pondělí 23. března 2015

Pleva - Medový šampon a Mundaka

Krásný den, 

doufám, že je u nás v Česku lepší počasí než na severu Španělska, protože nám tady stále prší a prší. Nicméně jsem o víkendu strávila moc krásný den v malé vesničce ,,Mundaka", která je proslavená hlavně kvůli skvělým vlnám na surfování a tak už se moc těším, až budu moci nějakou chytit. Více informací o tom, kde se ubytovat  a co je zde k vidění vám určitě sdělím v nějakém dalším článku, protože dnes tu mám pro vás recenzi, která věnovaná přírodnímu šamponu na vlasy od Plevy. 




Tento produkt mám již odzkoušený dlouhodobě, jelikož jsem dovypotřebovala už druhé balení, které je poměrně malinké a mě osobně vydrží zhruba měsíc až dva. Musím říct, že se mi po něm vlasy začaly trošku více mastit, ale asi to bude způsobeno spíše změnou prostředí a klimatu. Každopádně produkt určitě mohu doporučit, pokud máte rádi méně chemicky zatížené šampony, ale přesto očekáváte, že budete mít vlasy zbavené mazu a nečistot. 

Po umytí mám vlasy hezky hladké, lesklé, necuchají se a vypadají zdravě. Vůně je moc příjemná, lehce medová a jelikož šampon obsahuje kondicionér, tak už si do vlasů nemusíte nanášet ještě nějaký další, což já ale i přesto dělám. 

Produkty Pleva si můžete koupit na jejich e-shopu www.pleva.cz nebo jsem je také viděla v bio obchůdcích. Ceny za produkty jsou poměrně nízké, takže se na něj určitě koukněte. 

Znáte medové produkty od Plevy? používáte přírodní či bio šampony? 





9 komentářů:

  1. U nás je poslední dny pořád krásně :) Ten zelenej lak na nehtech je krutej :D
    Značku vůbec neznám a šampony používám různé z drogerek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Great products! You have a beautiful blog and you are so stylish! would you like to follow each other? Just let me know on my blog and I will be back here!
    Kisses
    www.alphasdreams.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě jsem o něm neslyšela, ale zdá se dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  4. Looks like a nice product. Love your nail color.
    I am following you on GFC and facebook. Hope you follow back.

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!