čtvrtek 12. února 2015

Tip na tvářenku

Krásný den, 

tuto recenzi jsem pro vás předpřipravila ještě když jsem byla doma, protože touto dobou bych už měla být ve Španělsku a vím, že nebudu mít hned čas na blogování, ale na druhou stranu chci publikovat alespoň 1 x týdně, jak jsem to dělala doposud. Ať je to jak chce, nezapomeňte, že na facebooku budu aktivní. Dost slovíčkaření a vrhněme se radši rovnou na recenzi. 

Na tuhle tvářenku jsem narazila v anglické drogerii Boots a protože jsem nějakou tu krémovou verzi chtěla vyzkoušet už delší dobu, tak jsem sáhla po této od MaxFactor v odstínu 14 Soft Pink, jenž mě zaujala na první pohled. Produkt mě velice mile překvapil, protože na tvářích vypadá naprosto přirozeně, dobře se roztírá a nedělá ostré přechody, takže je vhodná i pro začátečníky. Troufla bych si říct, že to s ní nikdy nemůžete přehnat, protože vrstvením barva sice zintenzivní, ale ne až do takové míry, abyste vypadali zmalovaně. 

Konzistence tvářenky je krémová, jak je uvedeno v popisu. Dobře se aplikuje prsty nebo štětcem na make-up a stačí jedna až dvě vrsty. Pigmentace je střední až vyšší a výdrž je průměrná spíš slabší. Záleží asi hodně na tom, jaký typ pleti máte. Vzhledem k tomu, že já mám pleť mastnější, tak mi tvářenka bohužel rychle sleze a proto mi více vyhovují ty pudrové, ačkoliv mám jednu krémovou od Astor a její výdrž je vyšší. I přesto tenhle ,,Miracle touch" doporučuji těm, kteří s líčením začínají a nebo mají rádi přirozený look. 

Barva odpovídá popisku, je to taková světlejší barbie pink, ale není vůbec křiklavá, takže se nemusíte ničeho bát. Zkoušela jsem ji vyfotit na tvářích, ale bohužel nebylo skoro nic vidět, tak jsem to vzdala. 




Foceno po prvním vyzkoušení pod jiným osvětlením. 

Shrnutí:

+ jemná a přirozená barva
+ jednoduchá aplikace
+ hezké malé balení
+ vhodná pro začátečníky nebo přirozené looky

* střední pigmentace

- slabá výdrž, pokud máte mastnější pleť

Máte rádi krémové tvářenky?

16 komentářů:

  1. Krémovou tvářenku jsem ještě nezkoušela :) Když jsem chtěla jednou taky tvářenku vyfotit, tak mi to taky nešlo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá pěkně :) mám doma jednu krémovou tvářenku, ale příjde mi, že její nanesení trvá déle a tak raději používám pudrové.
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi to nanesení trvá opravdu trošku delší dobu, ale ani to mě neodrazuje ;)

      Vymazat
  3. Já jsem ji viděla v Německu a je fakt škoda, že u nás ještě není :) Příště si ji asi také koupím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani jsem nevěděla, že se u nás neprodává :o. Já jsem ji kupovala v Anglii a tady jsem se po ni nekoukala.

      Vymazat
  4. Ja sa vždy bojím používať krémové lícenky na makeup, že sa mi to nepodarí a budem musieť celý makeup dávať na pleť ešte raz :-D ale možno sa raz odvážim :-)
    pozývam ťa na svoju zamilovanú GA http://onestepclosertomylife.blogspot.sk/2015/02/zamilovana-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to vyzkoušej, s touto bys to zkazit nemusela, dá se dobře rozetřít. Díky za pozvání!

      Vymazat
  5. Já abych se přiznala, nemám s krémovou tvářenkou žádné zkušenosti :-) Ale třeba do budoucna také zkusím.
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej! tahle je vhodná i pro začínající uživatelky, jak jsem psala ;)

      Vymazat
  6. Citala som na nu velmi vela recenziia skoro vsetky su super takze laka aj mna. kremove licka mam velmi rada na cesty, pretoze sa dobre nanasaju rukami, takze nemusim trepat stetce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu aplikaci je naprosto super, to s tebou souhlasím :)

      Vymazat
  7. Z krémových tváreniek mám trošku obavy, kvôli tomu, že mám mastnú pleť, ale táto má fakt krásny odtieň, tým by ma dostala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ten stejný problém, v zimě ale drží lépe.

      Vymazat
  8. S tím focením to chápu.. taky tvářenky raději fotím na ruce. A když na sobě, musím to s nimi strašně přehnat, že pak skoro nemůžu vylézt ven jak jsem zmalovaná.. :D A na fotce to pak vypadá ještě přirozeně a slabě.. Podobně to je ale treba i s focením očních stínů, taky to vždycky musím přehnat :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tvářenka vypadá moc hezky, až někdy spotřebuji to moje velké množství tvářenek, které doma mám :D. Možná po téhle tvářence sáhnu :)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!