. Tenhle hranatý zázrak by měl být přírodní a bez přidaných silikonů. Balení produktu se mi moc líbí. Lahvička má klasické zavíraní, obsahuje 250 ml produktu a stojí asi 4€, což je cca 100 Kč. Šampon je určený pro všechny typy vlasů a obsahuje Guaranu a Niaouli. Guarana má podobné účinky jako káva, ale není tak dráždivá a Niaouli je jakýsi esenciální olej působící jako přírodní antibiotikum. Šampon voní po bylinkách a hodně květinově. Vůně ve vlasech vydrží poměrně dlouho, což je mi velmi příjemné. Vlasy mám po umytí takové tvrdší a drží tvar. Takto mi vydrží zhruba 3 dny a s ohledem na to, že mám mastnější vlasy, to pro mě znamená úspěch.

Šampon jsem dopoužívala a už mám jiný od stejné značky, ale na mastné vlasy a ten je ještě mnohokrát lepší, takže na něj udělám recenzi později.

Znáte tuto značku? používáte bio produkty? jaký je Váš Svatý Grál?




10 komentářů:

  1. Ten šampon vypadá zajímavě, snažím se používat šampony bez silikonů, takže kdybych na něj někde narazila, tak určitě vyzkouším. A 3 dny výdrže to je teda něco !
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se o to snažím. Já jsem tuhle značku viděla zatím jen ve Francii a Španělsku, takže nevím, zda budou i u nás.

      Vymazat
  2. Ďakujem za tip :) Vyzerá úžasne musím sa po ňom poobzerať :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá super, už delší dobu sháním přírodní šampon! :) Díky za tip!

    Zvu tě ke mně na giveaway o 2 balíčky Essence: http://laleitr.blogspot.cz/2015/02/giveaway-o-2-balicky-essence.html

    OdpovědětVymazat
  4. Ten vidím poprvé, vypadá fajn, já používám jenom šampony bez silikonů :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle produkty prodávají hlavně ve Francii, proto asi nebudou k dostání u nás, alespoň zatím ;)

      Vymazat
  5. Ten má takový milý balení, to se mi líbí :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. děkuji za tip :)

    PS: Moc ráda bych tebe i tvé čtenáře pozvala ke mě na blog, kde probíhá GIVEAWAY
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!