čtvrtek 21. května 2015

My days in Spain...

Krásný den ze Španělska! 

skoro celý týden nám tu prší a máme tady docela chladné počasí, ale i přesto si užívám výletování a připravila jsem si pro vás krátký článek plný fotek z posledních dnů. Více aktuálních informací a fotek jsou k vidění na mé facebookové stránce, kde mě můžete sledovat. 


Surfování na místní pláži, která se jmenuje Laga (viz druhá fotka). Moc jsem si to užila a jsem ráda, že jsem sama chytila pár vln. Loni a předloni jsme surfovali ve Francii a tenhle sport mě opravdu moc baví. Na třetí fotce můžete vidět pláž, která se jmenuje Sopelana. 




Viva Beach Style!!! Taky rádi nosíte slaměné klobouky? já si jej beru vždycky když se chystáme na pláž. Tento mám z místního obchodního centra El Corte Inglés a neonové růžové tričko jsem kupovala v Primarku a musím říct, že za tu cenu je ušité opravdu z dobrého a příjemného materiálu.


Outfit z minulého týdne - klobouk a kalhoty jsou z F&F, bunda z Kookai, kabelka Desigual a kimono z Inside, což je místní obchod s oblečením zejména pro mladší generaci, jukněte na jejich nabídku zde. Vlasy jsem si zahustila svými clip-in o kterých jsem již psala článek zde.


Mega nákup v Primarku!!! koupila jsem si tam spoustu věcí, protože byly opravdu levné. Nejvíce jsem ráda za basic trička s různými potisky, které stály něco málo kolem 4€, plavky, pyžama a oblečení na běhání, které je ušité z opravdu moc příjemného materiálu, jak jsem již zmiňovala nahoře u toho neonového trička. Tenhle Primark se nachází na severu Španělska v městečku zvaném Portugalete, takže kdybyste se sem chystali, tak tam určitě zavítejte, protože na tom stejném místě najdete ještě milion dalších obchodů jako jsou Bersha, Stradivarius, Inside a další. 




Celý život bych mohla jíst saláty různého typu. Tady ve Španělsku si snad v každé restauraci můžete pochutnat na výborných mixech zeleniny a salsy s tím, že si pak dle vaší libosti vyberete typ salátu. Mně například chutnají kombinace ryb a krevet nebo avokádo, vejce a ořechy..mmm naprostá mňamka a navíc zdravá.


Tohle krásné sushi nám naservírovali v jedné místní čínské restauraci a chutnalo opravdu božsky. Taky vám chutná sushi? které máte nejraději? za sebe mohu říct, že mi nejvíce chutná California s avokádem nebo tuňákovým pyré.


Minulý týden jsme tu měli krásný středověký trh, kde jsem si koupila tyhle náhrdelníky za 8€ i s náušnicemi. Ten černý se dá kombinovat snad se vším a ten spodní se hodí spíše na léto.



Achh...o tomhle brownies se zmrzlinou se mi zdá každý den! neuvěřitelná dobrota! dokonce mi chutná i více než Tiramisu a to už je co říct ;). Už jste jej někdy ochutnali?


Snad se Vám fotky ze Španělska líbí a určitě mi dejte vědět, jak se máte Vy? a jestli třeba taky rádi nakupujete v Primarku a jaké jídlo si nejradši dáváte v restauracích.

Krásný den....xoxo Beauty Pusinka :*

24 komentářů:

  1. wow the fooood :D :D

    My dream come true post: Loving it in the States

    Love
    Akanksha

    Follow me on Google Plus

    OdpovědětVymazat
  2. Sushi, hned bych ochutnala. Klobouky nenosím ale obchodní dům El Corte Ingles mám taky ráda a už se těším až se příští týden dovnitř podívám.

    OdpovědětVymazat
  3. Mmmm sushi ♥ Krásné fotky, a moc Ti to sluší

    OdpovědětVymazat
  4. Nice post as always! :)
    Kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky. Veľmi rada privítam viac fotiek zo Španielska ;)
    Na prvej fotke Ti to veľmi pristane.

    http://www.margifashion.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! určitě nějaké další fotky budou :)

      Vymazat
  6. moc hezké fotky
    http://epic-food-time.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. moc hezké fotky
    http://epic-food-time.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. tomu sa teda ozaj povie mega nákup!:) teším sa na ďalšie fotky!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda byl :D jsem zvědavá, jak to všechno přitáhnu do Česka :D

      Vymazat
  9. super článok! a tie klobúky ti neskutočne pristanú :) a nákupy v Španielsku musia byť super!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! výběr oblečení tu mají opravdu široký, takže si nákupy užívám, jen ty penízky teda utíkají ;( :)

      Vymazat
  10. Z těch fotek to ani moc deštivě nevypadá :D Achjo, závidím ti, fakt že jo :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dala jsem sem fotky zrovna jenom z těch dní, kdy bylo hezky a to jich moc nebylo ;)..na jihu Španělska je ale hezké počasí :)

      Vymazat
  11. Teda, ty si ale žiješ, tak hrozně užívej, co nejvíc můžeš ( i za mě :D)..Jídlo vypadá výborně a ano, slaměné klobouky v létě taky miluji nosit, já jsem přesně ten hippie člověk, na mě ten styl úplně sedí, květy do vlasů, maxi sukně, lennonky a jde se :D A na ten nákup v Primarku, to teda koukám!! já jsem Primark navštívila jen jednou v životě a to v Berlíně na Alexanderplatzu a byl z toho zážitek na celý život :)
    tribanany.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahhah..díky! moc si to užívám! jídlo je tu fakt super...a nákupy taky! já už se těším na další návštěvu Primarku, ale musím na to zasejc našetřit :D

      Vymazat
  12. Při pohledu na ty fotky se už moc těším na dovolenou. Ve Španělsku jsem ještě nebyla tak snad se někdy zadaří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Španělsko je naprosto úžasný! určitě doporučuji!

      Vymazat
  13. Mám taky ohromnou slabost na "faraonský" náhrdelníky! Odkládám je snad jen při běhání, který naprosto zbožňuju, stejně jako běžecké oblečky (Chcete-li se motivovat k běhání na pláži, tady je několik tipů ... https://sportujemesjanou.wordpress.com/2015/07/08/behejte-na-dovolene/)
    Jinak máš naprostou pravdu, španělský primark je vážně prima ... loni jsem se tam vyřádila!
    Díky za hezké fotky a jejich sdílení. Chci se zeptat, je surfování zpočátku hodně obtížné?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, vůbec nemáš zač! k tomu surfovaní, nepřišlo mi to nijak obtížné, ale záleží, jestli ti to někdo zpočátku ukáže a třeba ti i pomůže a popostrčí tě, někdo se zvedne hned, někomu to trvá delší dobu a někdo třeba ani vůbec. Hodně lidí říká, že je to poměrně těžké, ale mě se zdá, že když se do toho člověk dostane, tak to pak jde velmi rychle ;).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!