sobota 30. května 2015

I wish...

Krásný den,

dnešní ,,quick post" vám prozradí, co jsem si v poslední době oblíbila nebo-li, co si chci určitě koupit.

1. Určitě nějaké nové štětce na make-up, protože po vyzkoušení pár druhů lepších štětců jsem zjistila, že na kvalitě opravdu záleží, ale jelikož za ně nechci dávat tolik peněz, tak si asi pořídím basic sadu od LovelyHair, protože dle recenzí jsou štětce velmi dobré.

2. Vyzkoušela jsem BB od Dioru v odstínu č. 3 a naprosto jsem se do něj zamilovala. Má žlutý podtón, který mi kupodivu sedí, skvěle se roztírá, nezanechává šmouhy na pleti a navíc skvěle hydratuje. Sice ta cena je poměrně vysoká, ale je to opravdu dobrý produkt. Druhý je make-up je od Lancome a ten tedy vyzkoušený nemám, ale kamarádka si ho kupuje už nějaké ty roky a moc si ho chválí, tudíž ho určitě vyzkouším, protože na její pleti vypadá vždycky moc krásně.

wish

3. Řetízky s třásněmi se mi v poslední době moc líbí, takže snad nějaký hezký brzy objevím.

4. Sadu na nehty potřebuji hlavně kvůli tomu, že jsem si teprve teď začala odstraňovat nehtovou kůžičku a zjistila jsem, že pak nehty vypadají o dost lépe.

5. Dekorace - těch není nikdy dost! těším se, až se vrátím domů do ČR a až si pořídím nějaké nové polštáře, květináčky a taky se chystám na nějaká DIY, protože jsem viděla spoustu bezvadných videí na toto téma na YT.

6. Šortky - tahle barva a boho styl, který teď letí se mi na prosto líbí. Určitě si ještě nějaký kousek v těchto tělových a hnědých barvách koupím.

A jaký je Váš momentální wishlist?

7 komentářů:

  1. tiež by som si priala nejaké nové kvalitnejšie štetce a ten náhrdelník tiež nevyzerá zle :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  2. Super wishlist. aky si ráda kupuji dekorace do pokoje. Některé věci by se mi také hodily, např. lepší štětec na make up. Můj momentální wishlist? Dlouhá sukně, kabelky ( jedna malá, druhá velká ), náhrdelník. Toť asi vše nutné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dlouhou sukni bych taky chtěla a kabelek není nikdy dost :)

      Vymazat
  3. Skvelý wishlist, tie šortky sú úžasné, také by som si priala aj ja!! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Šortky mám na léto jen jedny takové svítivé růžové, co jsem si koupila minulý rok, tak bych chtěla koupit nějaké riflové :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!