středa 19. srpna 2015

Finally back - Konečně zpátky

Krásné středeční ráno,

dnes jsem se vrátila z 5-ti měsíčního pobytu ve Španělsku a z 4 týdenních prázdnin, které jsem strávila cestováním kytičkovanou dodávkou podél severního pobřeží Španělska, celého pobřeží Portugalska a krásného jihu Španělska. Bylo to naprosto super a z mého výletu mám uchovaných spoustu vzpomínek. Natočili jsme krásných 14.000 km  !!! při 45°C vedrech. Naprostý šílenství, ale nezapomenutelné. V průběhu týdne vás budu bombardovat fotkami a články z cest, tak se u mě na blogu stavte :*
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hey my lovely readers, 

I am sorry for my long silence but I have just arrived from my 5 months stay in Spain and 4 weeks long travelling with our flowered van along North and South coast of Spain all coastal part of Portugal. We have done 14.000 km while the temperature was going up to 45°C, can you imagine that? it was really crazy but un unforgettable experience. Make sure to check out my next posts about all these travells. Love you! :*  



Omlouvám se tedy, že jsem neměla vůbec čas na blogování. Aktivní jsem však byla hodně na mé facebookové stránce, kde jsem sdílela spoustu fotek z cest, takže pokud vás zajímá průběh celého tohoto dobrodružství, tak se na můj FB určitě koukněte. Ode dneška můžete čekat spoustu nových článků a recenzí, protože mám konečně internet ve svém počítači a navíc mě čekají ještě 2.týdny volna před nástupem na univerzitu! Už se nemůžu dočkat, ačkoliv se strašně bojím vysokoškolské matematiky, kterou budu dohánět po sobotách v září. Určitě vás o průběhu budu informovat a proto zakládám novou rubriku ,,Univerzita", takže tam budete moci později nakouknout.

Dnes se s chutí vrhnu na první článek a to tedy začátek naší cesty, na který se můžete těšit v průběhu zítřejšího dne. Určitě se také dostane na kosmetiku a oblečení, protože jsem si pořídila spoustu nových věcí. Největší radost mám z mé první návštěvy Flormaru, kde jsem si koupila spoustu věcí z kterých jsem naprosto unešená.



Jdu navštívit všechny mé oblíbené blogy a těším se na Vaše komentáře a návštěvy! určitě mi dejte vědět, jestli jste už byli na dovolené, kde a jak se Vám tam líbilo.

xoxo BeautyPusinka


16 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. :) je super, je mi líto, že tam už nejsem ;)

      Vymazat
  2. Jeeej to muselo byť naozaj super. Tíško závidím a v dobrom ti to prajem. Určite to bolo pre teba nezabudnuteĺný zážitok hlavne to 4 týždňové cestovanie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl, určitě :). Ráda na to budu vzpomínat :)

      Vymazat
  3. já byla na dovolené jen po Čechách, přesněji České Švýcarsko:) Krásné fotky, také bych se někdy chtěla podívat do Španělska:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To muselo být hezké! také plánuji více cestovat po ČR!

      Vymazat
  4. Už jsem si říkala, jestli jsi nepřestala blogovat :) Těším se na články z cestování

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, ne :) jen jsem měla dlouhé prázdniny a nechtělo se mi všude lovit internet, takže jsem si naplno užila cestování po Španělsku a teď už se zase budu plně věnovat blogu, samozřejmě v rámci volného času :)

      Vymazat
  5. Vítej zpátky :) musí to být hrozný teplotní šok, že? :) A fotky jsou moc krásné, miluju Španělsko :)

    OdpovědětVymazat
  6. great as usual :) Kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. oh tak to sa teším na nové články! ja som zatiaľ na dovolenke nebola, chystám sa až v septembri na týždeň do Londýna a neskutočne sa teším! :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee, tak to bude určitě moc super! Londýn se mi líbí, jsou tam moc hezké památky :)

      Vymazat
  8. Vítej zpátky:) Na fotky se moc těším. Jsem na Španělsko zvědavá:)

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  9. já jsem se na první moment toho jídla úplně lekla :D omlouvám se :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!