sobota 2. května 2015

Kdo mě inspiruje? - Who inspires me?

Krásné sobotní ráno!

dnes bych vám ráda ukázala pár blogů, které v poslední době moc ráda navštěvuji. Jsou to většinou fashion a lifestyle blogy či youtube kanály. Nezmínila jsem úplně všechny, ale ty hlavní, které mě momentálně baví tu mají svoje ctěné místo.

1. místo si u mě vysloužila krásná Annabelle Fleurvivaluxury. Sleduji ji už nějakou chvíli a její styl oblékání je naprosto úžasný. Moc se mi líbí, jak si nechala ostříhat vlasy a začala jsem přemýšlet o tom, že bych to taky takto zkusila, ale je mi líto mých dlouhý vlasů, které si z láskou pěstuji. Fascinuje mě, jak si precizně kreslí oční linky a že má neustále perfektní make-up. Fotky na jejím blogu jsou velmi kvalitní a moc hezky se na ně dívá, určitě se na něj jukněte, protože je úžasná.


2. místo patří krásné Kristině Bazanhttp://www.kayture.com/. Je neskutečně hezká, inspiruje mě tím, že pokaždé dokáže vypadat úplně jinak. Na facebooku postuje opravdu často a fotek tam má plno i z cest, což mě osobně velmi baví.


3. místo zastupuje Francouzka Betty Autier http://www.leblogdebetty.com/en/, která taky hodně cestuje, hlavně po Americe a její fotky mě vážně baví. Styl oblékání má však úplně jiný než ty dvě předešlé bloggerky a to hodně pohodlný v podobě džínových šortek a obyčejného trička, někdy ale překvapí svou extravagantností.


1. v kosmetice mě nejvíce inspiruje Carli Bybel, moc hezky se obléká, ale občas to není můj styl a navíc má i super vlasové tutoriály. Tahle američanka je neuvěřitelně pozitivní a krásný člověk a moc ráda se na její videa koukám.


2. další budou čtyři velmi známé australanky , které sleduji už poměrně dlouho a pravidelně. Jedná se o Lauren Curtis, Shannon, Chloe Morello a Karrisu Pukas, která je vlastně z Kanady. Všechny je můžete vidět v tomto videu. Jsou velmi vtipné, mají krásné make-up tutoriály a jejich videa mě prostě vždycky baví.



3. třetí bude youtuberka Lilith Moon, která dělá převážně účesové tutoriály a jedná se o rusku, která ale žije ve Francii. Její tutoriály jsou fakt super a má jich na svém kanálu opravdu hodně. Videa má v angličtině, ruštině i francouzštině, za toto ji hodně obdivuji.



A to je pro dnešek vše. Znáte některou z těchto youtuberek / bloggerek? kdo inspiruje právě Vás? 


11 komentářů:

  1. Neznám tedy ani jednu z youtuberek/blogerek. Mě se hrozně moc líbí outfity slečny z Polska - http://styleev.blogspot.cz/ :)

    OdpovědětVymazat
  2. Annabelle Fleur a Kristina Bazan patria i medzi moje obľúbené blogerky. Sú naozaj skvelé.
    Z youtuberiek sledujem hlavne Carli Bybel. Ostatné nepoznám. Každopádne vďaka za skvelé tipy :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Kristina Bazan je skvělá, sleduji tedy jen její instagram, ale i tak. Je moc krásná! :) Super tipy :)

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Thanks for sharing your favorite bloggers and youtubers! :)
    Great post dear!

    Lucia Gallego Blog
    Lucia Gallego Blog Facebook

    OdpovědětVymazat
  5. poznám všetky ale najradšej mám Kristinu Bazan :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  6. Taky se mi líbí styl Annabelle Fleur. Ten klobou ji opravdu děsně sluší, je to kočka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!