neděle 26. července 2015

Garnier - tělové mléko

Zdravím z Lisabonu ;)

dnešní recenzi jsem sepsala pár dní před svým odjezdem na 3-týdenní cestu po Španělsku a Portugalsku, takže se na mě nezlobte, když nebudu reagovat na vaše komentáře anebo navštěvovat vaše stránky či blogy. Nicméně budu ráda, když se mnou budete na cestách na mém facebooku.

Produkt o kterém si dnes budete moci přečíst pár řádků patří mezi pečující kosmetiku. Jedná se o Garnier Repairing Care - regenerační tělové mléko pro velmi suchou pokožku. Podívat se na něj můžete třeba na tomto odkazu www.parfums.cz , kde si moc ráda objednávám své produkty já, ale tento jsem si koupila ve Španělsku, protože tu momentálně dočasně pobývám. Doufám, že se vám moje recenze bude líbit a že mi dát v komentářích vědět, jestli tento krém či řadu od Garnier znáte a zda jste s produkty spokojení, protože já mám tento bezvadný hydratační krém již dvakrát odzkoušený a vždycky jsem s ním byla nadmíru spokojená. Neuvěřitelně dobře hydratuje pokožku, do které se jednoduše a rychle vstřebává. Nejvíce se mi na něm líbí, že moc hezky voní a že má hutnější konzistenci, která ale ve finále nezanechává žádný mastný film na pokožce, tudíž se vaše pokožka necítí vůbec těžce či mastně. Určitě bych i ráda vypíchla balení, které se mi moc líbí. Díky úzkému hrdlu se tuba dobře drží a celkový design produktu mi přijde atraktivní.


Toto mléko používám hlavně třeba i po opalování, když cítím, že je moje pokožka hodně vypnutá, se sklony k vysychání nebo loupání kůže. Někdy si ho na tělo natírám i během dne, protože jak jsem již psala výše, na pokožce nezanechává mastný film a tudíž jej můžete aplikovat stále dokola. Jediné čemu se vyhýbám je obličej, jelikož mám aknózní typ pleti, tak by mi tento produkt na obličeji nadělal spoustu paseky.



Garnier mám celkově moc ráda. Z této řady bych vám mohla doporučit i krém na nohy http://www.parfums.cz/ a nebo tento na ruce http://www.parfums.cz/. Jsou opravdu velmi dobré, protože mé pokožce dodají potřebnou hydrataci a péči. Ráda je oba nanáším hlavně přes noc na ruce a nohy na které pak nasadím speciální rukavice a ponožky. Ráno mám pak krásně vyživenou kůži a hlavně nemám suché paty.

Jaké krémy na suchou pokožku používáte právě Vy? pečujete o Vaše paty? 

10 komentářů:

  1. Garnier mám taky moc ráda, po tomto mléku jsem už koukala. Vypadá moc dobře :)

    July Favourites

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, tak to hlavně přeju hezkou dovolenou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ač tedy suchou pokožku nemám mám tenhle krém taky moc ráda. Navíc má příjemnou parfemaci. Na obličeji bych si ho já taky nedala protože též mám aknézní typ pleti.. Pro mě je daleko lepší než krémy od Nivei, přijde mi že jsou na mě až příliš mastné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S parfemací souhlasím! Krémy od Nivei teď vůbec nepoužívám, takže nevím, jaké mají vlastnosti, ale pokud jsou až příliš mastné, tak by mi taky asi moc nevyhovovaly.

      Vymazat
  4. Me alegro de que te estén yendo bien! No suelo usar productos de Garnier pero tampoco creo que sea mala marca! :) Un beso enorme!!!

    Lucia Gallego Blog
    Lucia Gallego Blog Facebook

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gracias,LU! todo fue super bien..estoy muy contenta de mi viaje. A mi me gusta este producto porque me hace mi piel super hidratada. Besazo!!!

      Vymazat
  5. Love your blog :) Happy Monday!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!