středa 1. července 2015

Esprit - Home

Krásný den,

dnešní článek bude trošičku z jiného soudku a to proto, že v poslední době hodně přemýšlím o tom, jak bych si mohla zútulnit svůj milovaný pokoj a protože mě ovládla vlna afrického stylu, jenž v mých očích vidím oranžově a žlutě s dřevěnými soškami a různými dekoracemi a přírodními doplňky. Nedávno mne oslovil e-shop www.esprit.cz a já díky tomu zjistila, že mají opravdu krásný výběr doplňků do domu či bytu, ať už to jsou povlaky na polštáře, závěsy či tapety. Tyhle věcičky najdete v sekci ,,HOME".

Já jsem si tam vybrala krásný barevný povlak na polštář, který mi bude ladit ke skříni, která má fialovo-vínovou barvu, hnědá a krémová mi doplní žádaný africký styl a odstíny modré mi ladí k mozaice na oknech a stolu, takže si myslím, že tohle bude trefa do černého.


Dále se mi moc líbí tahle tapeta, která mi přijde naprosto božská, ale na druhou stranu nevím, jestli mi bude ladit k mému nábytku a zvoleným dekoracím, takže výběr ještě musím zvážit, každopádně se mi potisk velmi líbí a uvidím, jestli si jej pořídím anebo jestli zůstanu u odstínů, které mají právě ty polštáře.


A poslední věc, kterou jsem si na e-shopu vybrala je tenhle krásný černý svícen, který je uvnitř oranžový nebo spíše zlatý a tím pádem se mi bude skvěle hodit k mému vysněnému africkému stylu. 


Ještě spoustu věcí budu muset doladit a vymyslet, jak všechno zkombinuji a co kam dám, protože mám spoustu věcí a málo místa a nelíbí se mi, když je pokoj přeplněný, takže první co budu muset udělat je to, že vyházím nepotřebné, zaměřím se na opravu poškozených věcí a až budu mít vše hezky rozmístěné, tak se vrhnu na to nejlepší a to na dekorace. 

A co Vy? kde nakupujete vybavení a doplňky do Vašeho bytu či domu? taky vás baví kupování různých dekorací a potřebných zbytečností? 

Těším se na Vaše reakce a určitě se koukněte na stránku Espritu, protože kromě módy se jim tahle ,,Home" sekce opravdu povedla. 

Krásný den!!! 

12 komentářů:

  1. Great post:) kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  2. Už bych ráda nakupovala zatím ale není kam :D
    dreammorebabe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) já zasejc čekám, až se vrátím domů ze Španělska, ale ráda bych nakupovala už teď ;)

      Vymazat
  3. Vypadá to hezky :). Mně se ještě líbí doplňky třeba v Nanu Nana, Zara Homa a IKEA.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě taky! Zara, Nanu i Ikea mě baví ;)

      Vymazat
  4. Krásne vecičky, musím skočiť na ich web :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ďakujem za inšpiráciu, práve zariaďujem nový byt a celkom ma to dostalo. :) Musím odtiaľ niečo mať, krááása :)

    katkaink.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač :) souhlas, mají tam krásné doplňky :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!