pátek 11. září 2015

Brazilský keratin - Argan Oil Mask

Krásné páteční ráno,

venku se nám mračí, začíná nám podzim a já se s nostalgií vracím zpátky na Španělské a Portugalské pláže a s fotkami si představuji to padesáti stupňové vedro, které milí přátelé zbožňuji! ano, slyšeli jste dobře, takže ještě jednou ,,zbožňuji"!!!. Avšak musím říct, že mám velmi ráda i podzimní počasí, kdy se ráda zabořuji do knížek a učebnic, tvořím různé DIY projekty, koukám na filmy, zapaluji svíčky a popíjím své oblíbené čaje. Zimu mám ráda se sněhem a když není, tak se začnu rychle nudit a chybí mi vitamin D aneb sluníčko!. Tenhle rok se ale všechno mění, jelikož nastupuji do prvního ročníku na VŠ, takže v tom lednu a únoru bude zkouškové období a jestli nebude hezky, tím lépe :) ahhah. Nebudu se tu dlouho vykecávat a proto vám prozradím, že se dnes podíváme na super masku na vlasy v BIO formulaci od Dermagen Group Brazil keratin. Koupit ji můžete třeba na www.parfums.cz, odkud ji mám já.



Dle popisku na obalu je maska vhodná pro všechny typy vlasů, měla by hydratovat a vyživovat a to hlavně díky tomu, že maska obsahuje skvělý arganový olej, který je často nazýván jako ,,zlato z Maroka". Klasicky by měl tento produkt pomáhat s rozčesáním vlasů, dodat jim lesk, snížit třepení konečků a dokonce by měl i zvýšit objem vlasů, což jsem zatím moc nezaznamenala, ale je pravda, že vlasy po něm nemám vůbec splihlé. Produkt neobsahuje ropné produkty, silikony ani parabeny. Píše se zde také, že oproti běžným výrobkům je zde obsah cysteinu až 10x vyšší a že tato aminokyselina má rozhodující podíl na regeneraci vlasů. Maska také obsahuje oblíbený posilující panthenol. Balení má 260ml a je s klasickým šroubovacím zavíráním, k tomu není asi co dodat.



Po měsíci používání této masky určitě zaznamenávám, že jsou vlasy leklejší, hydratovanější a hlavně se dobře rozčesávají. Líbí se mi, že po použití tohoto produktu nemám mastné vlasy a to i přesto, že jej nanáším i do kořínků vlasů. Použití je klasické aneb po šampónování jej aplikujete do délek a kořínků vlasů a jemnou masáží hlavy vytvoříte pěnu, pak už si třeba jen hlavu zabalte do ručníku a produkt nechte působit cca 15 minut a následně jej důkladně opláchněte. Pak už jen dle svého uvážení upravte a uvidíte, že budete mít hned po prvním použití na dotek hebké vlasy.


Konzistence produktu je klasická, takže takový hezky vonící jogurt :). Jo, ta vůně je naprosto božská! vůbec jsem nečekala, že mi ve vlasech vydrží tak dlouho. Produkt sám o sobě je dle mého názoru velmi povedený a na mé vlasy účinkuje velmi dobře. Určitě jej mohu doporučit všema deseti. Já jej mám z www.parfums.cz.

Cena produktu je cca 190 Kč, což je za tak skvělou věc naprosto adekvátní cena.

A co Vy? znáte tento produkt? používáte masky na vlasy?


10 komentářů:

  1. Tak tento produkt ma naozaj veľmi zaujal a určite si ho zaobstarám už len kvôli vôni, na ktoré som úchyl :)
    MORE than FASHION

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) je to opravdu moc dobrý produkt! určitě si jej koupím znovu!

      Vymazat
  2. Absolútne s Tebou súhlasím. Tiež som milovníčkou leta a tepla. Na to si budeme musieť pár mesiacov počkať :)
    Čo sa týka produktu - masky, tak s ňou skúsenosť nemám. Každopádne veľmi pekná recenzia :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! naštěstí teď bude zase teplíčko i tady u nás :)

      Vymazat
  3. Já si zrovna minule z parfums objednala masku od Kaloos a dneska dělám beauty procedury :D

    OdpovědětVymazat
  4. Maska se mi moc líbí, možná vyzkouším, na moje suché vlasy by mohla sednout :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě :) já mám vlasy mastnější, ale konečky totálně suché a působí skvěle!

      Vymazat
  5. super recenze a celkově článek, jen tak dál!♥
    ADEL'S FASHION LIFE

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!