úterý 15. září 2015

MAKEUP REVOLUTION MATTE SHADE - BELOVED

Krásné úterní ráno,

doufám, že jste po prázdninách a dovolené hezky odpočatí a že se těšíte na naše podzimní počasí, které se poměrně dost rychle vrátilo ze svých nadpozemských končin. Jsem dost zvědavá, jestli letos napadne nějaký sníh a jaké vůbec to počasí bude vzhledem k tomu, že se v poslední době dost nápadně vykyvovalo ze svých normálů. Nicméně, i kdyby padaly trakaře, tak já si chuť na nanesení nějaké pěkné rtěnky na rty vždycky najdu a proto se dnes na jednu takovou, která mi vždycky rozzáří chmurný den, spolu podíváme.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Good evening my lovely readers,

hope that you are all relaxed and fine after the summer holiday and that you are looking forward to this fall weather that is coming so quickly this year! I am quite curious if we gonna have some snow this year and how is the weather going to be because after the high temperature that is not so normal in my country, I can't imagine the following changes. Anyway, we are gonna have a look at my new review about a beautiful lipstick from Makeup Revolution in a matte shade called Beloved.

Dnes se však podíváme na jeden spíše letní odstín rtěnky od Makeup Revolution v odstínu Beloved, kterou jsem si objednala před dvěma týdny na www.parfums.cz. Spolu s touhle kráskou jsem si koupila ještě dva odlišné odstíny, ale jelikož se jedná o matný finish, tak jsem na něj chtěla udělat oddělenou recenzi.



Nejdříve začnu tím nejpozitivnějším, čímž je krásná růžová barvička, která je navíc matná, jak jsem již zmiňovala výše a tím se pro mne stává ještě více zajímavější. Přirovnala bych ji k takovým těm neonkám, které sluší tmavovláskám a hodně výrazným typům. Také určitě bude sedět všem, kteří mají opálenou pleť.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I begin by the positive point of this product that is definitely the color which is a beautiful pink that suits to a darker or tanned skin and people with black or brown hair but I am sure that some blonde girls can use it without any problems too.



Aplikace je jednoduchá a velmi příjemná. Nejdříve můžete použít konturovací tužku ve stejném nebo podobné odstínu, ale není potřeba, protože rtěnka neutíká ze svých míst, jestli mi rozumíte, ale já jsem ji pro jistotu použila. Stačí pár přetření, pigmentace není nijak ohromná, ale věřte mi, že určitě poznáte, že ji máte na rtech, ačkoliv nečekejte vlastnosti, které má třeba ,,Melted", ale za těch 49Kč je to opravdu hodně muziky, jak se říká.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The application is very easy and comfortable. You can use a lip liner if you prefer but it is not necessary because the lipstick keeps on the lips nicely by its own. You can apply just few layers, the pigmentation is not awesome but you can definitely notice that you have a neon pink shade on your lips.


Toto teda ke všem těm pozitivům a lehce se přesuneme k těm horším stránkám produktu. Začneme balením, které není zase až tak špatné, ale mohlo by být lepší. Nápis MUR se mi hned ošoupal a to jsem rtěnku neměla ani v kabelce. Výdrž rtěnky je slabší, po jídle, pití a cca 2 hodinách nošení ji přetírám s tím, že se mi už na rtech tvoří i suché šupinky a rtěnka zalézá do vrásek, avšak jestli jste už někdy používali matné odstíny rtěnek, tak vás tyto vlastnosti nebudou vůbec překvapovat.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
That´s all about the positive sides so now I am gonna tell you what I don´t like about this product which is the packaging because it´s really simple and the name disappeared after 2 weeks of using it. The lasting time is not so high neither, you need to apply the lipstick approx. every 2 hours again and after meals and drinks too but the product is very cheap so we cannot expect so much from it. Even though I really like it despite of all of these negative points. Hope you enjoyed my review and let me know how you like it and if you have any product from MUR. Have a good week! love you!



Koupit si je můžete přímo na tomto odkazu. Nákupy z tohoto e-shopu mám velmi ráda, jelikož mi produkty chodí vždycky dobře zabalené v bublinkové folii, takže se mi zatím nestalo, že by mi přišlo něco poškozené. Tyto tři krásky byly navíc zabalené v průhledné folii, takže se rtěnky nijak nepochroumají při své dlouhé přepravě.

Doufám, že se Vám moje recenze líbila a že mi dáte vědět, jestli máte rádi matné rtěnky a jak bojujete se suchými rty. Mějte se krásně!



32 komentářů:

  1. Krásné barvičky :) Taky mám jednu tuhle matnou rtěnku, odstín Divine, ale bohužel mám často hodně suché rty, takže to není úplně nic pro mě :(

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to chápu. Já když hodně piju, tak rty suché nemám a dá se to.

      Vymazat
  2. Pěkné barvy :) od MUR mám 2 rtěnky z té základní řady

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná recenze. Barvičky jsou také fajn, až na tu fialovou. S tou bych neměla odvahu vyjít a ulici. Škoda té výdrže ale za 49 kč nemůžeš čekat zázraky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta fialová je fakt až moc výrazná až nepřirozená. Když ji ale smíchám s nějakou růžovou, tak to jde.

      Vymazat
  4. Ta barva je nádherná! A ty další dvě určitě budou taky krásné. :) Super recenze. :))
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, děkuji za komentář na blogu :) na dovolené jsem se měla krásně :) zvu tě k sobě na giveaway :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. ten prvý rúž vyzerá nádherne ! :) super článok :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadají dobře! Ten fialový odstín je tedy poměrně odvážný :D
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :) snažím se ho kombinovat s růžovou :D

      Vymazat
  8. Tiež som si kúpila 4 rúže od makeup revolution, ale čo ja viem.. ani jeden z rúžov mi nesadol, hneď sa zotreli, čiže nabudúce už po nich fakt nesiahnem

    Bari Bircak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? mě docela vyhovují. Pravda je, že extrémní výdrž nemají, ale třeba ten matný odstín drží dlouho.

      Vymazat
  9. I bet you look amazing with those lipsticks on!

    Tons of kisses!

    Walk a million miles

    Instagram

    Facebook

    OdpovědětVymazat
  10. Od MUR nemám zatím žádný produkt, ačkoli mě láká tuto značku vyzkoušet. Nejprve chci ale vypotřebovat zásoby kosmetiky, které jsem si nasyslila. Blázen jsem do rtěnek, zrovna se chystám na nálet Kiko a Mac. A fialové odstíny absolutně zbožňuji!
    http://chicadriana.blogspot.co.at/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, tak to máme stejně! Kiko a Mac mám moc ráda! hodně jsem si oblíbila i Flormar. Díky za komentář!

      Vymazat
  11. Krásný odstíny, ale pro mě to teda asi taky nebude:( Mám suché rty a ne a ne se donutit pořádně pít:D


    SWEETCITRUSLEMONADE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hhh :) ten pitný režim je důležitý, teda alespoň na mých rtech je to znát :)

      Vymazat
  12. Krásné odstíny a musela jsem si pořídit tu fialkovou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? tak jsem zvědavá, jak se ti bude líbit :)

      Vymazat
  13. Krásné odstíny :) mám od MUR tekuté linky a taky se mi z nich hned sedřel ten nápis :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty obaly jsou nic moc, ale obsah stojí za to :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!