neděle 4. října 2015

Weleda Sprchový gel - shower gel

Krásný nedělní večer, 

po trošičku delší odmlce jsem tu zase zpět a dnes tedy už s podzimní tématikou a to v podobě zvláštně vonícího sprchového gelu od Weledy, který si můžete koupit například na e-shopu http://www.parfums.cz/, odkud ho mám i já. Jedná se tedy o produkt v BIO kvalitě, který by měl vašemu tělu dodat příjemný pocit po sportování a zachovat zcela přirozenou hydrataci pokožky. 

Tenhle sprchový gel je trošičku dražší, než ty běžné a to už hlavně kvůli tomu, že je šetrný k životnímu prostředí a tahle vlastnost se mi na něm líbí asi ze všeho nejvíce. Cena se tedy pohybuje něco málo kolem 210 Kč. 


Balení produktu je klasické s otvíráním na spodku plastové tuby. Oranžový design se mi dost líbí, protože se chodí k momentálnímu stavu počasí či podzimnímu období a tahle barvička je teď mojí nejoblíbenější. Největším překvapením a rozdílem od mých dosavadních sprchových gelů je jeho specifická vůně. Je tam obsažená arnika a levandule, dohromady tedy tvoří takovou zvláštní směsku štiplavé, borovicové a svěží vůně. Popravdě nevím, jestli mi voní, ale zvykám si, protože mi pokožku opravdu zanechává hydratovanou.


Produkty od Weledy jsou mi moc sympatické, protože jsou vhodné na citlivou pokožku a já i k těm ,,BIO" produktům tíhnu určitě více než k těm, co jsou plné konzervačních látek a další chemie.
Každopádně vám tento sprcháč určitě doporučuji vyzkoušet, pokud vám nevadí výraznější vůně a potrpíte si na kvalitě. Více druhů naleznete na tomto odkazu www.parfums.cz.

A co Vy a sprchové gely, či přímo Weleda? 

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Určitě od této značky něco vyzkoušej.

      Vymazat
  2. great!
    have a nice weekend!

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  3. Weleda je uzasna znacka sama o sobe a jejich vyrobky jsou opravdu moc super :) nejradsi mam jejich mandlovou radu, konkretne krem na ruce, ten je fakt bozi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsem ještě nezkoušela, určitě na ně juknu, díky za tip!

      Vymazat
  4. Great post! If you want we could support each other by following on gfc, let me know and I'll follow you back !kiss! 🍄🍁🍂🌂☔

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!