neděle 8. března 2015

L´oreal True Match

Krásný nedělní večer,

nedávnou jsem si z e-shopu www.parfums.cz objednala slavný make-up L´oreal True match, který na svém youtube kanále neustále vychvaluje Lauren Curtis. Už dlouhou dobu jsem na něj měla spadeno a několikrát jsem si jej v drogériích testovala na ruku. Na googlu jsem si vyhledala swatche všech odstínů a snažila se vybrat ten nejlepší. L´oreal vytvořil tři různé podtóny a to žlutý, růžový a natural nebo-li přirozený, který jsem si vybrala já. Potom si už jen zvolíte mezi světlejší či tmavší variantou, jenž jsou označeny čísly. Já mám čtyřku což je odstín, který unosím hlavně, když se trošičku opálím, ale na pleti po rozetření vypadá naprosto přirozeně.

O produktu - True match má tekutou konzistenci, dobře se roztírá prsty i štětcem na make-up. Můžu říct, že to je moje druhá kůže a naprosto jsem se do tohoto produktu zamilovala. Mojí mastnější pleti vyhovuje a nevysušuje ji, či nemastí. Líbí se mi, že make-up lehce rozetřu jen prsty, když ráno spěchám a nemám čas na zdlouhavé rozmazávání štětcem. Krytí je střední a dá se vrstvit, ale pokud máte třeba akné či červené žilky jako já, tak budete potřebovat ještě nějaký korektor, protože make-up nedokonalosti nezakryje úplně dobře, ale co se mi na něm líbí je, že má navíc ochranný faktor SPF 17, takže ho bez problémů můžete nosit i v létě a nemusíte si na obličej dávat ještě extra opalovací krém. Já osobně upřednostňuji lehčí krytí, jelikož když se opálím, tak žilky nejsou tolik vidět a stačí mi minimální krycí vlastnost.

Balení - naprosto praktické a bytelné v podobě pumpičky, kterou si chválila i moje mamka. Já osobně 2x zmáčknu a produkt mi vystačí na celý obličej i krk.

Kde ho koupit - osobně bych vám doporučila objednání z www.parfums.cz, odkud je mám já a navíc protože je tam koupíte asi za nejnižší cenu (odkaz přímo na make-upy zde). V drogériích jsem je viděla většinou skoro za 400 kč a to samé v zahraničí. Objevila jsem ho ale i ve slevě v DMku za 300 Kč. Já jsem kupovala dva, jeden navíc pro mamku, které mimochodem sedí naprosto perfektně, takže jej mohu určitě doporučit i pro vyzrálejší pleť. Balíček mi z e-shopu přišel velmi rychle, hezky zabalený a s produkty jsme s mamkou velmi spokojené.



Po 6 hodinách opalování se na sluníčku make up stále drží, t-zóna se mi neleskne, takže za mě palec nahoru. Navíc, jak si můžete všimnou tak make-up vypadá naprosto přirozeně. 



Znáte tento make-up? jaké krytí máte nejradši?

Krásný zbytek večera!

Vaše Beauty Pusinka xoxo 

17 komentářů:

  1. seen some reviews, nice product
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/03/birthday-dinner-with-douebi.html

    OdpovědětVymazat
  2. Thank your for this review! :) I love the L'Oreal products!

    Lucia Gallego Blog
    Lucia Gallego Blog Facebook

    OdpovědětVymazat
  3. Podle popisu vypadá skvěle a tobě navíc moc sluší! :) Já jsem momentálně zatížená na orchidej Imperial od Dermacolu. Ale asi si rozšířím sbírku! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Imperial jsem používala celé loňské léto a souhlasím s tebou, že je naprosto super!

      Vymazat
  4. Je to jeden z mých oblíbených :)

    OdpovědětVymazat
  5. já ho teď taky začala používat a úplně WOW :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nikdy jsem ho nezkoušela, ale už jsem o něm hodně četla a většinou si ho také chválí :) Na fotce jsi kočka :)

    OdpovědětVymazat
  7. I Like your blog very much! I found your posts very interesting! And also I like your beautiful photos! I know that blog requires much time, but keep doing it!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hey, Diana. Thank you very much for the comment, it made me happy. I also like your blog very much!

      Vymazat
  8. Super recenze. Už delší dobu sleduji všelijaké recenze na netu abych si nekoupila něco co fakt nestojí za řeč. Nad tímto make upem přemýšlým delší dobu ale v drogerkách opravdu stojí přes 400 kč, a zatím jsem prostě chudá studentka pro kterou je skoro pětistovka za make up celkem dost. Mám však už pevně rozhodnuto že si ho pořídím. Já mám také trochu mastnější pleť a ne každý make up je ideální pro mě. Najspíš si ho z parfums taky objednám. Čekat než bude v drogerce za půl roku v akci se mi nechce..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Terez! pro mě je ten make-up taky dražší, ale nelituji jeho koupi, protože je naprosto super, takže investice se mi opravdu vyplatila a na parfums ho mají levnější než v drogeriích.

      Vymazat
  9. určite jeden z mojich najobľúbenejších make-upov! vytvorí pekný prirodzený efekt :)

    http://simonattanomis.blogspot.no

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!