neděle 15. února 2015

Spring Wish List

Krásné dopoledne,

tenhle wishlist jsem měla hotový během pěti minut, protože jsem přesně věděla, co si už delší dobu přeji mít. Jako první zmíním kabát s koženkovými rukávy, který jsem viděla na dvou slečnách ve městě a nesmírně se mi líbil. Bohužel jsem ještě ale nenarazila na žádný podobný v obchodech u nás, kdybyste náhodou o nějakém takovém věděli, tak mi prosím dejte vědět, kde se na něj můžu podívat.

Další jsou kostkované šaty, které mám vyhlídlé na Chicnova Fashion e-shopu, takže ty snad budou brzy moje, protože se mi na jaro opravdu hodně moc líbí.

Bad hair day čepice teď letí a i mě se moc líbí. Asi mi je v celku jedno jaký model, ale nějakou podobnou čepici bych si ráda koupila. Když jsme u těchto doplňků, tak rovnou zmíním bílý klobouk, který se mi moc líbí a vzhledem k tomu, že od té doby co vlastním černý klobouk, který neustále nosím, tak si myslím, že investice do další barvy či modelu nebude vůbec marná.

Parfém, změna prostředí a životní etapy si u mě vyžaduje i změnu parfému, i když ten svůj naprosto zbožňuji. Každopádně Chanel Chance, Paco Rabanne - Lady Million nebo Marc Jacobs - Daisy jsou mé oblíbené a proto jeden z nich zřejmě zvolím a bude tedy mým voňavým společníkem v tomto roce.

Peplum a kožená sukně do pasu jsou naprosto chic a sexy. Tyhle dva kousky v šatníku zatím nemám a proto to musím brzy napravit.

Vansky a dřevěné boty na podpatku musím mít! Podobné mají v Humanicu.

Nakonec srdíčková tvářenka od Too faced, která se mi nesmírně líbí a přemýšlím o její koupi.

Doufám, že jste si užili Valentýna a že mi dáte vědět, co máte na vašem listu přání Vy!



Wish list

17 komentářů:

  1. Všechno bych brala, nejvíc tvářenku a boty :))
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. skvelý výber Janka, brala by som kockované šatičky a čiapky s nápismi sú aj moja malá úchylka :)

    OdpovědětVymazat
  3. This are all nice things. The dress is awesome.

    I'm running a giveaway on my blog. I'm giving away beauty products of a value of 200€. Come and see and maybe enter <3
    http://fabeau-trends.blogspot.de/2015/02/vals-day-skin-care-picks-pre-spring.html

    OdpovědětVymazat
  4. Ty kostkované šaty jsou vážně super!:-)
    http://passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. pekný výber :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu skvělý wishlist, tyto kousky bych brala taky :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  7. Love your picks, esp the white peplum, beautiful.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné věcičky. Čepici Bad hair day má ségra :D je fakt dobrá. Moc se mi líbí ty kostkované šaty! :)

    OdpovědětVymazat
  9. I’ve just found your blog and I’d like to say that I’m in love with it!
    I like your posts and photos! Really amazing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpovědětVymazat
  10. u mňa by si na ňom našla tiež koženkovú sukňu, jednu som si len tak zo srandy skúšala minulý rok v new yorkeri, síce mi celkom nesadla, no objavila som jej čaro, takže teraz čakám, kým nájdem takú, ktorá mi sadne.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tu svoji zatím taky neobjevila a jelikož jsem malá, tak musím hledat tu správnou délku.

      Vymazat
  11. Awesome wishlist dear, love the first dress, the heels and both hats! :)

    Lucia Gallego Blog
    Lucia Gallego Blog Facebook

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!