sobota 31. října 2015

Halloween post

Krásný Halloweenský podvečer,

já už mám svou letošní "dýňovou" party úspěšně za sebou a oslavila jsem ji spolu s zahraničními studenty, kteří k nám přijeli na Erasmus. Já jsem se totiž před pár týdny stala tzv. buddy človíčkem, což může být každý, kdo se chce starat o nějaké zahraniční studenty, kteří přijedou na jejich univerzitu. To samé funguje i v jiných zemích, nejen v ČR. No a tak jsme tedy pro "Erasmáky" připravili večírek v Halloweenském stylu. Skoro všichni si vytvořili naprosto úžasné masky, až se kolikrát člověk divil, jak to tak úžasně vymysleli. Nicméně, já jsem se inspirovala u Petry Lovely Hair a na čelo jsem si dala krvavou plechovku, ale zombie jsem ze sebe neudělala, chtěla jsem totiž vypadat trošku společenštěji a proto jsem zvolila červené šaty se srdíčkovým výstřihem na zádech, které mám z Choies a protože je už trošku větší zima, tak jsem si pod ně vzala krajkové tričko. Vlasy jsem pak jen pinetkami nedbale sepla do takového culíku alá Popelka a bylo hotovo.

Co na masku říkáte? a jak jste se letos oblékli Vy?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Good Halloween evening guys, 

I have already celebrated this special event so I can show you my mask and some pics from our party. I made a bloody tin on my forehead (you can have a look at the video bellow) and it was quite easy and fun to make that out. My outfit was very simple, I chose red dress from Choies and I worn a lace top underneath because it was a bit cold that evening. Hope you like my mask and I wish you to enjoy your Halloween party as well as I did. 

Jak vytvořit plechovku s krví můžete vidět ve videu dole. Jinak tedy budete potřebovat umělou krev, kterou jsem koupila za cca 60 Kč v obchůdku s maskami. Lepidlo na řasy jsem sehnala v DMku, ale bohužel tam měli jenom černé, takže jsem pak měla co dělat, abych lepidlo sundala z čela.







17 komentářů:

  1. Drsný fotky :) Já Halloween nijak neslavím, na party jsem ještě nebyla, ale musí to být takový zábavný zpestření

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to moc bavilo, na Halloweenu jsem byla takhle vyloženě tématicky až letos a moc jsem si to užila :)

      Vymazat
  2. No paráda! A moc Ti to sluší, jsi krásně nalíčená a ta plechovka? Super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Luci! To jsem ráda, že se ti líčení líbí :)

      Vymazat
  3. Fotky už jsem viděla na fb a musím říct že vám to všem slušelo. Tvoje plechovka vypadá opravdu děsivě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc děkujeme, Terez! :) ve skutečnosti vypadala ještě děsivěji a věrně :D

      Vymazat
  4. Nice costume!
    I am following your blog via GFG.I hope you follow me back, so I leave you my blog url:
    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. No fuuuj!! Teda jako máš to hezký, fakt super s tou plechovkou, ale takhle vás potkat tak uteču :D a vzhledem k tomu, v jakých věcech k nám chodili lidi do práce do Starbucksu poslední dny, tak mám problém usnout :D
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahhahh...tak to se ti nedivím, jako někteří tam měli opravdu strašidelný masky, že bych se v noci lekla i já, vidět je někde sama. :D

      Vymazat
  6. Ta plechovka se ti povedla, já letos nějak na Halloween neměla náladu. :)
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!