čtvrtek 27. srpna 2015

Super yummy Brownies! Výborné čokoládové Brownies!

Krásné čtvrteční ráno,

jestli sledujete mojí facebookovou stránku, tak už jistě víte, že jsem v týdnu zkoušela poprvé upéct ,,Brownies". Tenhle dezert se stal po mém pobytu ve Španělsku mým absolutním favoritem, tedy spolu s čokoládovým fondánem a tiramisu :).

Recept jsem si trošku poupravila, ale mám ho od www.varilamysicka.cz a tam je napsáno, že by to měla být originální receptura tohoto dortíčku. Já jsem tedy jen přidala vlašské ořechy, které tam ale také patří a místo obyčejného másla jsem použila máslo kakaové. Také jsem poupravila gramáž, protože jsem toho nechtěla dělat moc a i tak to máme na dva dny. Tak s chutí do toho!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hey guys, today I am gonna share with you a super yummy brownies recipe. It should be the original version so try it out like that! I modified a little bit the grams because it seemed to me a bit too much and I changed the normal butter for a chocolate butter and added some walnuts which are normally there too. Here we go! Bon appetit!

Ingredience:

140g kakaového másla
240g hořké čokolády nebo čokolády na vaření
2 malá vajíčka
140g třtinového cukru
40g hladké mouky
1/2 lžičky prášku do pečiva
hrst vlašských ořechů
vanilková zmrzlina

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ingredients:

140g cacao butter
240g dark chocolate or chocolate for cooking
2 small eggs
140g brown sugar
1/2 small spoon of baking powder
1 palm of walnuts
vanilla ice-cream


Postup: Máslo jsem si v malém kastrůlku rozpustila spolu s čokoládou a mezitím jsem si v misce rozšlehala vajíčka s cukrem. Lehce jsem směs vmíchala do rozpuštěné čokolády a poté přidala přesátou mouku, pečící prášek a ořechy. Troubu jsem si asi 10 min předehřála na 150°C. Malý plech jsem vyložila pečícím papírem a vlila do něj tekutou směs. V troubě jsem jej nechala péct asi 30 minut, ale příště buď trošičku uberu na teplotě nebo to tam nechám o 5 minut méně, protože brownies bylo trošilinku sušší, ale chuť teda božská, textura taky a chválili i rodiče a to jsou velcí gurmáni.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Procedure: Melt butter and chocolate in a small pot. Meanwhile mix the eggs with the sugar and afterwards add it to the pot and gently mix all together. Then, add also flour, baking powder and walnuts. Pre-heat the oven approx. 10 mins before you put your cake inside with 150°C. Take a small hotplate, fill it with a baking paper and pour the mixture there. After leave it in the oven more or less 30 mins. I recommend 25 mins but it depends on your type of oven. After you think it´s done, take it out and leave it cool down. I like eating it hot with vanilla ice-cream and extra walnuts. But this is optional.



Já ho jím nejraději teplé s vanilkovou zmrzlinou a vlašskými ořechy navíc.

A co Vy? už jste jej zkoušeli upéct? chutná Vám Brownies?

20 komentářů:

  1. Mňam, to vypadá naprosto božsky a určitě to tak i chutná :) Díky za tip! :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. Koláčik vyzerá fakt lákavo. Určite by som z neho ochutnala aj ja. Mňam :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo opravdu dobré :) dnes jsme dojedli poslední kousky a už bychom chtěli další :)

      Vymazat
  3. Mňam, mně by chutnalo určitě :)

    OdpovědětVymazat
  4. No tak to je pecka! Brownies miluji, ale tak krásné, jako máš ty, jsem snad ješté neviděla. Postup ani není nijak zvlášť náročný :) Skvělé! V nejbližší době je musím vyzkoušet! :)

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to ti moc děkuju! já jsem si nejdřív myslela, že to bude o něco těžší upéci takovouhle dobrotu, ale je to opravdu jednoduché :) jen se musí vychytat ta teplota při pečení a čas.

      Vymazat
  5. Bože, tak to musí být naprostá slast!
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Brownies by som mohla jesť donekonečna... <3

    OdpovědětVymazat
  7. S tou vanilkovou zmrzlinou jedna pohádka! :-)
    Pozývam Ťa ku mne do letnej súťaže, ktorá končí už v pondelok. Hrá sa o zaujímavé ceny. :-)

    Katharine-fashionisbeautiful
    Súťaž so Zonerom

    OdpovědětVymazat
  8. Brownies jsem pekla asi 3x a opravdu se povedly! Je to s nima sice patlání (co se hlavně tuhého těsta týká), ale výsledek stojí za to! Ty tvé vypadají také, opravdu dobře!:)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! s tím těstem máš pravdu, já jsem to naštěstí vychytala bez problémů hned na začátku :) BEAUTYPUSINKA

      Vymazat
  9. Ach jo, tento recept jsem nikdy neměla vidět - už teď mě chytají chutě :D
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  10. Mňam.. Brownies jsem ještě neměla :)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!