úterý 28. dubna 2015

CHANEL BALLERINA


Krásný večer,

dnešní rychlá recenze je věnovaná úplně božskému odstínu laku na nehty Ballerina 167 od Chanel, který je sice poměrně dost drahý, ale svoji funkci plní na jedničku. Lak jsem nanesla ve třech vrstvách a top coat mám ten quick dry od Revlonu, což je snad nejlepší nadlak, který jsem kdy měla.
Odstín ve skutečnosti vypadá mnohem lépe a řekla bych, že k opálené pokožce bude naprosto skvělý. Koupit si jej můžete třeba na parfums.cz odkaz www.parfums.cz

Výdrž laku je vysoká, na nehtech mi drží bez olupování více než týden, takže za mě palec nahoru. Štěteček má klasický, tudíž se aplikuje velmi jednoduše. Určitě jej doporučuji! jen tedy počítejte s vyšší cenou.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Good evening guys, 

today´s review is about an amazing nail polish in shade Ballerina 167 from Chanel. It´s a quite expensive product but it does what I expect from it so I am really satisfied with it. It covers in 3 layers and I also used a top coat from Revlon which is also a really nice product. I would say that this shade can be even nicer if you have some sun tan but it looks good like that anyway. The application is easy, it has got a classic brush so if you buy this product you won´t regret it. 



14 komentářů:

  1. Pěkný lak :) Já mám tyto druhy barviček ráda, když vím, že nebudu mít čas třeba odlakovávat, tak aspoň, když se lak odloupne, tak to nejde tak vidět

    OdpovědětVymazat
  2. pekný odtieň, tiež ju doma máme:)

    OdpovědětVymazat
  3. súhlasím s Veru :) takéto mám rada na bežné nosenie :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  4. Krásny lak :) Takéto laky sú úžasné na každý deň :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  5. Krásny lak :) Takéto laky sú úžasné na každý deň :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  6. Odstín je to hezký:)
    Od Chanelu jsem zatím zkoušela jenom rtěnky. S laky zkušenosti nemám
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou fajn, jen ta cena je příliš vysoká. ;)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!