úterý 10. března 2015

Photos from Spain - Fotky ze Španělska

Krásný úterní večer,

hlásím se ze Španělska s pár fotkami z posledních tří týdnů. Konečně se nám tu ukázalo sluníčko a měli jsme tu dokonce 22°C, tak jsem toho využila a vyrazila jsem na procházky, běhat, do parků jen tak polehávat a číst si. Vytvořila jsem tedy tyto koláže za pomocí aplikace Pic Collage, kterou mám ve svém iphonu a myslím si, že takto fotky vypadají moc hezky a sumarizují vše, co bych vám chtěla ukázat.


  • první fotka zprava je vyfocená na pláži kousek od slavného spotu na surfování Mundaka, kde to vypadá opravdu moc hezky a vlny jsou tam nádherné. Vlevo můžete vidět park Europa, jenž se nachází ve městě, kde bydlím. Je obrovský a naprosto nádherný. Ráda si tam chodím číst knížky, učit se španělštinu nebo jen tak na piknik. Prostřední fotka ukazuje momentální obsah mé kosmetické taštičky, takže mé nejoblíbenější produkty, které používám v poslední době. Dole vlevo můžete vidět velký rurální dům, který je velmi starý a v tomto stylu tady mají postavené krásné chaty a obrovské baráky. Poslední fotka vpravo dole je Picassova malba na zdi tady v Gernice, jenž zhotovil po bombardaci tohoto města.



  •  Pár outfitů z posledních dnů, které jste už mohli vidět na facebooku. 


  •  Začala jsem zase běhat a koupila jsem si na to krásné leginy z Lidlu, které jsou naprosto super, velmi pohodlné a navíc superlevné. Dole můžete vidět další fotku z parku Europa s monumentem, který tu mají. Nakonec opalovací krém s SPF 50, který teď hodně používám, protože se nechci spálit, ačkoliv se opaluji velmi dobře. 


  •  ,,zumo de piňa" aneb ananasová limonáda a skvělý časopis o módě El Corte Inglés. Zkusila jsem aplikaci makeup genius, ale výsledek se mi moc nelíbil, protože líčení vypadá dost uměle, přesto jsem fotku sdílela na instagramu. Poslední fotky jsou z pláže Mundaka. 


  •  čokoláda a bezkofeinová káva...saláty..a churros, což je místní specialita. Je to smažené těsto, které si namáčejí do kakaa nebo kávy, ale pozor, je to velmi tučné, ale výborné! 


Líbí se Vám tyhle typy článků s fotkami? pokud máte nějaké otázky ohledně mého pobytu ve Španělsku, tak se mě určitě neváhejte zeptat.

Dobrou noc :* xoxo Vaše Beauty Pusinka! 

10 komentářů:

  1. Oh, I’m so in love with your blog! So beautiful photos and interesting posts!
    Will be happy to see you in my blog!

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you so much, Diana! I am really happy that you like my blog! :*

      Vymazat
  2. Great photos and a fun post

    www.highheelsandtutus.com

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné fotky :) Vyzerá to tam tak nádherne! A keď sa v budúcnosti dostanem do španielska, to churros určite ochutnám, lebo milujem všetko namočené v kakau :))
    Krásny víkend!
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé fotky :) Mě baví prohlížení fotek hodně

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!