pátek 6. listopadu 2015

Astor - Anti-Shine

Krásný páteční večer, 

všichni jste jistě někde v hospodě s kamarády, na párty a nebo jen tak relaxujete u televize jako já, i když u toho dělám sto dalších věcí, mezi které právě patří psaní této recenze na skvělý make-up Anti-shine od Astoru, který v poslední době používám každý den. Koupit jej můžete v jakékoli drogérii nebo na e-shopu //www.parfums.cz/.



Odstín:

Tento make-up jsem si koupila na začátku letošního roku s tím, že jsem si myslela, že odstín 301 Honey bude tmavší, hodící se na opálenou pokožku, ale po nanesení na obličej jsem zjistila, že je spíš světlejší a teď v listopadu jej konečně využiji. Odstín určitě nebude vhodný pro úplné sněhurkovské typy, ale řekla bych že pro ty, co mají olivovější pleť bude super. 

Vlastnosti: 

Má pleť je momentálně dost problematická a mastná a právě z tohoto důvodu sahám po tomto make-upu, protože BBkrémy, které jsem využívala celé léto, když jsem měla pleť čistější a méně mastnou už teď bohužel používat nemohu. Nevím, z jakého důvodu se mi pleť takto zhoršila, každopádně Astor mi alespoň zmatní pokožku a do určité míry i zakryje nedokonalosti pleti. Není maximálně krycí, ale já mám raději přirozenější look, takže mi to zase tolik nevadí. Konzistence je tekutější a lehká, na pleti vypadá poměrně přirozeně.Výdrž je průměrná, nemohu ji moc posoudit, jelikož se mi teď T-zóna mastí opravdu hodně, tak make-up nic moc nevydrží, což mu ale nevytýkám, protože ta moje pleť je teď opravdu chaotická. 



Obal: 

Je klasický v tubičce viz fotka. Nevidím na něm nic špatného. Je jednoduchý a z tubičky se tekutina na štětec či ruku dostává bez problémů

Aplikace: 

Na pleť jej nanáším prsty či štětcem a vždycky jej rozetřu rychle, lehce a nezůstávají po něm žádné šmouhy, snadně jím pokryji všechny části mého obličeje a krku a proto je aplikace opravdu jednoduchá i pro začínající uživatelky. Líbí se mi, že mi po něm na pleti nezůstávají šupinky, jako po některých jiných matujících make-upech, takže jediné co se mi po pár hodinách stane je to, že se mi lekne nos a brada. 

Cena: něco málo do 100 Kč, na tomto odkazu www.parfums.cz, si jej můžete přímo objednat a vybrati si popřípadě i jiný odstín. 

A co vy? používáte nějaký matující make-up? doporučili byste mi třeba nějaký na mastnou pleť? 






11 komentářů:

  1. Tak tento som ešte neskúšala :) Ja mám dosť mastnú pleť a používam teda len matujúce makeupy. V lete mi veľmi vyhovoval Anti-blemish Solutions od Clinique a teraz v chladnejšom období používam Revlon Colorstay pre mastnú pleť. Oba sa veľmi pohodlne nanášajú, dosť vydržia a majú dobrú kryciu schopnosť, takže sú fajn aj pre problematickú pleť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O obou make-upech jsem slyšela a ten od Clinique jsem vyzkoušela ze vzorečku a byl super. O Revlonu jsem četla spoustu recenzí, určitě jej chci taky někdy vyzkoušet.

      Vymazat
  2. Já vím, že ho má kamarádka a je moc spokojená, já s ní žádnou zkušenost nemám a žádný matující make-up jsem ještě neměla, ale třeba do budoucnosti nějaký vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s ním taky moc spokojená, hezky se roztírá a dělá fajn finish.

      Vymazat
  3. Ahoj :) mám podobný typ pleti a tudíž používám matující make-upy i bázi... Můžeš mrknout na celý článek zde: http://mujsvetkosmetiky.blogspot.cz/2015/07/jak-na-mastnou-plet-v-lete.html

    Momentálně jsem objevila ještě Mat Magique od Loreálu, který kupuji přes internet, jelikož v drogerii nejspíš už ani nebude... Je výborný a mám rovnou dvě balení rozpoužívané. Odstín č. 2 a 3 :) Plánuji pokračování článku z kategorie mého boje s akné, takže tam určitě zmíním i tento make-up :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahooj, díky moc za tip na make-up, určitě se na něj juknu. Na ten první článek jsem už také koukala a na další se určitě těším. Já o tom asi taky brzy něco napíšu. ;)

      Vymazat
  4. Mám smíšený typ pleti , občas používám bb od Nivea ale nemůžu až tak moc říci že byl pro moji pleť to nejidealnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BB krémy mám moc ráda, ale teď mám nějak bohužel problematičtější pleť, takže je nemůžu používat :(

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!