středa 15. dubna 2015

BIODERMA after sun

Krásný slunečný den,

Velikonoční prázdniny jsou za námi a doufám, že jste si je užili tak dobře, jako já. Několik dní jsem strávila v Barceloně, Zaragoze, San Sebastiánu, Bilbau a taky ve Francii. Ke konci týdne bylo opravdu krásné počasí a teplota sahala až ke 30°C, takže jsem se dost opálila a bohužel i spálila a proto bych dnes ráda zrecenzovala jeden produkt, který mi moc pomohl a ulevil mi od bolesti.

Jedná se o tělové mléko po opalování od Biodermy. Už jsem o něm sice psala minulé léto, ale jelikož s ním mám velice dobré a dlouhodobé zkušenosti, tak bych mu ráda věnovala samostatnou recenzi. Tento zázrak můžete použít hlavně po opalování, když potřebujete zklidnit začervenalou nebo spálenou pokožku od sluníčka. Krém krásně hydratuje a zvláčňuje kůži, také ji chladí a spáleniny pak tolik nebolí. Nanáším ho i na obličej a i přesto, že mám mastnější pokožku, tak mi na pleti nezanechává žádný film.



Loni jsem tenhle poopalovák používala opravdu často a opálení mi vydrželo poměrně dlouhou dobu, takže jej doporučuji všema deseti. Parfemace je jemná a hypoalergenní a mě osobně voní po pomerančích.

Balení je typické v tubě a obsahuje 100 ml produktu. S nanášením nemám žádný problém, po osprchování jej aplikuji na celé tělo nebo hlavně na ta začervenalá místa.

Finální verdikt? ..palec nahoru, určitě doporučuji.

Koupit jej můžete například na www.parfums.cz, přesně zde. Jen koukám, že Bioderma změnila obaly, ale podle popisků se shoduje s tím.

Moje spálené nohy. Na těhlech místech jsem se ještě nikdy předtím nespálila.


Co vy a solární spáleniny? používáte krémy po opalování? 

4 komentáře:

  1. Aaa, ty nožky máš teda pěkně spálený
    To já jsem minulý rok byla hrozně spokojená s opalovák od Hawaii :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda :/ pěkně to bolí, ale už se to lepší. Opalovák od Hawaii zbožňuju a navíc krásně voní!!

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!