neděle 5. července 2015

Hawaiian Tropic - suchý opalovací olej

Krásný den, 

jelikož už máme léto a slunečné dny přicházejí, tak se dnes spolu podíváme na suchý opalovací olej od značky Hawaiian Tropic, která se prodává i u nás v Česku a to i v supermarketech. O těchto produktech jsem se dozvěděla na jednom zahraničním blogu a co mě nejvíce zaujalo, byl opalovací krém na obličej, který nemastí pokožku a také hodně opěvovaná vůně těchto produktů. Všechny jsem si již očichala a opravdu voní naprosto božsky, takže když se jimi namažete, tak budete vonět po kokosu. 

SPF/UVB má tento zrovna velmi nízké, ale mají i vyšší, pokud byste chtěli. Konzistence produktu je naprosto božská. Je to vlastně olej, který ale vypadá jako gel a po rozmazání na pokožce se produkt stane suchým a vůbec pak nemáte lepkavé či olejnaté ruce. Pokožka bude chviličku zářit na sluníčku, ale po čase se olej vytratí a budete mít spíše matnější kůži.

Produkt vám určitě mohu doporučit, pokud chcete mít hezké bronzové opálení. Také mi vyhovuje olej od Garnier, který jsem používala celé minulé léto ve Francii a recenzi na něj můžete vidět zde.






Znáte tento suchý olej? jaké produkty na opalování používáte Vy? 

12 komentářů:

  1. Tuto značku znám z Tesca. Minulý rok byl opalovací krém od této značky v Cosmopolitanu zdarma a já s ním byla hrozně spokojená, tak si říkám, že bych si koupila právě olej nebo mléko zase :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s ním naprosto spokojená! jen mi chybí ještě ten na obličej. Určitě si jej koupím znovu.

      Vymazat
  2. Minulý rok jsem používala opalovací krém od Hawaiian a můžu říct že je velmi dobrý, za celkem solidní peníze.

    OdpovědětVymazat
  3. Slyším o něm poprvé, asi se po něm budu muset podívat, protože opalovacím krémům nějak neholduji, tak jsem ráda, že si někde můžu přečíst fajn recenzi a rovnou skočit po něčem ověřeným. :)

    Nicole Menette ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ti jej mohu doporučit, jen třeba vyšší SPFko.

      Vymazat
  4. Kamarádka ho a strašně ho pořád chválí, tak také zvažuji nákup :) a jsi hezky opálená :)

    OdpovědětVymazat
  5. Také o něm slyším poprvé, ale zřejmě ho vyzkouším :) děkuju za recenzi :)
    Byla bych ráda kdyby jsi se podívala na můj blog :)
    http://worldbyanett.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou to super přípravky na opalování, setkala jsem se s nimi poprvé v loni, únor 2014, na Bali. Teď se ho pokouším sehnat v Praze, ale nemám úspěch. Poradíte někdo, kde mohu koupit? Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já jsem je viděla v Albertu v Pardubicích, ale nevím, jestli se dají sehnat i v tom Pražském. Taky je mám moc ráda, hezky voní a nejsou moc drahé.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!