pátek 28. srpna 2015

My Prague Fashion week outfit!

36 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Díky! tyjo vůbec jsem si nevšimla, že se ta koláž sdílela tady na blogu :D ahahh..tak ale nevadí :)

      Vymazat
  2. Outfit se ti mov povedl. Fialovou mám ráda :)

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Souhlasím! podobné jsem si už vyhlídla v Deichmanu, ale bohužel nemají fialkové .

      Vymazat
  4. tiež som vytvorila svoj Fashion Week outfit! na tvojom sa mi páči hlavne kabelka, brala by som ju :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je krásná! na tvůj outfit určitě kouknu! díky!

      Vymazat
  5. Parádní outfit! Moc se mi líbí tílko a "rozevlátý" cardigan, také mám podobný a nosím ho moc ráda :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si teď teď podobný cardigan koupila v ,,CandA" a asi si určitě pořídím nějaký další, protože jsou moc pohodlné!

      Vymazat
  6. Super ! Jsem nová čtenářka

    Sleduj můj blog na www.lucieglam.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! doufám, že se ti můj blog líbí!

      Vymazat
  7. Úžasné tílko - ta vínová je fakt nádherná barva:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  8. moc se mi líbí ten top, má takovou krásnou výraznou barvu :)
    http://petra-secret.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Rifle, top a cardigan by se mi hodil :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, to se povedlo.. vínovou barvu zbožňuju :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkné! Na jaké přehlídky se chystáš? :)

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! zatím nevím, protože se mi bohužel kryje s další akcí. Uvidím, jestli vůbec nějaké stihnu.

      Vymazat
  12. Vyzerá to úžasne!:)
    Pozývam ťa na môj blog Saja Frey- blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!