pátek 20. února 2015

Španělsko - Spain - España

Krásný den,

tak se vám konečně ozývám ze Španělska, kam jsem dorazila toto pondělí. Bohužel jsem tu hned onemocněla pravděpodobně hlavně kvůli změně prostředí, jídla a denního režimu a taky jelikož jsem si myslela, že je tady o hodně tepleji, takže moje lehoučké oblečení vytáhnu až tak za měsíc.

Zatím se mi tady moc líbí. Rodina u které bydlím je naprosto skvělá a zamlouvá se mi jejich styl života. Všichni jsou velmi pozitivní, otevření a sympatičtí. Pokud sledujete můj blog, tak určitě víte, že se nacházím na severu Španělska, kousek od Bilbaa. V této oblasti se mluví dvěma jazyky a to castellano (normální španělština) a basque, což mi zní jako čínština ;).


Prozatím si tady na všechno zvykám. Moc jsem toho doposud nenavštívila, ale během příštího týdne bychom měli vyrazit na různé výlety a začne mi škola. Jestli chcete vědět více informací a vidět nějaké fotky z mého pobytu tady, tak určitě sledujte můj facebook, kde jsem aktivnější.

Teď vám jen prozradím, že plánuji sepsání článků týkajících se mého rozhodnutí vycestovat do Španělska, cestování sem, letenky, au-pair program atd.

Doufám, že to pro vás bude zajímavé.

xoxo :*

17 komentářů:

  1. Tak ať se tam máš pěkně, těším se na další články :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také se těším na články, přeji hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  3. Do Šanielska idem 4.mája tak budem rada pozerať tvoje články. <3 a budem sa tam nesmierne tešiť a zatiaľ to prežívať s tebou <3
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super :) doufám, že se ti tam bude líbit :)

      Vymazat
  4. Musi tam byt krasne. Tak nech sa hlavne dari :-)
    www.byfoxygreen.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, zatím tady dost prší, ale bez ohledu na počasí je tu všechno fajn :)

      Vymazat
  5. I love your style and your blog. Im so obsessed with this post. I love it !!
    ❥ ೋ.. I hope you like my blog too. ೋ.. ❥
    Sydney Sleek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks, darling! going to have a look on your blog ;)

      Vymazat
  6. Jéé ♥ Moc si to tam užij! A ať ti je brzy lépe :)
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  7. Achjo, Španělsko je tak blízko a já tam nikdy nebyla. Závidím :)

    OdpovědětVymazat
  8. v Španielsku je veľmi pekne a hlavne je tám príjemnejšia klimoška:)

    OdpovědětVymazat
  9. Španělsko miluji, trávím zde čas několikrát ročně. Konkrétně v Madridu a přes léto v oblasti kolem Valencie. Těším se moc na tvoje články a budu tě sledovat. Moc se mi líbí že jsi se takhle vydala, kdybych byla o pár let mladší, šla bych asi taky do studovat do Španěl. Nejdřív musím dostudovat tady, přeci teď školu tady nenechám. Španělština ( castellano ) neni tak těžká jak se zdá. Za tři, čtyři měsíce budeš mluvit skoro jako kdyby jsi se zde narodila. Na jak dlouho zde budeš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám Španělsko moc ráda. Budu tu do konce srpna. Už teď se domluvím, protože jsem měla španělštinu na střední 4 roky a je to lehký jazyk, jen se mi plete s francouzštinou ;). Do Madridu se chystám na víkend, jsem zvědavá, jak to tam bude vypadat :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!