úterý 3. března 2015

Castle By Night

Krásné úterní odpoledne!

dnes se spolu podíváme na krásný lak od Astoru v odstínu 272 Castle By Night, což je moc hezká temně modrá barvička, jak ostatně můžete vidět na fotkách. Tenhle lak jsem si vypůjčila od své domácí tady ve Španělsku, takže netuším, zda se přesně tento odstín prodává i u nás v ČR, ale doufám, že ano.

Poprvé jsem použila podlak a nadlak a lituji toho, že jsem je nepoužívala již dříve, protože výdrž laku se opravdu o dost prodlouží a navíc nehty s topcoatem vypadají mnohem lépe, alespoň dle mého názoru. Provedla jsem takový test a zkusila jsem si nehty nejdříve nalakovat jen čistě modrým lakem a už po dvou dnech jsem měla oloupané hrany. Avšak za pomocí těch dvou skvělých pomocníků OPI undercoat a Revlon Quick Dry Top coat 960 mi Astor na nehtech drží už týden bez hnutí. Palec nahoru!

Castle By Night je jak jsem už psala výše překrásná tmavě modrá barvička, která se dá dle mého názoru nosit celoročně, i když já osobně v létě ráda nosím světlejší a zářivější barvy. Nicméně, lak má klasický štěteček a lahvička obsahje 6ml produktu. Schne rychle, nepruhuje, kryje ve 2 vrstvách.

Pokud se Vám tyhle tmavé odstíny líbí, tak se na něj v drogerii určitě jukněte.

Otázka nakonec...používáte top coat nebo podlak?









7 komentářů:

  1. Barvička je to krásná :) Já jsem dříve občas používala podlak, ale teď jsem vyhrála podlak i top coat, tak je používám a nehty vypadají líp
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Kéž by na mě laky vypadaly taky tak krásně :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za kompliment :) s tím top coatem snad laky vypadají krásně na všech nehtech :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!