středa 3. června 2015

Styling powder pro objem vlasů

Krásné středeční dopoledne!

dnes bych se s vámi ráda podělila o zkušenost s tímto stylizujícím pudrem od Schwarzkopf got2b, který jsem objevila díky jednomu videu u Carli Bybel, jenž si tyto produkty zvyšující objem vlasů velmi pochvalovala.

Moje vlasy jsou každý den jiné. V pondělí je mám rovné a v úterý vlnité, ale určitě mi vždycky schází objem u kořínků vlasů. Chtěla jsem tedy vyzkoušet tento pudr, který jsem si kupovala u nás v ČR a k dispozici jsou i další varianty od různých značek.

O produktu:

Slibuje zvýšení objemu vlasů u kořínků, dodání textury a tvaru, což opravdu souhlasí. Po nanesení pudru mám vlasy vždycky nadýchanější a dá se s nimi lépe pracovat, ale co mi však vadí je to, že po použití této věcičky mám pokaždé druhý den mastné vlasy. Dle mého názoru je to něco jako lak na vlasy,ale v pudru, protože sami uvidíte, že po aplikaci se vaše vlasy zdrsní a trošku jakoby lepí. Řekla bych, že na jeden večer nebo den, když si potřebujete vytvořit nějaký hezký účes s vlnami, je tento produkt naprosto super pomocník na druhou stranu na každodenní použití bych ho nedoporučovala, protože mi přijde, že ucpává vlasové póry a tvoří se více lupů a vlasy se pak i mastí. Cena se pohybuje něco málo okolo 120 Kč za 10g produktu.


Aplikace: 

Balení mi připomíná solničku, takže funguje na stejném principu. Nanášet by se měl na kořínky vlasů a vždycky po vrstvách tzn., že si vždycky oddělíte pár pramenů, nanesete trochu pudru a opět oddělíte další vrstvu vlasů. Ve finále pak celou hlavu promasírujte prsty, ale tak, abyste si nezacuchaly vlasy.



Moje zjištění: 

Po více než 4 měsících jsem zjistila, že mi vyhovuje produkt nanášet spíše než do kořínků vlasů, do délek, protože tam se mi vlasy tolik nemastí a mám je pak mnohem objemnější. Docela se mi i líbí to, že si třeba po 4 hodinách vlasy projedete prsty a opět se vám zvednou a jakoby oživí. Produkt si jistě koupím znovu už jen kvůli tomu, že mým jemným vlaskům dodává tvar, ale možná vyzkouším nějakou jinou variantu, která mi třeba bude vyhovovat více.

Moje nejoblíbenější užití pudru je právě na vytvoření tohoto culíku, protože mi po něm vlasy hezky drží tvar a tudíž culík nevypadá nudně. Navíc pak do ohonu napráším pudr a je hned objemnější.


Znáte tento pudr? jak si vlasy stylizujete Vy? 

16 komentářů:

  1. Pudry jsem zatím nezkoušela, slyšela jsem, že fungují na podobném principu jako suché šampony. Suchý šampon mi funguje jak který, některý vlasy mastí.
    Máš krásné dlouhé vlasy, ohon na fotce vypadá fakt dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Suchý šampon jsem zkoušela jen jednou a moc se mi nelíbilo, že mi byl v mých tmavých vlasech vidět, takže jsem ho pak nepoužívala.

      Vymazat
  2. Já mám zase ten problém, že když si vlasy vyžehlím hned se mi objem ztratí jinak mám celkem velký objem ve vlasech ale asi se po tomhle výrobku podívám, snad bude fungovat ikdyž si žehlím vlasy :-)
    LuxureGirl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo tak to fakt nevím ;) ale určitě jej vyzkoušej, přinejmenším vlasy můžeš alespoň více vystylovat ;)

      Vymazat
  3. Pudr tedy vůbec neznám a fakt vypadá jak solnička :D

    OdpovědětVymazat
  4. ja ho mám doma už veľmi dlho a akosi ho nepoužívam..:/, inak máš krásne vlasy!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky!!! já ho tedy používám moc ráda, jen jak jsem psala, tak mi bohužel mastí vlasy.

      Vymazat
  5. Pudry jsou skvělé, a hlavně dodají vlasům strukturu a pak se dobře tvoří účesy.. :)
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá dobře, ale ještě jsem žádnej neměla :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tento puder som chcela vyskúšať už dávno ale vždy som sa k tomu stavala tak trošku skepticky. Ale možno je na čase ho konečne vyskúšať :)
    http://nalensworld.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jej vyzkoušej, já ho používám moc ráda, až na to maštění vlasů ;)

      Vymazat
  8. This product looks very interesting. I'm your new follower # 93, do you want to follow me back?

    www.thebeautybymisst.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  9. Great post! follow me on gfc and i follow you back! kiss

    OdpovědětVymazat
  10. Tento produkt je super! :) Ale taky ho můžu použít jen jednu za čas, denní použití je pro mě nepředstavitelný :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!