úterý 25. srpna 2015

Tip na parfemovanou vodu pro muže

Hezké úterní ráno,

venku nám trošičku prší, tedy alespoň tady u nás na východě Čech, ale doufám, že brzy přestane pršet, protože mám dnes schůzku s kamarádkou ve městě a ráda bych vytáhla kolo a trošku provětrala svaly. Možná byste dnes čekali pokračování z mého cestování, ale jelikož sepsání článku trvá delší dobu, tak jsem se rozhodla, že posty proložím recenzemi na produkty, které čekají na své místečko na mém blogu :).

Dnes se spolu podíváme na jednu parfemovanou vodu pro muže, kterou mám z www.parfums.cz. Když mi tenhle modrý krasavec přistál v poštovní schránce, tak jsem ještě byla ve Španělsku, takže když jsem se vrátila domů, čekalo na mě moc hezké překvapení. Proč překvapení? protože balení i obsah tohoto produktu jsou naprosto boží a za tak nízkou cenu (339,- Kč)!

Vzhled flakonu: skleněné, masivní. Moc hezký design tmavě modré a stříbrné, které na mě působí luxusním a elegantním dojmem. Ještě navíc je ta modrá vlnka pokrytá moc příjemným semišem, takže by vám lahvička neměla vyklouznout z ruky, když máte třeba mokré ruce. Nejvíc roztomilá mi přijde mini mašlička na krku víčka, parfému tak přidává na charakteru, jestli se to tak dá vůbec říct. Víčko ladí ke zbytku parfému a je jednoduché nasazovací s klasickým rozstřikovačem, takže pro pány je to naprostá pohoda.


Obsah: spousta lidí mi říká, že mám moc dobrý nos na vůně a parfémy, chci tím říct, že velmi často poznám, jaký typ parfému kdo nosí. Mám to tak ale třeba i s kořením, ale nechci se tady zase nijak chválit :). Nicméně tedy tento krasavec patří mezi mé favority, protože není sladký ani příliš kořeněný. Vůně je čistá a řekla bych, že typicky pánská kolínská, jestli víte, jak voní. Není to nic zvláštního ani nového, ale mně osobně voní naprosto božsky a hlavně mužsky, protože není vůbec sladká, ale zato je výrazná. Řekla bych, že koupí tohoto produktu pro jakéhokoli ,,metrosexuála" nešlápnete vedle, pokud tedy nemá vytříbený nosánek nebo i jeho drahá polovička.


Výdrž: toto bohužel nedokážu moc posoudit a navíc, každý máme úplně jiný typ kůže. Já ji mám mastnější a v létě se více potím, takže mi parfém vyprchá vždycky hrozně rychle. Avšak tedy pokud chcete znát můj názor na tento parfém, tak mi na ruce vydržel skoro celý den, večer vůně už ustávala a byla ovoněná mým pižmem, takže voněla jinak.

Parfém najdete přímo na tomto odkazu http://www.parfums.cz/.

4 komentáře:

  1. Vyzerá tá voňavkaa veľmi veľmi super :)

    Budem veľmi rada, ak sa zapojíš do mojej GIVEAWAY o balíček AVON kozmetiky a zároveň navštíviš môj Blog by Katy :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní opravdu moc hezky! díky za pozvání!

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!